Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sans6 schreef:ooh Roddel
"maartje wil op Ron rijden!"
knightloekie schreef:en nu ? gehecht iets beschadigd ?? of viel het wel mee ??
Balen... goh ut begint daar wel een beetje een siepen stalletje te worden he![]()
carolien als je maar oppast he !! Ik hoor wel eens van die nare verhalen over internationale oppairs
niceboy16 schreef:ik kan niet mee!! m'n paard heeft vandaag zn been opegngehaald aan scherpe draad. kort samengevat: hij wou naar rechts, ik naar links... dus ging hij maar naar rechts en ging over de draad heen, en tilde z'n benen niet genoeg op... :S
dreamer1987 schreef:knightloekie schreef:en nu ? gehecht iets beschadigd ?? of viel het wel mee ??
Balen... goh ut begint daar wel een beetje een siepen stalletje te worden he![]()
carolien als je maar oppast he !! Ik hoor wel eens van die nare verhalen over internationale oppairs
CaroliNE is het }>
Maar ik pas altijd heel braaf en goed op de kindertjes anders vroegen ze me vast niet zo vaakAls ik het in Nederland kan dan lukt het ergens anders vast en zeker ook wel.... tenzij ik heimwee krijg natuurlijk hahaha
dreamer1987 schreef:het ook lekker weer.... damn ook examens.... das best al snel
sans6 schreef:haha Maartje ik had je BETRAPT!!!
in Bas... hahaha
...