stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 12:05

aha ok mooi
dus maandag luc van 20.00-20.30
woensdag carlijn 19.00 - 20.00
en donderdags marieke om 20.30

prima Haha!
ik ga even inplannen om te komen kijken Knipoog

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 12:28

ik heb trouwens ook les van marieke Tong uitsteken om 7 uur op maandag! dus keuze zat qua kijktijden Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 12:36

nou, daar ben ik weer ff!
Wij dus lekker wandelen hier, het bos in.. Veel bomen, bomen, nog meer bomen, en ineens... bereik! Mijn telefoon begint te piepen, en stopte voorlopig niet meer 5sms en 5 voicemail berichten Haha!

Daan thnx voor je sms, en Shirley ook! Haha! Heb jullie trug ge-sms't.
De rest ook terug gesms't. Toen mijn voicemail beluisteren, en na een warrig verhaal aangehoord te hebben van mijn schoonmoeder, moest ik die maar eventjes bellen!
Werd de verbinding verbroken omdat.. mijn accu leeg is. Frusty Dromen haha

Ik heb trouwens ook les van Marieke, Naadje, en ga volgende week weer beginnen, waarschijnlijk op de donderdag om 6uur.
Thnxx Annemieke, Hier is het trouwens nu ook weer lekker weer, zonnetje, dus ik ga zo weer lekker naar buiten!

Hayley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 12:38

Bedankt voor alle welkompjes!
Vind het wel weer gezellig om terug te zijn Lachen

@Azzaro: je hebt PM Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 12:56

Hoe bedoel je verslaafd Ellen Haha! *LOL*

Kon je niet eens smsen want heb je telefoonnummer niet Gelukkig maar dat je al je verjaardagsberichtjes alsnog binnen kreeg Clown Fijne dag nog verder en niet te veel bokken vandaag he Tong uitsteken

Wij vinden het ook leuk dat je weer terug bent Sumi Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 12:58

Gieltje heeft ook les van Luc en ik geloof of voor of na mijn les Verward

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 17:11

naja ik heb dus pas over 14 dagen weer les maja maakt niet uit moet te redden zijn he hahaha!

ik heb je PM gehad sum! en ook wat terug gestuurd haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 17:55

Ik heb vanmorgen les gehad v Antoine d B! Het ging super!!!! Hij herkende mijn paard niet! alleen de kleur vond hij t zelfde, maar zijn bespiering en lopen waren totaal veranderd/verbeterd. Hij vond idd dat Ilion zijn hals goed in de spieren kwam en dat hij buikspieren had gekregen. Het probleem v 3 weken terug was weg en ik mag weer rechtsom rijden en met 2 teugels... Ik was echt heel erg blij met t resultaat en heb echt weer heeeeel veel geleerd vandaag! Ben ook heel trots op Ilion die zich weer zo snel hersteld heeft en op Karin die echt haar best heeft gedaan om ons zo te helpen en ik weet zeker dat ik door haar hulp sneller uit dit dalletje kwam en merkte ook dat doordat ik zo veel hulp heb gehad ook deze les meer kon benutten, doordat ik sneller kon voelen wat ik moest doen en Ilion ook.
Het is echt waanzinnig hoe snel paarden reageren op deze manier v rijden! Ik kan weer een maand vooruit met de nieuwe aanwijzingen die ik vandaag kreeg.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:17

naadje24 schreef:
sjorsie schreef:
@ pascha7: sorry dat ik even inbreek in jullie topic: maar als je een opfok zoekt die goed is en niet ver uit de buurt moet je www.kickersteyn even bellen, ik sta daar ook met een hengstveulen en 2 jarige vanaf volgende week en het is daar goed geregeld en niet extreem duur

en jullie hebben een GEZELLIG stalgenootje aan Naadje24, haha Tong uitsteken

dank je Bloos Haha!

willen jullie het toppunt van zieligheid zien?
check dit topic dan maar even Clown

viewtopic.php?f=89&t=650207&p=18338706#p18338706

Ik snap ook niet echt iets van dit topic Verward Las alleen wel dat er een sarcastisch ondertoontje in zat...

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:18

AnneOmie schreef:
Gieltje heeft ook les van Luc en ik geloof of voor of na mijn les Verward

Ik les twee keer in de week bij Luc en de dagen verschillen per week. Mijn eerst volgende les is dinsdag om 18.30 uur.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:44

Ik heb vandaag ook les gehad van Antoine de Bodt. Giel ging er beter door lopen, ondanks zijn mindere conditie. Mijn evenwicht was ook verbeterd. Twee keer staan, een keer zitten ging nu goed. Sturen hebben we ook geoefend. Best lastig. Wat ik alleen heel vervelend vond, ik weet niet of jij hier ook les van had Shirley, is dat andere mensen in de bak totaal geen rekening hielden met degene die les had van Antoine. Volgens mij gaf Nicole ook les? Ik had echt een aantal keren dat iemand vlak voor mijn neus ging rijden of dat ik constant van de hoefslag af moest voor een tegenligger. Best vervelend als je al zo'n moeite hebt met die andere manier van sturen en ook nog eens een behoorlijk bedrag per 45 minuten betaalt... Boos! Boos! Boos! Daar kan ik echt niet tegen!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:29

Nee daar had ik geen last van want ik had om 11 uur les dus was er niemand. En als je last hebt v t feit dat er nog een les is moet je dat zeggen want wij staan de hele dag op de lijst en idd voor die 45 euro wil je wel graag even je ding kunnen doen! banketstaaf om zo voor je neus te gaan rijden. Ik zou zeggen; zeg er volgende x iets van dan kunnen anderen wat meer rekening met je houden, wel zo leuk. Was t erg druk in de bak?

