Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

woewa schreef:ehn rond kwart voor 12
wij gaan ..dagdag
anoes ik stap wel even met m![]()
en niet grazen tijdens wandelen (probeert hij laatste tijd nog wel eens, de stouterd) Maar verder is t een schatje hooor
Binar schreef:woewa schreef:ehn rond kwart voor 12
wij gaan ..dagdag
Thanx Xeen!! Max half uurtje he![]()
en niet grazen tijdens wandelen (probeert hij laatste tijd nog wel eens, de stouterd) Maar verder is t een schatje hooor
Binar schreef:woewa schreef:ehn rond kwart voor 12
wij gaan ..dagdag
Thanx Xeen!! Max half uurtje he![]()
ben nog aan het nadenken of ik morgen nog mee ga naar hoek van holland..ook ik ben niet zo'n held als het op het strand aankomt....ik ga er een nachtje over slapen en misschien kan ik nog een paar bach druppels lenen van nous
madelon31 schreef:dan rij ik kootje morgen wel anousben nog aan het nadenken of ik morgen nog mee ga naar hoek van holland..ook ik ben niet zo'n held als het op het strand aankomt....ik ga er een nachtje over slapen en misschien kan ik nog een paar bach druppels lenen van nous
![]()
![]()
Nou ja lenen....hebben dan
djinnie schreef:Uhm Woewa is toch Zarah, of is het Xeen onder Zarah's account... Of ben ik nu gewoon blondT....?
Ik ben waarsch in de middag thuis dus Ko'tje longeer ik dan wel ff
Dus ik zou zeggen, gewoon doen en ff lekker uitwaaien op het strand
Je noemt mij een watje met Ko, maar je durft niet met je eigen paard naar het strand... Nou Madje, IK durf wel met mijn EIGEN paard naar het strand...lekker puh
en Heli doet op strand net zo veel als ko...... niets dus
djinnie schreef:He Marieke, graag gedaan hoor. Ik verzin nog wel iets als tegenprestatie, gna gna gna...
madelon31 schreef:ja nou jij hebt makkelijk praten hoor tam....brave moonie... en ikga wel met 2 race monsters hoor....
Als fallie er nou bij was dan kon ik tenminste mijn gevoel delen en had zij begrip voor mijn angsten...Ik wil mijn nerdie vriendin......![]()
![]()
Nou ik ben toch vroeg op stal dus ik kan nog even nadenken wat ik wil.... Nou nous dan neem ik "haar"toch mee naar buiten...geen probleem ik ben niet bang
AnitaJoeri schreef:haha 1 / 0 voor Tamar
..maar als er 2 race monsters bijzitten dan wil hij graag mee en als ik hem dan in ga houden dan gaat hij misschien wel springen en gek doen en dat vind ik eng..
.. en zo is het verhaal
madelon31 schreef:Nou ik ben toch vroeg op stal dus ik kan nog even nadenken wat ik wil.... Nou nous dan neem ik "haar"toch mee naar buiten...geen probleem ik ben niet bang
en ik geef geen garantie dat dat gaat gebeuren
Jij bent niet strenk genoeg