Zoi2003 schreef:Helemaal leuk!! Iedereen gelijk: hoe heb je dat gedaan???
(geheim van de smit hihi)
Dat vertellen we natuurlijk niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zoi2003 schreef:Helemaal leuk!! Iedereen gelijk: hoe heb je dat gedaan???
(geheim van de smit hihi)
Carla_ schreef:ingekocht? ik ben kapper weet neit of je dan dingen meot inkopenteminste kapper in opleding;)
haha ik wil ook wel mee doen met die party;)
ben nog hartsitkke jong!!;)
Banjer schreef:kijk eens bij Kelly in de Groenelaan... die heeft veel en leuk spul
dat is de eerste waar ik naar toe ben geweest
Carla_ schreef:harimport heb een klein stukje met een paar leuk bruids spullentjes..
en verder zou ik het eigenlijk neit weten![]()
misschien bij bruidswinkels maar volgens mijis dat wel echt heel duur:o
0Whisper0 schreef:Trouwens Car...hoe vind jij het eigenlijk dat Wembley te koop staat?
Carla_ schreef:0Whisper0 schreef:Trouwens Car...hoe vind jij het eigenlijk dat Wembley te koop staat?
nou laten we zo zeggen ik zat vrijdag avond in de kantine met melissa en dr ouders me vader en es:P en toen kwam de boer binnen die zeg zo o wisten jullie al dat wembley te koop sta.. "ik dacht o nu moet ik echt niks zeggen" en in 1 keer begon ik te huilen echt erg gewoon hihi
de vader van melissa schrok zich dood hihi
Zoi2003 schreef:niet doorvertellen hoor: maar die Kel en Eben kunnen toch echt niet rijden: gewoon ff 190 en 192 punten![]()
![]()
![]()
![]()
Grappie hoor Banaan![]()
Nu B+8![]()
![]()
![]()
Carla_ schreef:ik heb trouwens gehoord dat ze 6000 tot 7000 euro vraagt voor wembley
dat had ze tegen mia en megan gezegt.
Carla_ schreef:0Whisper0 schreef:Trouwens Car...hoe vind jij het eigenlijk dat Wembley te koop staat?
nou laten we zo zeggen ik zat vrijdag avond in de kantine met melissa en dr ouders me vader en es:P en toen kwam de boer binnen die zeg zo o wisten jullie al dat wembley te koop sta.. "ik dacht o nu moet ik echt niks zeggen" en in 1 keer begon ik te huilen echt erg gewoon hihi
de vader van melissa schrok zich dood hihi

aahg jah verzorg paard is misschien beter dan een eigen paard voor dr.
neit zo veel verantwoording.
en dat terwijl ze altijd op zoek was naar een KWPN'er met de beste bloedlijnen! 
Noesie schreef:Tot nu toe:
1. Ik (Anoeska)
2. Syl
3. Kel (Eben)
4. Yvon
5. Elisa (fergilah)
6. Vera
7. Gaby (angelo)
8. Kel (Zoï)
9. Carla