als de paarden maar niet schrikken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Xeen schreef:Wahahaha Shir ..
als de paarden maar niet schrikken
vera23 schreef:hihi nous..heb je dat ook weer meegemaakt..gekke pina!
Over dat paardje weer in de sloot ...niet banketstaaf bedoeld of iets hoor vat het niet verkeerd op...
maar ik vraag me af of ze wel genoeg water hebben en of krijgen...vooral voor s nachts want neem aan dat als ze geen genoeg water meer hebben dat ze uit de sloot gaan drinken..en misschien niet echt bevoordelijk is vooral voor de ouwetjes niet...en daardoor in de sloot belanden.
?
? 
Marieke_ schreef:Maar ik meen t van die sloot

Xeen schreef:Jaja
Kan best
Ik heb nog een reserve spel
Dankzij Shir en Sily
Sil had het erover maar snapte het niet
Schipper mag ik overvaren
Da's ok wel lachen

tot morgen!
Ireentjuh schreef:hihi, maar Evita is ook een echte bergpony uit de alpen
Ze heeft op de vorige stallen altijd gewoon uit de sloot gedronken dus ze is het gewend.
Maar volgensmij hebben de ruinen een grote badkuip met water, dus ik neem aan dat het water niet op geweest zal zijn.
Blijft toch altijd raden hoe zo'n paardje nou in de sloot kan belanden, zelfs met omheining. Evita is er (waarschijnlijk) een keertje gewoon ingerold toen ze aan het rollen was.. gewoon pech eigenlijk!

Xeen schreef:*
sorry ik kan er niet tegen als het niet goed staat
Dag
vera23 schreef:ja ik weet de reden verders ook niet maar had gekund toch.......ik kom daar nooit bij het land maar bij ons land is ook heel vaak het water op...dus daar moest ik even aan denken vandaar....maar goed hij is weer gered gelukkig!
Vanochtend meteen gekeken naar de waterkuip, maar die zat nog halfvol!! We gooien hem regelmatig leeg, dus dat kan het ook niet zijn... het blijft natuurlijk altijd gissen!! Ik vond het wel erg schattig dat Diddle steeds bij hem bleef staan.. ook toen de brandweer bezig was, moesten ze hem een aantal x wegjagen
Hij zat zelfs een keer te graaien in een brandweermannenjas, die op de grond lag
gekke ponie!!