Astor schreef:Ik ben bezig met een topic maken van Sandra & Malou en nog een klein beetje Melissa
Niceee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Ik ben bezig met een topic maken van Sandra & Malou en nog een klein beetje Melissa

Maaikeee schreef:Halooo
Jeeetje ik ben moee...niet normaal![]()
Zo naar manegeee, ff met 'het' spaanse meisje en nog ander spaans meisje mee met sander die gaat rijden!![]()
xx.

Elja schreef:leuk paardje =)
Jane_ schreef:Ik zou het nooit doen..ik zou op zoek gaan naar een goedgekeurd paard waarmee je veel meer kan bereiken..ik vind nicky zowaar best verpest..
). Daarnaast vraagt Frans waarschijnlijk meer voor de paarden dan dat ze eigenlijk waard zijn (puur omdat een paard met een hart van goud dat (bijna) nooit kreupel is voor hem een kostbaar bezit is! Melanieetjuh schreef:Oke , ben benieuwd
Alleen kopen, als je echt een 'klik', al gelijk voelt.
Ooh, lijkt me heerlijk om een paard te kopen!

saroanda schreef:Ik was vroeger zo gek op Valentijn, het liefste nam ik 'em na het rijden mee in de achterbak, maar ja, dat paste niet!
. Hij heeft wel een mooie hoefafdruk op mijn scheen achtergelaten toen ik nog een ukkepuk was. Ach ja... de trap was niet voor mij bedoeld maar toch... (toen vond ik hem opeens een enorm monster
).
fallenangel3 schreef:saroanda schreef:Ik was vroeger zo gek op Valentijn, het liefste nam ik 'em na het rijden mee in de achterbak, maar ja, dat paste niet!
Daar had ik dus helemaal niks mee. Hij heeft wel een mooie hoefafdruk op mijn scheen achtergelaten toen ik nog een ukkepuk was. Ach ja... de trap was niet voor mij bedoeld maar toch... (toen vond ik hem opeens een enorm monster
).
Trouwens San die foto's van jou en malou zijn leuk!

(wintersport) heb er echt zin in
dus volgens mij 1 week na de herfst vakantie wordt het best rustig in het topic
want melissa Iris lisette en ik gaan weg zo ver ik weet