doen jullie ook aan f proeven?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Liinss

Re: doen jullie ook aan f proeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:08

Wij hebben ook wel f proeven op de manege.. ik doe eigenlijk nooit mee
Clown Ik ben gestrand bij f4.. Vingers aflikken

Xxxx

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 14:48

@ flurk: Ik vindt die kleine kindjes ook altijd zo lief op die pony's rijden. En sommige kunnen het ook echt goed vindt ik hoor!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 14:56

Whaaaaaa ik heb net een beetje voor sensatie gezorgt Clown

Ik zei met inrijden al van tja ze moet zo mesten hoor want toen ging die al steeds stilstaan en doen Clown
Dus ik spring aan in gallop tijdens m'n proef en ja hoor mevrouw gaat stil staan. Ik paar tikken erbij Vork en tja bok bok gallop bok bok stil bok bok gallop naja zo ging het even door en toen ging mevrouw stilstaan om te mesten (beest kan ook niet normaal lopen tijdens het mesten Gestoord ). Daarna ging het wel weer goed, beetje snel maar wel goed Ja

Agja volgens mij heeft de jury zich wel vermaakt daar boven in het hok, want ik belande paar keer op de hals dat moet er best sensationeel uitgezien hebben Clown

Denk alleen niet dat ik hem gehaald hebt maar het was erg leuk *LOL*

Welshponygek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 15:00

Wij hebben ook proefjes op Manege Waarland. Ik doe er graag aan mee, vind het altijd erg gezellig en het is goed geregeld.
Heb net ook weer een proefje gereden.

OrtosLoveR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 15:10

ik ben begonnen in de f6 en heb met een punt niet de f7B gehaald echt poedersuiker jury maar ja volgende keer maar weer de f7B hahaha. ik doe mee op een verzorgpaardje

Lott_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 15:50

Ik heb ook F proeven op de manege, doe altijd mee Ja
Ik moet de F8 doen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 16:33

hammie schreef:
Whaaaaaa ik heb net een beetje voor sensatie gezorgt Clown

Ik zei met inrijden al van tja ze moet zo mesten hoor want toen ging die al steeds stilstaan en doen Clown
Dus ik spring aan in gallop tijdens m'n proef en ja hoor mevrouw gaat stil staan. Ik paar tikken erbij Vork en tja bok bok gallop bok bok stil bok bok gallop naja zo ging het even door en toen ging mevrouw stilstaan om te mesten (beest kan ook niet normaal lopen tijdens het mesten Gestoord ). Daarna ging het wel weer goed, beetje snel maar wel goed Ja

Agja volgens mij heeft de jury zich wel vermaakt daar boven in het hok, want ik belande paar keer op de hals dat moet er best sensationeel uitgezien hebben Clown

Denk alleen niet dat ik hem gehaald hebt maar het was erg leuk *LOL*

Haha lekkere actie. *LOL*
De eerst of tweede keer (weet even niet meer Tong uitsteken) dat ik moest rijden kwam ik de ring in Tong uitsteken Reed rondje over de hoefslag en voor de voorlezer even lekker mesten. Gestoord.
Maar gelukkig niet in de proef *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 16:33

Liinss schreef:
Wij hebben ook wel f proeven op de manege.. ik doe eigenlijk nooit mee
Clown Ik ben gestrand bij f4.. Vingers aflikken

Xxxx

En je weet dat ik vind dat je wel weer mee moet doen. *LOL*

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 16:36

Mijn vriendin had 'n paar jaar geleden pas iets ergs bij haar f1 proef, ze moest op 'n tinker; Isabel. Is vaak echt 'n vervelend beest ( Bloos ) en schrikt normaal nooit zo snel, mijn vriendin komt de bak in (witte hekjes in 'n grote bak) en ze stapt ff 'n rondje, ze mag vast aandraven, en beginnen, 1e rondje en Isa schrikt al en springt zo de bak uit, Lisanne ff bezig geweest om d'r weer terug te krijgen, Isa wilde niet meer Clown *LOL*

Bij ons moet je trouwens verplicht 'n ruiterpaspoort hebben, volgens mij ook verplicht gewoon de proefjes rijden Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 16:37

Dat heb ik ook gezien bij ons op de manege.
Haddden ze boxen, paard schrikt.
Woppa zo over de hekjes. *LOL*..
Ghehe. Is wel 'n grappig gezicht Tong uitsteken

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 16:56

Nou ik had het met mijn eerste proefje op de manege waar k nu rij ook.. Ik op equator, enorm groot paard.. Naja het was bekend dat hij schrikkerig was, mrja het inrijden enzo ging allemaal heel goed.. Dus ik kwam de bak in en meneer schrikt, van wat is onbekend maar okej we gingen dus even lekker als een gek heel de bak door galloperen. Mrja mn proef was nog niet begonnen dus dat was wel btr. Trouwens als je nou precies 210 punten heb he, heb je toch ok gwn een pp?

