Waren erg lage punten, 1e had maar 117 =O
Royal was weer bezig met vervelend doen en wegspringen, lag er ook bijna af..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
benieuwd hoe Miek zal doen morgen
die loopt al bijna een maand te drammen en te stieren
dat klinkt niet zo goed
rustig aandoen maar.
we liepen gister met haar naar het land, kwam haar vriendje al hinnekend aangalloperen (Tammo, fries met witte vliegendeken om ), en er rende nog een andere zwarte mee (ken dat paard niet) en die probeerde Miek van Tammo af te pakken
Toen ik langsreed naar huis, stond Tammo ook heel zielig te hinneken naar Miek
Wel balen hoor, met krukken lopen is ook niet fijn!
zowieso goed luisteren naar je lichaam, niet te snel willen en rust nemen. hoe beter je rust neemt, hoe beter het paardrijden straks weer zal gaan
en knuffelen met een paard mag natuurlijk altijd

). Ik reed bij Annelies in de les, zij kan zulke goede aanwijzingen geven! Had heerlijk gereden 
maar wel fijn dat er niets gebroken is.
Zag het gisteravond toen Laura bezig was met de lijst en ik kwam vragen of er nog een plekje was bij jullie in de les voor die kleine meid van mij.
Channiiiej schreef:@K_im; kan me goed voorstellen hoor! Ik heb deze week alleen maandag gereden (rijd normaal maandag, woensdag, soms donderdag en dan zaterdag weer), en ik mis het nu alKan niet wachten tot morgen!
K_im schreef:FamkeKolinde schreef:Was je toevallig zaterdag wel op de delft K_im? Liep je met krukken? Dan weet ik nu wie je bent
Dat zal ik geweest zijn idd. Nog geen idee wie jij bent, haha