Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jarrah

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:20

Pfff ik ben net terug van stal en heb mijn portie spanning voor voorlopig wel weer gehad zeg...
Ik had gereden en was aan het uitstappen toen dat nieuwe meisje met dat ontzettend gave bruine paard binnenkwam om te gaan rijden. Ze stapt op en wil wegstappen, maar paard dacht daar wat anders over. Hij ging omhoog en klapt door achterover, met haar er nog onder...

Ik ben van mn paard afgesprongen en naar haar toegegaan, ik wilde cees bellen om om hulp te vragen, want er was verder helemaal nergens iemand te bekennen, maar toen begon ze ineens naar lucht te happen, haar ogen rolden weg en ze raakte buiten westen... Ik heb de verbinding met Cees verbroken en gelijk 112 gebeld... Ik vond het zó eng, ik stond helemaal te shacken, en dat zit ik trouwens nu nog steeds... Gelukkig was de ambulance er binnen 10 minuten en dachten ze op het eerste oog dat het meeviel, ze hebben haar wel meegenomen voor extra onderzoek, maar voor zover leek het gelukkig mee te vallen...

Pff ik heb mijn portie wel weer gehad voor vandaag zeg... Ik hoop dat alles goedkomt met dat meisje...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:33

Getver , hoop dat het mee valt met dr.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:37

Zo dat is wel even heftig zeg... Laten we hopen dat het inderdaad allemaal meevalt... En dat jij snel de schrik weer teboven bent...

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:53

Ja idd hopen dat het meevalt... toen ze zo ging shacken en buiten westen raakte was ik echt even bang dat ze doodging... ik was echt zó bang gewoon... toen de ambulance er eenmaal bijwas heb ik dan ook eerst even mn vriend gebeld en ben flink gaan janken... alle spanning kwam eruit... hoop echt dat het meevalt met dat meisje...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:55

Jeetje Jarrah,is dat even schrikken voor je maar ook voor dat meisje zeg.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 16:23

jeetje zeg, is dat rollo? Dat peerdje is een beetje vreemd schijnt ook een mega singel drang te hebben dat hij zich om laat vallen of met vier benen de lucht in gaat...Hopen dat ze goed gaat.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 16:34

Woogy schreef:
jeetje zeg, is dat rollo? Dat peerdje is een beetje vreemd schijnt ook een mega singel drang te hebben dat hij zich om laat vallen of met vier benen de lucht in gaat...Hopen dat ze goed gaat.

Ja het is idd Rollo, machtig dier vind ik het... maar zou mn leven er toch niet voor geven als ik hem zo zag vanmiddag
Nogmaals idd hopen dat het meevalt met dr, ik zal morgen even informeren of er dan inmiddels meer bekend is... Ach gut

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:41

Woogy schreef:

Singel/zadeldwang heeft Tence ook hoor,dat komt vaker voor. Tong uitsteken Die kan af en toe ook knap spastisch doen.

Ik weet inmiddels hoe het met het meisje is,Anne heet ze toch?ze heeft een fikse hersenschudding en moet voor de zekerheid een nachtje in het ziekenhuis blijven.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:36

taverno schreef:
Ik weet inmiddels hoe het met het meisje is,Anne heet ze toch?ze heeft een fikse hersenschudding en moet voor de zekerheid een nachtje in het ziekenhuis blijven.

Ja klopt, ik heb net haar moeder aan de lijn gehad, ze had mij gebeld om me te bedanken en om te vragen wat er precies gebeurd was...
Ze vertelde dat Anne een paar ribben flink gekneusd had en idd een flinke hersenschudding, ze kon zich ook niet veel meer herinneren van hetgeen er gebeurt is... Ze hopen dat ze morgen weer naar huis mag Lachen

Gelukkig maar dat het mee lijkt te vallen allemaal... ik ben me iig echt helemaal rotgeschrokken Tong uitsteken

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:45

Wat lief dat haar moeder je gebeld heeft Jarrah,heel attent.

Hopen dat ze snel weer op stal is.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:55

Jeetje wat erg zeg voor dat meisje. Ik heb haar nog niet gezien, heeft ze haar paardje pas? Gelukkig dat je erbij was Jarrah en dat je 112 kon bellen en inderdaad erg lief dat haar moeder even contact met je heeft opgenomen. Ik zou me rotgeschrokken zijn. Misschien is dat paard iets voor jou Woody Knipoog

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:06

Hoe hebben jullie het trouwens gedaan op de cross? Ik dacht serieus dat het voor paarden was Nagelbijten / Gniffelen. toen ik kwam aanrijden en ik het parcours zag door de weilanden en sloot vond ik het nogal raar... Toen hoorde ik dat het voor mensen was ipv paarden Haha!. Jullie zijn toch wel in de top 3 gekomen he?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 22:47

hey marion, ik denk niet dat tence zich om laat vallen of met vier benen tegen het plafond springt met aansingelen...dat schijnt rollo te doen. Was er namelijk bij toen ze hem kwamen afleveren en dat tegen Anne zeiden.

