Maar heb geen zin 
Ik ga straks even naar de manege even wandelen met Action en daarna als het goed is naar Rena & Sieb 2 shetlandertjes
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maar heb geen zin 
hij had vanmorgne ochtenhumeur dus het ging eigenlijk echt bagger
maar het viel wel mee want ik had 167 en nr 2 157 en de de derde tevens laatste 142
hihi
ik hoop echt dat ie normaal doet vanvond die gekke knol

rink schreef:ik doe me besthij had vanmorgne ochtenhumeur dus het ging eigenlijk echt bagger
maar het viel wel mee want ik had 167 en nr 2 157 en de de derde tevens laatste 142
hihi
dus hopelijk wil die vanvond wat beter lopen![]()
moet als derde en het begint om half 6 dus vanvond horen jullie de uitslag nogik hoop echt dat ie normaal doet vanvond die gekke knol
ik bijt ook al nagels voor je hahaa
stond met een vlaggenstokje (zijn nek en hoofd) midden in de inrijring.. en helemaal neit meer willen lopen he schijtbeest
ik was zoboos
hij wou helemaal niks ik was ook best wel boos op m
maar in de ring was ie braver nog steeds houterig in zijn kop en wou mij niet laten zitten stomme bok
maar ondanks alles net als vorige week weer nr 1 en toen was ie ook al stout hihi.. ik heb gewoon een uber stout paard
maar toch ook wel lief haha

ook 2 met mij erbij. Zal kijken of mn vader ze vanavond op de comp kan zetten. We zijn niet door gereden naar Rena en Sieb dus misschien straks nog.

ben benieuwd naar die foto's

in het modellen topic. erg gewoon.. somergens vroeg slecht weer haar niet gekamt en geen make up enzo . hihi ik heb die foto zlef ook maar ik vind hem echt zo uncool haha zometeen wedstrijd weer begin nu btje zenuwachtig te worden
maja

Annemarie schreef:Hmm.. misschien word het toch m'n eigen manege waar ik op kamp ga, want ik weet wel iemand die mee wil, maar weet niet of die ook naar LC wil...
Wat ik wel hoop natuurlijk!
Anders kom ik zowiezo wat buitenritjes maken.
frappa schreef:haaay ik ben er ook weer is.
Vandaag echt heerlijk gereden op mijn horsie, hij liep zoooo fijn !!

Annemarie schreef:Waarschijnlijk gaan we wel naar LC, en neemt zij als het kan haar eigen paardje mee.
Fran, jij neemt Mio wel mee vant zomer he?