Ik ben mijn ruiterbewijs aan het halen van de KNHS
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. ruiterbewijs is toch ruiterbewijs lijkt me... mvs schreef:jah het is inderdaad verplicht in bepaalde gebieden bijvoorbeeld bij egmond aan de hoef .. daar is een natuur gebied daar kan je fikse boetes krijgen als je zonder ruiterbewijs daar rijd
@Babico3
je kan dat wel zeggen hoor maar mijn ervaring is dat de fjorden en haflingers daar heel anders zijn dan op andere stallen.. en meestal wordt je gewoon ook een beetje ingeschat op wat voor paard je past.. iedereen zegt namelijk altijd dat hij/zij op een snelle wilt.. maar eigenlijk is geen enkel paard daar sloom. Het gaat er meer om of je gewoon een beetje een easy going paard wil of liever eentje die je af en toe een paar meter laat vliegen(pietsie beetje overdreven hoor
)
WiskyBokjes schreef:Maar 't Reelaer is toch FNRS?
Ik ben mijn ruiterbewijs aan het halen van de KNHS

Nu ben ik wat geruster. 
WiskyBokjes schreef:FNRS is niet officieel geloof ik maar meer manege
KNHS is ook echt olympische spelen en officiele wedstrijden

_Patriciaa schreef:ruiterbewijs bij KNHS of FNRS maakt echt niks uit!
ruiterbewijs is gewoon ruiterbewijs
Ik heb hem gehaald omdat het hier (in 't gooi) al verplicht is.. en de verzekering natuurlijk...

ik hou niet zo van carnavallen en ben trouwens ook ziekjes

En al mijn vriendinnen gaan en dan ga ik ook gewoon lekker, veel bekenden tegenkomen, gewoon gezellig. En bij ons zijn er dan ook overal toneelstukjes op straat enzo..
en ik hou niet van bieeeeer, want ik mag het niet
Olijkje schreef:Zijn er hier nog mensen die naar de carnaval gaan!?
Vind het altijd wel lekker.. Zaterdagavond lekker thuis met koekske, kopje thee (A)