Heb ook op tommy gereden. Is appart beestje
Hij krult zich heel snel op. Maar ben er eigenlijk te groot voor, maar ze hadden me dr op gezet ..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb ook op tommy gereden. Is appart beestje
Hij krult zich heel snel op. Maar ben er eigenlijk te groot voor, maar ze hadden me dr op gezet ..
? (sorry ben niet zo heel slim hea
) Jantine_ schreef:Hoebedoel je? (sorry ben niet zo heel slim hea
)
Renee__ schreef:Maar als je wat groter bent heb je er toch wat meer overgewicht op zegmaar.
Renee__ schreef:Maar als je wat groter bent heb je er toch wat meer overgewicht op zegmaar.
Whaha of ging het daar niet om? Ik zeg alleen dat die heel snel in de krul loopt
_Rijkie_ schreef:Renee__ schreef:Maar als je wat groter bent heb je er toch wat meer overgewicht op zegmaar.
Haahahahahaha overwicht mag ik hopen, dat je hem wat makkelijker de baas bent bedoel je?

) Ik bedoel dat je hem dan idd beter de baas hebt. Ik had het niet over de krul hoor
Maar op wie ga je vanavond, weet je dat al? Of had je niet gekozen? Bij mij worden foto''s gemaakt
Jammergenoeg niet buiten
Zal mischien ook wel te donker zijn.
Ik ga effe omkleden eten enz! Renee__ schreef:Maar als je wat groter bent heb je er toch wat meer overgewicht op zegmaar.
Les ging niet super maar schouderbinnenwaards en uitgestrekte draf lukte aardig. Helaas geen foto's omdat het te donker was