Ik rijd mee op Katie in de B, op zaterdag Kylalover, wat!? Is Roos nu echt verkocht? Lukte het toch niet? Mandarijn12, ik ken de pony inderdaad wel, volgensmij een leuke pony maar verkocht omdat het meisje te groot werd. Verder weet ik er eigenlijk niet zoveel over.
@ Maximexfleur: ja helaas is ze nu toch echt verkocht. Maar ze blijft in de buurt staan, je zou dr zomaar tegen kunnen komen nog in het bos. En ze krijgt een super baasje! Heb gelukkig nog prachtige foto's (zie fb)
Heeft iedereen vorig weekend een fijne wedstrijd gereden? Of deed ik als enige mee? Ik heb ik in ieder geval heerlijk gereden en nog een puntje erbij ook. Vanaf vandaag 'kerstvakantie' dus heb nu ook meer tijd om te bokken en om overdag op stal te zijn. Dus misschien kom ik één van jullie nog eens tegen (voor degene die ik niet irl ken)
paljaslaura
Geplaatst: 19-12-15 19:42
Ik had niet mee gedaan, had springwedstrijd op zondag, meer ons ding. Mag L2 starten maar ben dus niet zo van de dressuur haha (en doorzitten op mijn springzadel blijft toch ook niet zo'n succes). Ga in februari wel weer keer meedoen denk ik! Lekker van je punt!
Ik sta in de binnenstal & 2 eerste buitenboxen op plein.
maximexfleur
Geplaatst: 20-12-15 02:23
Wedstrijd vorig weekend heb ik niet erg fijn gereden maar wel 2 winstpuntjes erbij! Ik sta in de steeg achter de boxen bij de parkeerplaats, gezellig bij Laura