Ing ik weet niet zeker hoelaat we komen hoor! want me vader moet miss eerst weer pinnen in roden! miss rond half 3 ofzo! en wat lise zegt het is eignelijk pas vanaf 3 uur! het eerste jaar kwamen wij pas om 5 uur aan!! we konden toen niet eerder komen! haha
We gingen met zn allen om een maisveld galloperen.. Maar een fjordje schrok van een uitstekende tak.. Dus die sprong opzij (denk ik, ik reed achteraan) en dat meisje op die fjord reed vooraan.. Ze viel er af en er ging een paard op haar staan ofzo.. Nouja ze kon iig niet meer terug rijden dus moesten we wachten op josé met de auto.. En we mochten de pony's wel mais laten eten.. Nouja Dribbel ging gewoon in het maisveld staan haha..
Ehm.. Het was geloof ik op woensdag gebeurd (dachtocht werd bij ons uitgesteld) en ze kon vrijdag weer meerijden.. Edit// maar toen reed ze niet meer op die fjord.. Ze reed toen op Smockey. Was wel een leuk gezicht
GOtsiedorie!! Mijn hemoll!! wat heb ik er zin in !! 6 dagen:O komt nu wel heel dichtbij!! oojee moet ik zo nog ene tas inpakken ook.. BLAGH! daar heb ik echt een hekel aan!! whaha maarja