Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Denise1984

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 22:40

ja klopt geen zin in msn was een spelletje aan het doen maar keek af en toe nog eens op bokt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 23:24

Hmmz, ik krijg geen mailjtes meer van dit topic

@ Ilzas ( het zal wss even duren voort je dit leest , maar ach )
Mooi dat Slooma het naar haar zin heeft daar! En jij ook hoop ik. In het dorpse leven
En ach, met de bezem op de trailer..je was er zelf bij, dus zo zo hardhandig zal het niet gegaan zijn. En ze moest er toch op, kan der moeilijk laten lopen naar [***] En dat penny gemiemel met snoepje / koekje, kom maar, duurt vaak way too long

En Llover, tja, als ik een strand dag heb gehad, sta ik op non-actief en ga ik niet voor de lol meelopen naar de linie. Al helemaal niet op mijn flip flops en met die temperatuur, moet wel een hobby blijven he

En Kim gefeliciteerd met je neefje!!
maar, wat is tegenwoordig mis met een naam als Bas of zo haha.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 12:03

Hallo allemaal.

@flair: van harte gefeliciteerd met je neefje !

@Llover: over dat Inge/ trailer gedoe: snap niet waar je je mee bemoeit en waar je je druk om maakt. Ze heeft me geholpen, ik was blij, heb haar bedankt.

Vandaag is het een jaar geleden dat Imea dood is gegaan

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 18:42

Oh wat poedersuiker..

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 20:52

well excuse moi..je hebt wel gelijk..moet je inderdaad zelf weten als je je paard door een ander met een bezem wil laten slaan..maar t verhaal was opgeblazen hoorde ik al...dat krijg je he dan....laat ik t dan anders zeggen: Met Luc zou ik t niet pikken..maar ja Paloma is een eigenwijze drol dus tsjah..maar als t Imea was geweest..had je me groot gelijk gegeven...en jij bent Inge fan..hihi i know...geeft ook niet smaken verschillen gelukkig he...maar niet gelijk: snap niet waar je je mee bemoeit..iedereen geeft zijn mening hier over van alles en nog wat..ik ook..klaar!!
@ Neeltje: Nee idd moet wel een hobby blijven..en daarom juist brengen wij de paarden erheen en halen we die eraf...en geen sterallures krijgen maargoed ik heb nu een erg lieve fanatieke bijrijdster die hem graag heen brengt en haalt.!

@ ilzas: Tsja van Mea blijft verschrikkelijk..heb je net nog gesproken..maar evengoed heel veel sterkte verder vandaag...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 00:17

Wat zijn jullie gezellig met zijn allen...

Ik ben beroemd en berucht geloof ik. Eerst iemand die me vertelde dat ik het paard van Ilzas een keer zou gaan rijden, echt waar joh. Je loopt achter (en me daarna ging vertellen dat die nu bij Simon stond. Jeetje zeg )
Vervolgens kwam er iemand binnen met: nu weet ik waarvan ik je kende van de week. geen idee wie het was en waar ik die dan gezien had. Bleek in de trein geweest te zijn, kan me hem alweer herinneren; hij zat zo in zijn telefoon te gillen dat ik nog een tijdje meegeluisterd heb. Later kwam hij nog een keer sigaretten halen, wilde zeker niet vergeten worden ofzo

Ik geef Neel trouwens groot gelijk dat ze niet op haar slippertjes naar de linie op en neer gaat, zou mijn ding ook niet zo zijn
Gelukkig maar dat je nu wel een hele fijne bijrijdster hebt Llover. Je zal wel blij zijn dat je van Neel af bent zeker...

Het is nu wel geen jaar geleden meer, maar toch nog even sterkte Ilzas

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 11:28

ach dat fanatieke slijt vanzelf wel hoor whaha.
Laaf is nog kreupel ik hoop maar zo dat het niet iets met zn pees is anders zijn we voor een half jaar klaar

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 11:32

Nee ik ben niet blij dat ik van Neel af ben..neel blijft een lief popje hoor...hihi ...ik bedoelde niet om ongezellie te doen hoor..ik geef alleen af en toe een mening dat mag he...vrijheid van bla bla blaa die blaa hahaha..en nee is niet ideaal op slippertjes nee...eneh jij mag natuurlijk wel sterallures hebben...met je Z stratgerechtigd..geintje!!!
@ Denise: wat oliebol zeg van Laaf..das mooi zwaar balen ja....

