Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Uprica

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 20:48

Thanks lady's :). Ben ook super blij... Dat lekkere koppie van em kan ik echt niet missen.

Das wel verstandig es en aardig van heimen, hopen dat ie snel wat voor je vind chel.

Maxitaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 21:50

Serada schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik had al zo'n vermoeden dat ik je nieuwe peerd hier zou kunnen bekijken Lin, en jawel, gevonden!
Wat een leukerd! Mooie, stevige jongen met een zachtaardig hoofd. Ik gun jullie heel veel leuke tijden samen!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 21:51

hey Es, hoe is het met jou en met Max?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 08:21

Voor de mensen die evt. interesse hebben in een clinic/workshop rechtrichten o.i.d. onderstaand de mogelijkheden en de prijzen:

"Hoi Esther,

Bedankt voor je berichtje! Het is zeker mogelijk om clinics of workshops op locatie te organiseren! Alleen een buitenbak is geen probleem.

Er is vanalles mogelijk, hangt een beetje af waar jou/jullie interesse naar uitgaat?

Ik geef regelmatig dagworkshops rechtrichten en werk aan de hand, hiervoor minimaal 5 praktijkdeelnemers prijs pp is dan in principe 60 euro. Minder deelnemers kan dus ook (4 bijvoorbeeld) maar dan wordt de prijs pp 75 euro.

Als je meer deelnemers hebt of er willen mensen alleen met de theorie meedoen kunnen we de prijs nog bekijken. De workshop duurt dan de hele dag. Start met theorie over de natuurlijke scheefheid en het hoe en waarom van het rechtrichten om blessures en overbelasting te voorkomen (je paard zijn hele leven gezond!) en dan de 1e praktijklessen, lunch en smiddags evt een demonstratie en vervolgens krijgt iedereen nog een praktijkles en vervolgens afsluiting.

Ook is het mogelijk een dagworkshop freestyle te organiseren of houding en zit, de opzet is in de basis gelijk, de inhoud anders... als je zelf ideeen hebt of wil overleggen hoor ik het graag!

Het is natuurlijk ook mogelijk om een keer een gewone lesdag te organiseren waarbij een aantal mensen een priveles krijgt en je met elkaar meekijkt..."

Graag een pb naar mij als je interesse hebt dan kan ik inventariseren of het een lesdag of clinic wordt.
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 03-08-11 08:36, in het totaal 1 keer bewerkt

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 08:31

Wie geeft deze clinic, Esther??

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 08:36

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 08:41

Thanks! ga ik even koekeloeren ;)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:30

Vanmorgen de jongens lekker buiten gezet. Het regende wel maar toch was het heel erg warm. Echt typisch weer maar de paarden hadden er duidelijk geen last van. Maestro was lekker relaxed en zocht meteen het gezelschap van Jack en Storm op. Grappig om te zien dat hij zich op dit moment enorm aan die twee optrekt en het viel me ook op dat ze ook achter hem aan liepen. Gaat dus heel erg goed...

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:47

Nou fijn dat ie zich op zn gemakkie voelt en zich gesettled heeft tussen de boys :)
Is Kiertje al weer wat rustiger?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:22

Esther28 schreef:
Nou fijn dat ie zich op zn gemakkie voelt en zich gesettled heeft tussen de boys :)
Is Kiertje al weer wat rustiger?

Ik vond Kirin in het begin van de ochtend nog wat onrustig maar aan het eind van de ochtend stond hij gelukkig rustig te grazen. Geen idee waar hij nou zo'n last van heeft. Zou het dan toch de verandering van de paarden zijn?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:29

Ik heb wel interesse in de workshop rechtrichten en werk aan de hand Es, weet nog niet met wie ik dan mee doe, Vienna of Yessica (of allebei een gedeelte). Ook houding en zit zou ik wel interessant vinden, maar de eerste spreekt me op eht moment meer aan. Wordt neem ik aan wel pas tegen september?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:33

Ja zoiets, zowiezo wil ik zelf ook mee doen en ik ben in september terug van vakantie.
Tis echt een grove inventarisatie, want ik moet ten eerste weten hoeveel mensen er mee doen omdat er een min. aantal nodig is om er een clinic/workshop van te maken en die kan dan denk ik een combi van bepaalde technieken worden. Anders word het een lesdag.
Ik moet ook nog aan haar vragen welke dagen zij nog beschikbaar heeft.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:34

Serada schreef:
Ik vond Kirin in het begin van de ochtend nog wat onrustig maar aan het eind van de ochtend stond hij gelukkig rustig te grazen. Geen idee waar hij nou zo'n last van heeft. Zou het dan toch de verandering van de paarden zijn?

