heb er al een keer eerder over gereden! Hoop het in de lente/zomer wel meer te gaan doen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heb er al een keer eerder over gereden! Hoop het in de lente/zomer wel meer te gaan doen!
.
Citaat:ik ben geen barbie wannabe, Geen laag make-up op me face nope, thats not me. Ik ben geen sletje, Ik hou me vast aan 1 boy, En wordt liever niet lekker genoemd maar mooi, Ik ben geen straatchickiee, ja ik ben wel eens te vinden op de straat Maar niet vanaf 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. ik ben niet heilig, want ook ik heb zeker fouten gemaakt, En mensen hun harten op de verkeerde manier geraakt. Ik ben ook het type meisje die als ze het er niet mee eens is haar bek opentrekt Maar waar het om gaat is, Heb zelfrespectt
Romana01 schreef:wieooh las net iets op de hyves van een 10 jarig meisje, met dat soort dingen was ik nog niet op die leeftijd bezig hoorCitaat:ik ben geen barbie wannabe, Geen laag make-up op me face nope, thats not me. Ik ben geen sletje, Ik hou me vast aan 1 boy, En wordt liever niet lekker genoemd maar mooi, Ik ben geen straatchickiee, ja ik ben wel eens te vinden op de straat Maar niet vanaf 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. ik ben niet heilig, want ook ik heb zeker fouten gemaakt, En mensen hun harten op de verkeerde manier geraakt. Ik ben ook het type meisje die als ze het er niet mee eens is haar bek opentrekt Maar waar het om gaat is, Heb zelfrespectt
dat halster hebben wij ook
.
ik ga het straks weer bij mijn ouders proberen... dan kunnen we de kosten delen manon