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:56

Ja, heel druk. Antoine vroeg me of ik evt. buiten wilde rijden, maar ik zat net voor de derde keer weer op Giel en buiten is hij toch drukker. Ik had zoiets van wij hebben toch de bak besproken?! Ik snap dat iedereen wil rijden, maar graag dan aan de andere kant van de bak. Sommige hielden er wel rekening mee, maar anderen ook totaal niet! De volgende keer (ik hoop dat ik dan weer mee kan rijden) ga ik er inderdaad iets van zeggen. Dan moet de les van Nicole maar naar buiten ofzo.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:07

Je hebt gelijk, als het erg druk is kan er gewoon geen 2e les bij. het is alleen wel zo dat Nicole er zelf ook nooit een probleem v maakt als er n les bij komt tijdens de uren dat ze zelf op de lijst staat, en ze er meestal wel rekening mee houdt. Maar dat moeten de anderen dan ook doen. Het is alleen wel lastig om rekening te houden met 2 lessen, dat gaat niet meer. Maar balen is t wel dat je niet lekker de ruimte hebt. Maar volgens mij is donderdagavond marieke-avond en zal Nicole niet vaak les geven dan. Ik hoop dat je toch lekker gereden hebt.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:09

Ik heb zeker veel te oefenen deze maand! Alles staat op de film. Vond het erg leerzaam en leuk.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:19

Gieltje2002 schreef:
Ik heb zeker veel te oefenen deze maand! Alles staat op de film. Vond het erg leerzaam en leuk.

Daar ben ik blij mee. Het is toch veel geld dus dan moet je wel een goed gevoel hebben na de les.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:33

Je heb van mij PB gehad naadje.
Ik hoop dat t snel weer beter gaat, en dat je dan n andere keer nog bij mijn les kan komen kijken mocht je dat dan nog willen.
Maar nu wordt het even niets

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 22:35

daan je weet het he als ik iets voor je kan doen zeg je het maar hoor. ik ben er toch meerdere malen per dag zoals je weet Haha!
en dan kan ik wel die van jou los zetten hoor.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:35

ik heb je pb gehad en ik wens je heel veel sterkte toe Ach gut

en ik hoop er van uit te gaan je snel weer te bekijken Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:35

danifur schreef:
Je heb van mij PB gehad naadje.
Ik hoop dat t snel weer beter gaat, en dat je dan n andere keer nog bij mijn les kan komen kijken mocht je dat dan nog willen.
Maar nu wordt het even niets

Mijn duimen draaien overuren! We gaan er vanuit dat t snel weer beter gaat!!!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:37

Ja, ik hoop t!
Maar ik word er zo nerveus van als iedereen gaat zeggen... jeetje! dat jij nog op je benen staat!
Dat zei marjan op stal, en net natasja ook al!
Daar word ik dus al helemaal bang van...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:38

danifur schreef:
Ja, ik hoop t!
Maar ik word er zo nerveus van als iedereen gaat zeggen... jeetje! dat jij nog op je benen staat!
Dat zei marjan op stal, en net [***] ook al!
Daar word ik dus al helemaal bang van...

sorry Bloos
was niet de bedoeling om je bang te maken....

je bent een sterke meid,dit ga je overwinnen!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:39

Ik ga mijn bedje opzoeken. Doei, doei
Daan je weet dat ik je ook altijd wil helpen! Houd me op de hoogte en als je moet logeren kom ik met mijn 'fruitmandje' je aan t lachen maken! hahahahaahah of je daar nou blij v wordt....
Komt allemaal goed! Ach gut

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 22:45

hey meid hou je mij ook even op de hoogte want ik ben me echt tepletter geschrokken toen ik het net hoorde van je moeder.
ik weet hoe je je voelt ik had het toen ook, toen ik de waardes van me allergie tehoren kreeg. toen zijde ze ook van het is een wonder dat je uberhoud nog loopt of zelfs nog leeft. daar heb ik toen ook een mega klap van gehad en voel het nu ook nog steeds als ik die tarwe en andere troep eet maar ja ik hoop dat je gauw er weer boven op komt en je rustig en de tijd er voor neemt en niet tegauw weer zoveel paarden gaat doen. hoe graag je ook weer zou willen maar luister naar je lichaam.
je gezondheid gaat voor hoor. maak je maar geen zorgen komt goed Ach gut

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 22:56

truste allemaal
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 07-09-06 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt