??? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tytje schreef:Hoi Xan, wil jij de foto's van Drenthe naar mij mailen? Thanks!

meelen schreef:Lekker handig.
Ik ging met een mevr. naar Lenteweelde die ik vanmiddag had gebeld met de vraag of ze vanaaf open waren. Ja hoor tot 21.00 uur was het antwoord.
Komen we daar.......is alleen de winkel open en niet hun tuincentrum aan de overkant. Als die muts dat nou meteen had gezegd toen ik belde![]()
Nou dan gaan we volgende week maar weer een keertje (als ik de auto heb).
winnitou schreef:Hahahah...aardige vent, die personal trainerwat gaan jullie weer hard.
heb deze week niet veel tijd gehad (en gemaakt) om bij te lezen en te schrijven.
Ondertussen wel de WII geinstalleerd en dat moet natuurlijk ook uitgeprobeerd worden.
Heb hier de grootste lol in mijn eentje als ik weer de berg af sjees, sta te holahoepen of te koppen. Heb al kennis gemaakt met mijn personal trainer, en die zegt maar steeds well done. Dus gaat het wel goed denk ik.
vanmiddag na de zwemles nog even de stad in geweest voor de Mario Kart, morgenavond zitten Rowan en ik hier te racen want dan gaan we het uitproberen.
winnitou schreef:wat gaan jullie weer hard.
heb deze week niet veel tijd gehad (en gemaakt) om bij te lezen en te schrijven.
Ondertussen wel de WII geinstalleerd en dat moet natuurlijk ook uitgeprobeerd worden.
Heb hier de grootste lol in mijn eentje als ik weer de berg af sjees, sta te holahoepen of te koppen. Heb al kennis gemaakt met mijn personal trainer, en die zegt maar steeds well done. Dus gaat het wel goed denk ik.
vanmiddag na de zwemles nog even de stad in geweest voor de Mario Kart, morgenavond zitten Rowan en ik hier te racen want dan gaan we het uitproberen.
ATE schreef:winnitou schreef:wat gaan jullie weer hard.
hahaha ja verslavend he
als je mario kart heb dan kom je niet meer op bokt hahahahahahahaha
ATE schreef:kost ook wel weer maar als ik dan tijdje kan rijden vind ik ook wel weer goed
hopelijk vind ik in die tussen tijd eens een rijke kerel hihihhihhihihhihihihihihihihih