LIQUITA schreef:Die jury hoeft dus niet meer te komen![]()
.
Lijkt me een strak plan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:Die jury hoeft dus niet meer te komen![]()
.

LIQUITA schreef:xan schreef:Goed hoor, Erik heeft geholpen (ik moest helaas werken).Hoe zal de verhuizing van Johanna zijn gegaan ?????

xan schreef:Ik ga ff eten![]()
![]()
![]()
Andre heeft een heerlijke provenciaalse gevulde varkenshaas gemaakt, samen met patatjes en zoete peultjes. Heerlijk. En een lekker wijntje erbij natuurlijk !
Tot vanaaf.
dat klinkt goed
. Eet smakelijk, en misschien tot vanavond.
, en met jou? 

xan schreef:LIQUITA schreef:Xan, van de vorige wedstrijd stonden de uitslagen toch op startlijsten? Ben wel nieuwsgierig naar de andere punten.
Ik hoorde vanmorgen op de manege meer gemopper hoor![]()
![]()
Maar ik heb voor mezelf toppie gereden (althans die eerste proef) en vond dat echt 180 + waard.
xan schreef:Wat is het stil hier.
Ongezellig hoor.
Ga dan maar lekker een boekje lezen (zag dat de Bit binnen was).
Morgen weer werken. Maandag is altijd druk. 's avonds naar de manege. Moet wel even kijken hoe het met de plekken op de schoft van Xandra is. Ze is (naar mijn mening) een beetje aan het invallen (dun worden, kan ook 1 tot 2 gaatjes extra aansingelen !) Dus haar schoft steekt nu uit, en volgens mij drukt het zadel daar op haar schoft. Eigenlijk moet ze wat meer te eten krijgen. Iets waar ze ook dikker van wordt. Wie weet de oplossing ?????????
smuidra schreef:

rockoo schreef:smuidra schreef:
Oh smuidra dat ziet er geweldig uit het is dat Nada al in bed ligt anders had ze je vast willen bellen om te zeggen geef ze allemaal maar.
xan schreef:Winnitou, was het toch nog wel lekker op de camping ???
Ik dacht nog, dat gaat niet door.
Heb je hetzelfde plekje als vorig jaar ??

xan schreef:Wordt het met pasen mooi weer ????
winnitou schreef:xan schreef:Winnitou, was het toch nog wel lekker op de camping ???
Ik dacht nog, dat gaat niet door.
Heb je hetzelfde plekje als vorig jaar ??
Ja ondanks de regen was het lekker. Kon wel alle jassen wassen (en de rest van de kleding), alles lekker onder het zand.
Zelfde plek als vorig jaar, ander buren (lijken aardige mensen + 2 kinderen (meisje 5 jaar/jongen 7 jaar).
Nu de voortent er nog aan en de schuurtent opzetten. denk dat het meeste werk de vlonders maken is.
ga denk ik maar regelen dat rowan dinsdag tussen de middag bij iemand kan eten kan ik 's morgens heen. woensdag middag en dan heb ik ook nog donderdag, dan is rowan ook vrij. Wil natuurlijk wel met het mooie weer met pasen op de camping zitten (slapen kan ook wel thuis als het te koud is)
val je vanzelf bij in slaap. rockoo schreef:smuidra schreef:
Oh smuidra dat ziet er geweldig uit het is dat Nada al in bed ligt anders had ze je vast willen bellen om te zeggen geef ze allemaal maar.
xan schreef:Meer hooi???Wat is het stil hier.
Ongezellig hoor.
Ga dan maar lekker een boekje lezen (zag dat de Bit binnen was).
Morgen weer werken. Maandag is altijd druk. 's avonds naar de manege. Moet wel even kijken hoe het met de plekken op de schoft van Xandra is. Ze is (naar mijn mening) een beetje aan het invallen (dun worden, kan ook 1 tot 2 gaatjes extra aansingelen !) Dus haar schoft steekt nu uit, en volgens mij drukt het zadel daar op haar schoft. Eigenlijk moet ze wat meer te eten krijgen. Iets waar ze ook dikker van wordt. Wie weet de oplossing ?????????

xan schreef:Ja, maar dat roep ik al zo lang tegen Collin, Tom en Chantal. En de meiden die in het weekend werken. Maar er gebeurt niets.
. Het is toch ook zo moeilijk
.