mening over manege : hippisch centrum "de Delft"

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 21:43

Ik heb hem ook weer gehaald, maar vraag niet hoe! Had 211 punten en was 6e ofzoo..
Waren erg lage punten, 1e had maar 117 =O

Royal was weer bezig met vervelend doen en wegspringen, lag er ook bijna af..

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

immanuel

Re: mening over manege : hippisch centrum "de Delft"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-11 22:46

blijft erg knap dat je bleef zitten en je proefje hebt gehaald chann!!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:34

Dat ziet er echt uit als Royal idd.. Pff.. ik was er allang afgevallen! Knap hoor! Fijn dat je toch wel nog hebt gehaald!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 20:08

Paarden mogen eindelijk het land weer op :D benieuwd hoe Miek zal doen morgen := die loopt al bijna een maand te drammen en te stieren :P

immanuel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-11 20:21

ja en vic kan van af volgende week het 2uurs land op gaat leuk worden:P

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 12:59

Wat heerlijk voor de dieren dat ze het land weer op kunnen!

Ik heb helaas niet kunnen rijden.. Ik rij op vrijdag altijd een paard bij, heel lief dier. Gister in de buitenbak gereden, ging heerlijk! Laatste 5 minuten schrok hij ergens van.. ik bleef zitten, maar maakte met mijn linker knie een hele rare beweging blijkbaar.. Hoorde en voelde van alles knikken en kraken.. Het afstijgen was een hel! Nu kan ik er wel op lopen, maar moet heel geconcentreerd lopen.. Doe ik dat niet schiet het er in en verga ik van de pijn. Als het woensdag nog zeer doet ga ik naar de HA

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 21:06

oei kim :oo dat klinkt niet zo goed :( rustig aandoen maar.

Miek gaat vreemd := we liepen gister met haar naar het land, kwam haar vriendje al hinnekend aangalloperen (Tammo, fries met witte vliegendeken om ), en er rende nog een andere zwarte mee (ken dat paard niet) en die probeerde Miek van Tammo af te pakken ;( Toen ik langsreed naar huis, stond Tammo ook heel zielig te hinneken naar Miek

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:53

Heb besloten om morgen tussen 8 en 9 maar meteen de HA te bellen.. Heb er toch wel veel last van! Kan niet eens mijn knie buigen om een stoeprandje op te lopen! Zal vast niets erg zijn, maar toch even uitsluiten kan geen kwaad.

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 18:17

@K_im; jeetje, balen zeg! Misschien een bandje verrekt of gescheurd? Wat zei de huisarts?

Ik had zaterdag weer op Wantos gereden, hijs so leuk :D
Zaterdagmiddag Clinic paardenmassage gevolgd, echt leuk :D Ik deed het bij Puna en ze werd er helemaal ontspannen van :D

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 22:42

Moet foto's laten maken (woensdagochtend) en loop nu op krukken.. Dat wordt nog een week niet rijden.. poedersuiker zeg!

Zag er netjes uit Chantal! Ziet er uit als een super leuk paardje!

Watermeloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:58

Heb je al de uitslag al van de foto's? :) Wel balen hoor, met krukken lopen is ook niet fijn!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 12:33

Niets te zien op de foto's. Ben gewoon een aansteller haha.

Ik ga morgen nog even langs de huisarts denk ik.. Als ik een afspraak kan maken. Dat wilde hij graag. Zal wel iets met de banden/spieren zijn.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 16:33

kan best een flinke optater in de spieren zijn ;) zowieso goed luisteren naar je lichaam, niet te snel willen en rust nemen. hoe beter je rust neemt, hoe beter het paardrijden straks weer zal gaan ;) en knuffelen met een paard mag natuurlijk altijd :D :P

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 17:41

Gelukkig dat er niets te zien was op de foto's! Nu ff goed rust nemen en dan op geleide van de pijn weer gaan bewegen ;)

Heb gisteravond weer op Wantos gereden, en het ging echt beter dan ooit (al die 5 keer ervoor hihi :P). Ik reed bij Annelies in de les, zij kan zulke goede aanwijzingen geven! Had heerlijk gereden <3
En morgen lekker weer rijden, benieuwd op wie ik zit :D

FamkeKolinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 09:37

Beurs zijn in je lijf kan je veel langer last hebben dan als je iets gebroken hebt K_im. dus je bent geen aansteller hoor ;) maar wel fijn dat er niets gebroken is.

Ik zelf rij ook altijd graag bij Annelies. Die kleine meid van mij ook. Maar die rijdt ook graag bij Laura in de les en Marloes. Soms is dat wel lastig als ze even niet weet bij wil ze nu in de les wil op zaterdag :lol: Ik weet al op wie je moet straks Canniiiej ;) Zag het gisteravond toen Laura bezig was met de lijst en ik kwam vragen of er nog een plekje was bij jullie in de les voor die kleine meid van mij.

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 16:41

Hihi, ik zat dus op Urola vandaag! Had ik nog nooit op gereden, maar ook een heerlijk beessie :D

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 10:27

Hmm.. begin het nu toch echt wel te missen! Ga het volgende week weer proberen hoor.. kan niet langer wachten. Traplopen gaat ook steeds beter en ik denk dat ik dat volgende week wel weer helemaal kan. Dan kan ik ook wel weer beginnen met rijden.

Morgen, als het net zulk weer is als nu, of iig droog, neem ik mijn camera mee om fotootjes te maken! Lang geleden.. ben benieuwd of het nog een beetje lukt!

FamkeKolinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:01

Was je toevallig zaterdag wel op de delft K_im? Liep je met krukken? Dan weet ik nu wie je bent ;)

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:25

@K_im; kan me goed voorstellen hoor! Ik heb deze week alleen maandag gereden (rijd normaal maandag, woensdag, soms donderdag en dan zaterdag weer), en ik mis het nu al :o Kan niet wachten tot morgen!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:39

FamkeKolinde schreef:
Was je toevallig zaterdag wel op de delft K_im? Liep je met krukken? Dan weet ik nu wie je bent ;)

Dat zal ik geweest zijn idd. Nog geen idee wie jij bent, haha

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:40

Channiiiej schreef:
@K_im; kan me goed voorstellen hoor! Ik heb deze week alleen maandag gereden (rijd normaal maandag, woensdag, soms donderdag en dan zaterdag weer), en ik mis het nu al :o Kan niet wachten tot morgen!

Ik normaal gesproken vrijdag en zaterdag.. heb nu al 5 keer niet kunnen rijden. Met vanavond en morgenochtend erbij 7 keer! Volgende week vrijdag en zaterdag weer proberen! (Ja, meteen 2 keer ook haha)

FamkeKolinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:58

K_im schreef:
FamkeKolinde schreef:

Dat zal ik geweest zijn idd. Nog geen idee wie jij bent, haha

Je stond in de nieuwe stal met iemand te praten die altijd dr moeder mee heeft. Kom even niet zo snel op dr naam. Rijdt om 11 uur bij marloes in de les. Ik stond aan de andere kant van de boxen een fries op te zadelen voor mijn dochter :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:01

Martha is dat denk ik :)

Ik rij ook in die les :))

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:06

Oh! Dan weet ik wel wie je bent!

Heb je dochter ook een stukje zien rijden. Vind dat ze 'm goed aan het lopen heeft hoor! Zag dat 'ie in het begin nog even aan het rennen was met wat andere, maar ze bleef netjes zitten!

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:24

@K_im: Wat voor camera heb je trouwens?? :D