Als het erop aan komt ga ik er best opzitten Knipoog Beetje tweede Romeo in dat geval.

Is maar goed voor die meid dat ze niet te veel herinnert. Ik had toen een zware hersenschudding paar uur buiten westen geweest en ik ben drie weken geheugen kwijt. Maar geen seconde bang geweest. Keer van m'n pony gevallen lichtere hersenschudding en maanden niet gegalopeerd...

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 23:29

Jemig wist niet dat dit vandaag op stal gebeurd was!!
Wat moet jij geschrokken zijn jarrah! En dat meisje ook.. ookal weet ze er niet heel veel meer van...
Ik wist niet dat Rollo zo was joh, de keren dat ik hem zag rijden ging het volgens mij erg goed! Ik merk alleen dat hij met binnenzetten echt een drammer is.

Tjelle heeft vandaag en gister voor penny poownie paard gespeeld. Morgen ga ik er zelf weer op Haha!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:33

[quote="Woogy"]hey marion, ik denk niet dat tence zich om laat vallen of met vier benen tegen het plafond springt met aansingelen...dat schijnt rollo te doen. Was er namelijk bij toen ze hem kwamen afleveren en dat tegen Anne zeiden.

Goh! Lekker zeg dat ze dit pas zeggen toen Rollo gebracht werd.
Nu dat steigeren. Hebben ze dat maar vergeten te vertellen?
Je zou het bijna gaan denken.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 12:42

mooi is dat he, maar eerlijk is eerlijk een paard wat zo'n extreme singeldrang heeft mankeert waarschijnlijk iets waardoor hij dus niet dit soort gedrag gaat vertonen...Ik hoop gewoon dat alles goed komt met ze beiden.

Flasp vandaag gegalopeerd door de binnenbak wat een sloerie zeg!! Haar nieuwe taktiek is dus als het te veel op echte werken gaat lijken om recht op een muur af te lopen kop omlaag en flink bokken. Bewust om me tegen de muur te smakken. Pech voor haar dat ik blijf zitten waarna ze link om blijft kijken en het nog wat keren probeert...Daarna in de buitenbak gestapt en gedraaft en dat ging wel allemaal zoals het moest...Zege de gene die met dat paard in zee gaat...

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:15

Misschien inderdaad maar beter dat ze het niet meer weet, anders wilt ze er nooit meer op straks.
Ben benieuwd waardoor een paard nou singeldrang kan krijgen en waardoor hij zo zou reageren.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 18:47

Ik vind dat we over dit paard maar op moeten houden hè,het zijn onze zaken niet en Anne is ook geen bokker zover ik weet dus kan zij ook niet reageren.

En Woogy,van Tence weet jij ook niets dus jij kan ook niet weten wat voor capriolen hij uit kan halen.Dus ik zou ook maar niet aannemen dat het niet zo is.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 22:13

rustig aan marion je hoeft niet zo aanvallend te reageren. zeg het alleen maar naar wat de mensen die dat paard kwamen brengen zeiden ik weet verder ook niet of dat opgeblazen is.

Ik heb trouwens een top knolletje te koop, [EA-CO] 6-jarige draverruin als iemand een gegadigde weet hoor ik het graag

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 08:50

Goedemorgen allemaal!Afbeelding

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 09:32

Goedemorgen! Wat en leuke koe!
Precies hoe ik me nu voel!

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 10:06

haha goedemorgen! Die koe! Jij altijd met je leuke plaatjes Tong uitsteken De koeien zie ik vaak als ik mijn gordijn openschuif.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 11:30

Af en toe moet je de boel een beetje opleuken hè.Koeien zie ik iedere dag als ik naar stal toe ga.

En in en naar het Buytenpark.Afbeelding

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 11:44

Hoi Hoi, ik vind die laatste leuker om te zien dan die eerste, hahaha zijn zo standaard.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 19:43

Wat heeft iedereen een leuke dag gehad zeg.Heeft ook niemand foto`s gemaakt van de dag van het paard op Duindigt?

Vandaag ben ik voor de derde keer alleen met Tence naar het Buytenpark geweest.hij heeft niet een keer omgedraaid of achteruit richting sloot gelopen,dat kan hij goed hoor! Tong uitsteken

Hij ging als een jekko en we waren in iets meer als een uurtje terug.Ben helemaal trots op mijn vent en eigenlijk ook wel opmezelf. Haha! Zoals iedereen wel weet ben ik een held op sokken.