Als je tijd hebt, ook van Kai plaatsen hé!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als je tijd hebt, ook van Kai plaatsen hé!
ideaal. Paardje liet mooi zien of de ruiter een beetje kon rijden
alleen dat durfde bijna niemand omdat ie dan hard zou gaan. zeker nooit van achter naar voren rijden gehoord?

Toen ik er altijd op reed, toen was ik nog niet eens met ''aan de teugel rijden'' of wat dan ook bezig. Láter toen ik erop reed, was ik verder... 
Sence schreef:Het bevalt heel erg goed voor mij. Je ziet iedereen echt bezig met hun eigen ''paardje'' en met het los rijden is het helemaal niet vervelend, iedereen denkt goed om elkaar, ook de kleinere, jongere meisjes. Het is nu al helemaal het lease, al gelijk vanaf 1 januari. Niets meer van het manege systeem te bekennen. Er worden intotaal 13 paarden/pony's geleast.
Zal proberen het lijstje te maken:
1. Sylvester
2. Choco
3. Winnie
4. Double
5. Pallo
6. Jasmijn
7. Wapper
8. Kai
9. Nikitha
10. Dironja
11. Big Ben
12. Aranka
13. Joker
Als ik me niet vergis is dit het lijstje (in de zadelkamer hangt het).
Tot afgelopen week stonden de overige pony's en paarden die niet worden geleast nog gewoon op stal. Maar nu zie ik ze niet meer staan. Van de 1 hoorde ik dat ze in het land staan, omdat ze niet meer gebruikt worden en van de ander hoorde ik dat ze al weg zijn.
Alle overige die niet worden geleast zijn nu allemaal van stal.
sheilarianne schreef:ik ga ook nog eens met jullie mee hea sandra en nadine!
. Trouwens volgens mij heb ik nog bij jou in de les gereden ooit op de manege, marijke heet je toch? 
Ja met wedstrijden ook inderdaad!