Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 09:48

Ik ga zo maar een poging wagen richting school te fietsen *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 10:03

Succes Nagelbijten / Gniffelen Hahaha!

Pff, ik ga zo maar weer richting huis. Heb mijn autorijles voor vanmiddag afgesproken na veel gedoe.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:19

Haha succes met autorijden. Tong uitsteken

Hele vreemde PTA week, natuurkunde dacht ik volledig verkloot te hebben, was ook voldoende... Nagelbijten / Gniffelen Dan hoef ik alleen scheikunde nog terug (ging goed volgens mij) en 2 Engelse PTA's maar Engels was helemaal appeltje eitje. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:36

Tss, je bent echt een uitslover jij Duivel

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:42

Nee hoor ik ben gewoon slim. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:45

Hahaha dat zal het wel zijn ja Vork

Pff, het het idee alsof ik overal op zit te wachten vandaag. De moeder van mijn oppaskinderen zou bellen of ze avonddienst moet draaien volgende week maandag en de maandag daarop. Heb daar echt totaal geen zin in, moet ik van 15.30u tot 23.30u op die koters passen. En ik zit te wachten op een telefoontje van de koper van mijn zadel, ze zou gaan passen maar tot nu toe nog niets gehoord. Geen nieuws goed nieuws hoop ik zo maar. En ik zit te wachten op de email van een jongen die mijn theorieboek wil kopen. Wat een dag Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:50

Haha jij zit dus nog wel ff te wachten denk ik... *LOL*

Ik hou niet van wachten, van wachten wordt ik nerveus... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:55

Nou, ben niet echt nerveus maar het is gewoon lichtelijk vervelend, want in dat oppassen heb ik totaal geen zin maar ik kan geen smoes bedenken waardoor ik niet hoef. Ik kreeg de laatste keer ook vet weinig, heb van 17u tot 23.30 opgepast en kreeg 15E. Ik heb wel die kinderen moeten vermaken, eten gegeven en naar bed moeten brengen. Ik ga sowieso zeggen dat ik roosterwijziging heb gehad waardoor ik ze niet om 15.30u kan ophalen, dus dan eten ze bij iemand en kom ik na het eten om op te passen. Het zijn lieve koters hoor, daar niet van, maar voor het geld hoef ik het niet te doen

Met dat zadeltje ben ik wel nerveus op zich, want als het niet past moet ik die 50E weer teruggeven. Dat is iets waar ik eigenlijk geen zin in heb, maar als het niet past dan moet het maar Nagelbijten / Gniffelen

En die boeken wil ik gewoon dolgraag verkopen en er geld voor vangen, dus daar zit ik met smacht op te wachten Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:58

Haha geeeeeld. Vork

Is inderdaad wel hopen dat 't zadel past, enne over dat oppassen, is absoluut niet mijn hobby. Nagelbijten / Gniffelen 15 euro is wel weinig ja voor 6 en een half uur. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 13:34

Hahaha ja nu ik het zo teruglees, alles gaat om geld Clown Maar geld is ook best belangrijk, moet nl nog kerstcadeautjes kopen.

Oppassen op zich vind ik best leuk maar ik kan me nooit thuis voelen in andermans huis, dus ik zit daar helemaal niet op mijn gemak voor mijn gevoel.

Net terug van autrijden, ging echt vet goed Go jij! Go jij!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:19

Niemand platgereden? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:29

Hahaha nee, daarom ging het zo goed Haha!

Ben net gebeld door de moeder van mijn oppaskindjes, de maandagen gaan door Boos! Ze wilde dat ik donderdag ook kwam oppassen maar heb gezegd dat dat niet ging. Ik ga echt niet paardrijden afzeggen daarvoor. Maargoed, ik heb gezegd dat ik tot laat naar school moet dus de kindjes die eten ergens anders en ik ga alleen maandag a.s. Da's iig al een stuk beter Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:32

Haha ik zou paardrijden ook ECHT niet afzeggen voor 't oppassen hoor... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:34

No way Paardrijden gaat echt altijd voor bij mij! Maar ze heeft nog een ander meisje (15) die ook af en toe oppast. Dus die gaat donderdag en maandag over 2 weken maar Vork Raar, ik voel me altijd schuldig als ik zoiets als dit heb terwijl ik me helemaal niet schuldig hoef te voelen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:36

Haha je hoeft je idd nergens schuldig over te voelen hoor, je hebt d'r toch niks beloofd *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:39

Nee eigenlijk niet nee... Achja, het zal allemaal wel. Maar ik vind het allang best dat ik nu van waarschijnlijk een uur of 7 tot half twaalf moet. Kinderen gaan toch om 20.30u hun bedjes in.

Hihihi heb net mijn neefje gebeld of hij wist of Sinterklaas vanavond langskwam bij hem Nagelbijten / Gniffelen Zo schattig dat kinderen nog helemaal vol overtuiging in Sinterklaas geloven.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:41

*LOL*

Kindjes die in SK geloven zijn schattig *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:45

Ik wil ook nog zo in SK geloven! Ik weet nog wel dat ik heel vroeger altijd ging luisteren of in SK over het dak hoorde lopen Nagelbijten / Gniffelen Soms dacht ik hem daadwerkelijk te horen ook Clown Hahaha! En dan 's ochtends je bed uit en als een idioot naar beneden rennen. En natuurlijk wel aaaaltijd een wortel in mijn schoen gedaan Schijnheilig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:51

*LOL*

Die goede oude tijd Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:18

Daar ben ik weer, net even wat junkfood naar binnen gewerkt en zometeen weg met de tassen vol cadeautjes.

Weet jij trouwens hoe lang het ongeveer mogelijk is om je bercicht nog te editen of evt weg te halen? Vreemd genoeg heeft iemand gisteren iets naars gezegd in een topic en die post is nu vanmiddag ineens verdwenen Verward

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:19

Hmm ik zou 't niet weten eigenlijk, volgens mij niet zo lang... Nagelbijten / Gniffelen Welk topic btw? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:24

Die in WN-AM over dat meisje die vond dat wij raar reden. Iemand anders van de stal waar TS staat had ook een bericht geplaatst, heel negatief tegenover onze stal, maar nu staat het er niet meer volgens mij.

Ik dacht ook dat het niet zo lang kon, maar ze heeft het tussen vanmorgen en vanmiddag weggehaald terwijl ze gister gepost heeft.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:30

Hmm, heeeeel vaag. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:33

Ja vind ik ook. Als een mod ofzo de post weg zou hebben gehaald dan zou er wel zo'n groen vakje komen. Nouja, het staat er iig niet meer.

Nou, ik ga me omkleden. Ik spreek je morgen denk ik nog wel! Doeiii!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:34

Mss wou diegene achteraf stiekem toch in onze binnenbak rijden... Clown
Succes he Clown , dagjes!