toch, met school in een hotel is ook wel gezellig Hoop wel dat ze een beetje aardig zijn. Over mail klinkt ze in elk geval heel aardig, maar straks blijkt het helemaal niet zo te zijn
He, je mag d'r best eens op hoor Puncky is echt superlief Maar dat wil je zelf niet eens (*heeft al.. eeh.. veel weken niet op puncky gereden, voor mijn doen dan )
en we gaan goed, ik heb enorme last van m'n kont. Vanmiddag paardgereden. En ik mocht binnen blijven met een ander meisje (moest) paard waar ik op reed was net kreupel geweest en had een singelwondje. Dus reed ik zonder zadel binnen, maar ze was achterlijk druk (vooral in gallop, draf en stap ging leuk) en je merkte wel dat ze een tijdje weinig gereden was. Pfoe, die was niet erg buigzaam
ja, was wel een uitdaging. Alleen de linkergallop ging niet goed. Dan wil ze hard en het lukte mij niet goed haar de hoek in te houden dus liep ze heel hard van de hoefslag. Pas op de volte kwam ze een beetje terug, maar het ging vooral heel hard. Rechtsom ging de gallop gelukkig wat kalmer
Punky is idd zooo lief, daar durf ik wel op te springen
Dit weekend zouden Marleen en ik met Linda (een ander meisje uit onze klas) meegaan naar haar ouders in Duitsland, daar hebben ze wat paarden staan, dus we zouden een paardrijweekendje houden... gaat helaas waarschijnlijk toch niet door, een van de paarden is kreupel getrapt in de wei
Nee, we gingen voornamelijk om het rijden (natuurlijk ). Het paardje heeft een wond aan zijn been en het is gaan ontsteken, staat nu met zijn been in het verband en krijgt antibiotica, gaat dus wel ff duren nog. Pas als ie weer helemaal beter is gaan we weer een weekendje plannen, wel jammer..
IK WIL RIJDENNNNNNN! sorry hoor, beetje gefrustreerd
Dankjullie! Vanaf die vrijdag dat we weer weggaan uit Rome wordt het daar heel slecht weer Ik zal m'n best doen om het mooie weer nog mee te sturen! Ik ga zo m'n koffer maar eens inpakken
Hahah, ik mag aan 15 kilo inpakken, want de koffer zelf weegt ook al 4 kilo... Maar eigenlijk iets minder, want er moeten souveniertjes mee terug he En anders ga ik er wel opzitten met m'n dikke kont, dan moet hij toch dicht kunnen
Hej anne volgens mij heb ik jou nog geen plezier gewenst jij was zo snel weg op school:O Heel veel plezier:D en succes met het weer in je koffer te stoppen (ALLEEN MOOI WEER HE!!:P)
Maarjah ik heb zin in morgen dan eindelijk de toetsweek voor bij en mooi paardrijden:D Pauline lastig vallen haha.. Nee hoor pauline ik blijf wel rustig..