Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:Vanavond even te verjaren bij mijn zwager.
Wordt niet zo laat, ff op de koffie, want de kinderen gaan ook mee
en die moeten morgen weer naar school.
mntj schreef:aah. mik wordt net gebeld. schrok me rot. neeltje dood. dacht die belg van mn nicht. gelukkig niet. een klein shetje van een klant.
ze wou graag zn ijzertjes eraf voordat hij opgehaald. wordt.
overleden door dikke pech. werd aangevallen door grotere pony en klapt met zn hoofd op de grond en dood.
dus wat doe je dan als stoere vent. heen en de ijzertjes eraf halen voor treurend baasje. was een schatige pony. rona is ook wel eens meegeweest.
LIQUITA schreef:mntj schreef:aah. mik wordt net gebeld. schrok me rot. neeltje dood. dacht die belg van mn nicht. gelukkig niet. een klein shetje van een klant.
overleden door dikke pech. werd aangevallen door grotere pony en klapt met zn hoofd op de grond en dood.
dus wat doe je dan als stoere vent. heen en de ijzertjes eraf halen voor treurend baasje. was een schatige pony. rona is ook wel eens meegeweest.
Ach gut, arm beestje
LIQUITA schreef:mntj schreef:eerst er buikgriep of zoiets. heb me toch een pijn im mn buik. loop gewoon krom.
Hmm...geen idee. Vervelend zeg...sterkte in ieder geval.
Tytje schreef:Zeker een naar bericht! Valt het bij mij wel weer mee, maar f*ck de wasmachine heeft het begeven! Zijn er nog sterke mannen in de zaal om de wasmachine naar beneden te halen? Ex heeft nog geld van mij, dus moest ik weer vragen of ik een wasmachine kan kopen. Ik baal hier zo van, ik zal zo blij zijn als ik van hem af ben, kan hij lekker verder zjn gang gaan.
smuidra schreef:LIQUITA schreef:Verschrikkelijk wat een naar bericht. Heb de reacties eronder ook nog gelezen en kwam de volgende link tegen
http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieu ... ns-en-dier
Verschrikkelijk zoiets mee te maken.... een simpel bord had dit kunnen verkomen.
mntj schreef:aah. mik wordt net gebeld. schrok me rot. neeltje dood. dacht die belg van mn nicht. gelukkig niet. een klein shetje van een klant.
winnitou schreef:mntj schreef:eerst er buikgriep of zoiets. heb me toch een pijn im mn buik. loop gewoon krom.
had ik vanmiddag ook, dacht even dat mijn blindedarm aan de linkerkant zat en zou knappen. maar uit eindelijk zakte het weer weg, ben nu alleen rillerig.
Nicole1995 schreef:Mijn husby zegt net Tytje,als je een nieuwe koopt dat ze dan de oude weghalen voor je geen idee of dat zo is?