Dat zou zomaar kunnen

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:36

Esther28 schreef:
Ja zoiets, zowiezo wil ik zelf ook mee doen en ik ben in september terug van vakantie.
Tis echt een grove inventarisatie, want ik moet ten eerste weten hoeveel mensen er mee doen omdat er een min. aantal nodig is om er een clinic/workshop van te maken en die kan dan denk ik een combi van bepaalde technieken worden. Anders word het een lesdag.
Ik moet ook nog aan haar vragen welke dagen zij nog beschikbaar heeft.

Voor een lesdag haak ik af, zo'n workshop vind ik wel interessant.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:51

Moeten maar even kijken op basis van het aantal aanmeldingen en interesses wat het wordt.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:08

Zucht.. net een telefoontje van een vriendin van Chelle.. dat ze niet lekker is geworden en in de wc ligt in de bieb in rotterdam. Of ik ze even kan komen halen....

Wat een hoopje ellende zeg :( Is een virus denk ik want de middelste lag vannacht de wc pot te knuffelen.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 15:06

Ceriadwen schreef:
Zucht.. net een telefoontje van een vriendin van Chelle.. dat ze niet lekker is geworden en in de wc ligt in de bieb in rotterdam. Of ik ze even kan komen halen....

Wat een hoopje ellende zeg :( Is een virus denk ik want de middelste lag vannacht de wc pot te knuffelen.

Nou dat gaat lekker bij jullie zeg! Iets van het Norovirus of zo?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 15:22

Ik heb geen idee.. er staan er nog 3 overeind en 1 is inmiddels weer in de zittende fase, en de andere komt nog steeds niet overeind. Dus nu maar afwachten. Heb overigens voor a.s. vrijdag ( yay mag extra werken) 2 sollicitatiegesprekken gepland staan. 5 Kandidaten voor volgende week. En dan moet ik eens gaan overleggen en inventariseren met de 2 andere regiomanagers wat zij nog nodig hebben.

En dan kan ik EINDELIJK eens aan mijn in/door/uit stroom beginnen.

Trouwens, heb een herberekening gehad over waar we het vanmorgen over hadden... Toch toegegeven dat het een foutje was dus heb het resterende bedrag er netjes bijgekregen :D

Maxitaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 16:27

Twinklebel schreef:
hey Es, hoe is het met jou en met Max?

Hé Fieke,

Het gaat super met ons! Max loopt als een zonnetje en heeft het erg naar zijn zin met zijn nieuwe vrienden op de wei. Eind augustus nemen we hem een week mee naar Ermelo. Man, kind en ik in een huisje, Max in een weitje. Helemaal leuk!
Hoe gaat 'ie bij jou?

Groetjes, Esther

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 17:19

max zal het wel naar ze zin hebben daarzo es :D

hij kwam vanmiddag heel sip aangelopen in de regen hihi

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 18:18

Pfff was me me ritje wel weer vandaag. 3/4 erover gedaan om meneer op de trailer te krijgen. Wat een eigenwijs paard is het ook zeg.... Gewoon paar keer staan en zodra stang erachter gaat kop om hoog en met een vaart weer die trailer uit. met 5 man sterk ook nog, Haha. Op kliniek was het zo gebeurd. Franklin hielp ff mee en voordeel was dat meneer ook nog verdoofd was. Ben verrot. Wil komende jaren nooit meer ritjes kliniek

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:17

Maxitaxi schreef:
Ik had al zo'n vermoeden dat ik je nieuwe peerd hier zou kunnen bekijken Lin, en jawel, gevonden!
Wat een leukerd! Mooie, stevige jongen met een zachtaardig hoofd. Ik gun jullie heel veel leuke tijden samen!

Dank je wel! Gaat vast helemaal goedkomen... :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:20

Ceriadwen schreef:
Heb overigens voor a.s. vrijdag ( yay mag extra werken) 2 sollicitatiegesprekken gepland staan. 5 Kandidaten voor volgende week. En dan moet ik eens gaan overleggen en inventariseren met de 2 andere regiomanagers wat zij nog nodig hebben.

En dan kan ik EINDELIJK eens aan mijn in/door/uit stroom beginnen.

Je krijgt het nog druk. Met wie ga je de sollicitatiegesprekken doen?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:24

Ceriadwen schreef:
Trouwens, heb een herberekening gehad over waar we het vanmorgen over hadden... Toch toegegeven dat het een foutje was dus heb het resterende bedrag er netjes bijgekregen :D

Alles is nu dus netjes afgerekend.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:25

Uprica schreef:
Pfff was me me ritje wel weer vandaag. 3/4 erover gedaan om meneer op de trailer te krijgen. Wat een eigenwijs paard is het ook zeg.... Gewoon paar keer staan en zodra stang erachter gaat kop om hoog en met een vaart weer die trailer uit. met 5 man sterk ook nog, Haha. Op kliniek was het zo gebeurd. Franklin hielp ff mee en voordeel was dat meneer ook nog verdoofd was. Ben verrot. Wil komende jaren nooit meer ritjes kliniek

Wat is het ook een dondersteen he! Misschien voelde hij de spanning Wan..