Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!!
!
?
en het is saaaai hier! 
dus had vanochtend echt honger
.
gister zag ik wel Lotte? volgens mij langsschiete met een of andere jonge maar verder niemand 

. Uiteindelijk de vlaggejtes op de wange vergeten trouwens
. majaa toen ware we bij haar op zolder en toen kwame we allemaal van die leeuwepakke tegen en oranje shirts enzo
. alleen echt saai, niemand durfde dat aan alleen ik en Marinka
. Karen, Debra en Chantal hadde ehm allemaal aangehad en uiteindelijk ook weer uitgedaan

echt lol! maarja
wij vonden het wel gezellig
alleen op een begeven moment wel erug druk! maarja
wij gaan ONTBIJTEN
. zelfs al ben ik om 5/6 uur thuis ben ik niet zo laat wakker
. 

laura had er ook mee gesprongen deed ze echt super goed! 
En dan te bedenken dat Milou over een half uur moet werken haha. Maargoed, (ik ben MIchelle trouwens haha!) stad was echt zwáaaaar leuk
En de drukte viel nog reuze mee!
net ook lekker 2 uur buitengereden en buitenritje van vanmorgen was iets minder geslaagd maar wel leuk

ChantalSmook schreef:En Michellle, hoe was jou eerste keer? Eens maar nooit meer? twas nog erger als met carnaval zeg. Opn gegeven moment liep der zo'n grote dikke man voor mijn neus, begon tegen me aan te banketstaaf, wel handig, die maakte mooi de hele weg vrij haha!

Maarja, dat vertellen ze later dan wel allemaal. haha en ook opeens mensen die mij kende die 'k echt nog noooit heb gezien
Heel appart.
, het wordt lekker weer het weekend 
pfff ben echt gaar nu....
!!!