Ik heb altijd op kamp niet zoveel slaap nodig (alhoewel, schijn jaren geleden eens midden in een gesprek in slaap gevallen te zijn) En dan ben ik daarna hélemaal kapot Maarja, het is dan toch vakantie Lekker uitslapen de dagen erna
Ik kan de laatste tijd slecht in slaap komen, en dus ook slecht opstaan Maar sliep vorig jaar 6 uur per nacht (ook het niet in slaap kunnen komen) heb dat een hele zomer volgehouden, zonder moe te zijn. Ben deze winter ook wel wat meer ziek geweest (wat meer, meer dan ik in mijn hele leven daarvoor ziek ben geweest) dus heb nu weer wat meer slaap nodig.
Ach joh, met energiedrank en alcohol moet het wel lukken
Achja ik ga zo me paardjes maar eens rijde . Want me instructrice geeft een tijdje geen les meer omdat ze hoogzwanger is, beest jammer zo voor de kringkampioenschappen xd.
Anoniem
Geplaatst: 20-01-10 14:53
Hmm, dat is jammer inderdaad! Maar met zo'n kleine doe je wel voorzichtig, ze heeft groot gelijk! Rijdse!
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik doorga met mijn instructrice, leer nu nog genoeg, maar zijn ook zoveel hogere instructrice's bij mij op stal. Ik ga binnenkort Misty eens laten trainen door een hogere ruiter, ben wel eens benieuwd wat die eruit kan halen
Kan je niet voor die tijd van een ander les vragen?
Ik ben ook weer op zoek voor privé lessen. Nu kan [paard] dat wel aan En ik hoop dan straks een fatsoenlijke B proef met haar te kunnen rijden (ze is nu een jaar onder het zadel.. ) Ze moet gewoon op been gaan en alles moet wat meer af worden gewerkt.
xSiep
Geplaatst: 20-01-10 15:34
Phoenix6 schreef:
Gave foto's zeg! Van een super mooie pony ook! Rijden ziet er ook heerlijk ontspannen uit