Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kooslover schreef:Ja Lando heb ik al gehad, en dat vond ik genoeg
Nynke, Alex, Omar, Bowie, Koen, (Xandra en Tsjimme) heb ik nog niet gehad!
). Ik had fijne momentjes met hem en momenten dat ie onwijs hing aan de teugel.... Maar als ik hem genoeg voorwaarts liet lopen viel het allemaal wel mee... Heb zelfs nog een paar keer goed zo van aad te horen gekregen.... De galop zat nu niet echt geweldig.... Hij zat wel links maar liep heel vreemd
. Zat echt beroerd....
). En meneer ging helemaal in de houding staan, maar ja het kwam maar niet... En toen had ie ineens jeuk aan zijn voorbeen en ging dat hoofd naar beneden.... Waardoor ik dr bijna aan de voorkant van af viel (ik was nog steeds aan het proberen in een soort verlichte zit te zitten
).
. Toen kwam de draf.... En ik zat echt niet lekker!!! En toen ging meneer ook nog eens schudden met zn hoofd en mij balans was weg dus ik besloot maar weer lekker te gaan stappen op het midden, ik vond het wel weer goed!!! Ik moet oefenen met rustig ontspannen zitten
. Maar dat komt wel weer een keer...
evdpanne schreef:kooslover schreef:Ja Lando heb ik al gehad, en dat vond ik genoeg
Nynke, Alex, Omar, Bowie, Koen, (Xandra en Tsjimme) heb ik nog niet gehad!
Heb ik hem toen niet van jou over genomen
. Die op Oxana die was erg.... Heeft me geloof ik 5x afgesneden en ook nog 2x bijna tegen de muur geplet.... Vond prins ook niet echt fijn....
Ik had toch weinig zin in dressuur (zoals Aad volgens mij al merkte) Ik had weinig last van iemand, reed lekker voor mezelf.
Sorry Sophie, sorry Sandra en Paco) en ging het iets ontspannener, toen had ik nog een heel fijn momentje.
Maar het klinkt allemaal heel knap van jullie!
. Maar met Atlas ga ik dat ook maar niet proberen... Die kent veel te veel trucjes om het dr weer uit te gooien.... Of om hem te ontkomen
.
)