@ hammie: laat je nog even weten hoe je punten waren?..

MaCHo_LoVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:31

A C_hristel: ja dan heb je ook pp

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:33

ik had 208 punten. Helaas net niet maar had het wel verwacht. Agja ik heb echt lol gehad dus daar gaat het om Haha! En als ze niet net besloot dan te gaan mesten (en daar niet zo'n muts in is) had ik hem gewoon wel gehaald Ja

Oftewel ik vond het super helaas net geen punten maar goed next time better Haha!

noflamby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:34

Wij rijden bij ons gewoon knhs proeven bij onderlinge wedstryden. Worden de F proefjes zelf bedacht of is dat ook iets standaards? Laat het me even weten.. Groetjes!!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:47

marlooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 21:21

Ik mag volgende keer F4b doen, met theorie (is niet zo moeilijk, toch? Clown)
Vorige keer had ik 216 punten, maar ik vond de jury behoorlijk streng! In ieder geval veel strenger dan vorige keren.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 21:27

Hoort toch ook? Naarmate je verder komt moet er ook wel strenger gekeken worden of je nou een beetje fatsoenlijk rijdt...

_Laris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 21:37

Ik ga denk in febuari F13 rijden Lachen De vorige keer gezakt, nu eerst een tijdje geoefend en dan maar weer eens proberen Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 22:48

Prrrr schreef:
Hoort toch ook? Naarmate je verder komt moet er ook wel strenger gekeken worden of je nou een beetje fatsoenlijk rijdt...

Ja, ik had bij een F3 proef 244 en bij mijn laatste F8 proef 207...de jury wordt steeds strenger en dat is idd logisch. Wat niet wegneemt dat je niet baalt als je je punt niet hebt maar het hoort erbij. Hoe hoger hoe strenger.

sparretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 01:14

Vandaag ook maar weer eens een proefje gereden. Alhoewel Wicked daar net iets anders over dacht Haha!
Op het moment dat we de hal in mochten bedacht ze dat ze daar helemaal geen zin in had, werd zelfs zo erg dat ze dreigde omhoog te komen. Gelukkig zag een dame die naast me stond dit ook en pakte haar bij de teugel, tja dan geeft ze zich gewonnen, gelukkig....
Eenmaal in de baan werd het een waar crossmonster zodra we richting de uitgang gingen, maar goed, na 2 rondjes kalmeerde ze wat.
Startsein werd gegeven, dus we komen netjes binnen, moesten afwenden op de e-x-b lijn, overgang naar stap en enkele seconden halthouden. Daar had ze helemaal geen zin in, want rechtdoor was de uitgang dus met veel pijn en moeite stond ik uiteindelijk ergens tussen x en d stil Clown
Rechtergalop maakte ze helemaal een potje van, in 1 grote volte geloof ik 5 keer overgesprongen van rechtergalop naar overkruist, en weer terug enz
Ik had al zoiets van, volgende keer nog maar eens proberen, heb ik 220 punten!
Erg lieve jury vandaag zullen we maar zeggen Haha!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 13:32

sparretje: goed joh! welk proefje moest je rijden dan?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 15:38

gisteren had ik iemand in de ring en die had een kunsthand.
Affin men vroeg of die persoon zonder handschoenen mocht rijden omdat die teugel anders uit haar hand zou glijden.
Hebben jullie wel eens iemand met een aanpassing in jullie les gehad?
Het vrouwtje reed ondanks haar kunsthand een leuke proef en slaagde ook nog.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 15:40

Flurk: Wel een meisje met een kunstbeen heeft bij mij in de les gereden. Ze had kanker gehad en der been is toen op vroege leeftijd geamputeerd. Ze kan er alles mee!

Louisee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 17:02

Hee Lachen
Bij ons rijden we geen F proeven..
we hebben A, B, L1, L2, M1, M2 en hoger is nog niet echt iemand gekomen..
Maar F doen wij niet aan:P
xx Louise
( btw ik rijd op Stal van Brenk ik Groenekan )

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:43

Ja, ik heb wel eens een blinde man zien rijden! Had teugels met bepaalde stukjes erop, zodat ie wist hoe lang ze waren en reed altijd op hetzelfde paard. hij had passen geteld, zodat ie wist wanneer ie bij de E of B was. Was erg interessant om te zien!