san, kan ik dan niet maandag bij jou blijven slapen? dan ga ik gewoon dinsdagochtend naar huis, is misschien ook wel een goed idee. (: leuke foto's claire!
nee alleen met kerst xD en in de zomer 1 dag springwedstrijd maar idd, die mensen zijn dood. Ik ben al dood, maar die mensen die zijn er vanaf 5 uur 's ochtends, moet je even voorstellen xD
Bij ons op stal hebben we de opendag. (afgelopen jaar springwedstrijd). En elke maand diplomarijden. En dat is altijd op zaterdag. En heel soms ook een keer overdag in vakantie's. En dan is het vanaf 11/12 uur
je mag toch ook in een sweater rijden op wedstrijd? volgens mij iig wel, dus dat maakt niet zoveel uit, en als de club dat als cluntenue heeft mag je vaak niet eens in een jasje rijden xD
leuke foto's emy ziet er wel leuk uit hoor ik ben moe ik ga slapen en morgen natuurkunde SE zucht!
wij springen vaak ik vind dat echt leukleukleuk =] maar wij hebben ook wel leuke paarden&pony's die kunnen springen =]
vanavond ga ik met mijn vriendin en haar vzpony naar de manege, want ze krijgt privéles. maar we moeten dus eerst langs de weg, en omdat het helemaal donker is, mag ik als lampen (van mijn fiets) mee lopen.