. Ben ook super blij... Dat lekkere koppie van em kan ik echt niet missen. Das wel verstandig es en aardig van heimen, hopen dat ie snel wat voor je vind chel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ben ook super blij... Dat lekkere koppie van em kan ik echt niet missen.
Esther28 schreef:Nou fijn dat ie zich op zn gemakkie voelt en zich gesettled heeft tussen de boys![]()
Is Kiertje al weer wat rustiger?
Esther28 schreef:Ja zoiets, zowiezo wil ik zelf ook mee doen en ik ben in september terug van vakantie.
Tis echt een grove inventarisatie, want ik moet ten eerste weten hoeveel mensen er mee doen omdat er een min. aantal nodig is om er een clinic/workshop van te maken en die kan dan denk ik een combi van bepaalde technieken worden. Anders word het een lesdag.
Ik moet ook nog aan haar vragen welke dagen zij nog beschikbaar heeft.
Is een virus denk ik want de middelste lag vannacht de wc pot te knuffelen. Ceriadwen schreef:Zucht.. net een telefoontje van een vriendin van Chelle.. dat ze niet lekker is geworden en in de wc ligt in de bieb in rotterdam. Of ik ze even kan komen halen....
Wat een hoopje ellende zegIs een virus denk ik want de middelste lag vannacht de wc pot te knuffelen.
Twinklebel schreef:hey Es, hoe is het met jou en met Max?

Ceriadwen schreef:Heb overigens voor a.s. vrijdag ( yay mag extra werken) 2 sollicitatiegesprekken gepland staan. 5 Kandidaten voor volgende week. En dan moet ik eens gaan overleggen en inventariseren met de 2 andere regiomanagers wat zij nog nodig hebben.
En dan kan ik EINDELIJK eens aan mijn in/door/uit stroom beginnen.
Uprica schreef:Pfff was me me ritje wel weer vandaag. 3/4 erover gedaan om meneer op de trailer te krijgen. Wat een eigenwijs paard is het ook zeg.... Gewoon paar keer staan en zodra stang erachter gaat kop om hoog en met een vaart weer die trailer uit. met 5 man sterk ook nog, Haha. Op kliniek was het zo gebeurd. Franklin hielp ff mee en voordeel was dat meneer ook nog verdoofd was. Ben verrot. Wil komende jaren nooit meer ritjes kliniek