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 11:35

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 11:53

hee wat een leive foto joh...
moet neeltje je maar vertellen hihi...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 12:20

@ Llover, sterallures? Explain bitte.
En terecht dat je niet blij bent dat je van me af bent. Je mist me he, ik wist het wel

En waarom ik niet meer op [***] rijd, eigenlijk wil ik dat hier niet vertellen haha. Anders kunnen ze bij Bruin niet meer leuk speculeren waarom ik er niet meer op zit.
Maar ja ach, ze hebben nu lang genoeg de tijd gehad haha.
De voornaamste reden is, dat ik die hele manege sch*tzat ben. Ik ben geen manege mens en zal het ook nooit worden.
De dingen die ik met [***] mocht doen, kon ik daar niet naar tevredenheid uitvoeren. Veel te veel gemiemel en regeltjes enzo.
Kan ik slecht tegen.
Met dat iedereen op elkaar let, behalve op zichzelf, altijd commentaar en gezeik.
Dat maakte dat ik steeds met meer tegenzin erheen ging en dat komt [***] niet ten goede. Is niet eerlijk tegenover hem en tegenover Llover.
Vandaar dat ik besloten heb om ermee te stoppen.
Het is jammer, maar ik ben niet op mijn plek op een manege ( iig niet zo een als Bruin )

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 12:24

was een grapje zo van : nee iemand met sterallures gaat niet voor de lol naar de linie lopen snappie...ja gut geen voorbeeld..nouja wel eigenlijk Gomir whihihiiii

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 12:34

Nee, inderdaad geen voorbeeld nee. ik kan de link ook niet echt leggen haha. maar goed

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 15:50

Oke speciaal voor superlenie beter uitleg...wanneer heeft iemand sterallures?? als iemand zich zelf zo goed vind of ergens TE goed voor vind..bijvoorbeeld...maraiah carey...of hoe je dat ook schrijft..die wil een rode loper en die wil aardbeien op dr kamer voor een optreden..enz enz..sterallures dus....nou of als je iets NIET wilt doen omdat je te goed er voor bent..zoals ik ga niet naar de linie lopen op mijn slippertjes en zeekr niet voor een ander...maar was als grapje bedoeld...dus zo van: geen sterallures krijgen he,,,,,,snap je t nu??????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 16:09

Ik weet wel wat sterallures zijn hoor
Maar ik legde de link niet tussen het hebben van sterallures en niet naar de linie willen lopen
Op je slippers over het grind is niet fijn en dat eind op slippers lopen is uberhaupt geen pretje
Maar goed, lama. Je zei al dat het een grapje was, ikke snap.

En op mij moet je verder ook niet letten, na een slaapdienst met wel 1 uurtje slaap
* gaat weer op non actief *

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:32

Ik zou willen dat ik wat meer last van sterallures had Zou ik het een stuk rustiger hebben

Paarden gingen super vandaag! Ze waren alleen wel oervervelend Ze waren alletwee beetje gestoord toen mijn zusje moest dressuren, Otje stond de trailer zo te verbouwen dat ik nog naar Oot was gelopen voor kluisters, maar die kon hij niet vinden
Dressuur ging niet zo, maar springen was super Was met alletwee tweede. Waardebon van 11 en 14 euro voor Oot, maar omdat Oot al weg was mocht ik die tweede bon ook inleveren voor een foto van de fotograaf die er was. Heb nu echt een hele ruige foto van Cheeka (van Ot waren ook leuk, maar moest toch kiezen ) Als ze online staan link ik hem wel even door

Wat een schatje Kim!

Balen van Laaf zeg Heeft er al iemand naar gekeken of niet?

Kent het gevoel van geen manegemens zijn trouwens helemaal Zou er nu helemaal niet meer aan kunnen wennen ben ik bang...ben veel te verwend geraakt op ons eigen stukje

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:16

Hmm tsjah ik weet niet..om te rijden vin dik het inderdaad niet prettig maar ik vind het wel gezellig zoals net om met een wedstrijd daar gezellie te zitten..was wel gezellie met superlenie en esther eigenlijk...en deedejee....ik vind dat je het super hebt gedaan hoor ( zeker voor een smurfie hihi )

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:59

Hoe ging het met Deedejee in haar eerste oefenparcours? Purmerend schoot niet zo op, dus was pas om uur of zeven terug anders was ik even komen kijken.
(ik wist dat ik nog iets had net )

Die gezelligheid heb ik thuis dan wel niet, maar ik kom op genoeg gezellige plaatsen dus dat mis ik ook niet zo. Als ik ga rijden ben ik toch met mijn beesten bezig en heb ik geen tijd om te kleppen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:00

Ja, het nikki pikkie potlood paard was erg braaf!
Ze hebben het goed gedaan! *applaus*

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:11

Ja inderdaad daarvoor hoef je neit met je apard op de manege te staan...jaaa wij zijn trots op Deedejee en Nikki!!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:36

Super!

Dan kan ze dus vol vertrouwen een keer met me mee naar Middenmeer

Ik ben zo blij dat Otje goed ging vandaag! Hij was niet meer zo stom met zijn hoofd aan het slaan en er zaten een paar echt goede sprongen tussen
*Gaat nu toch heel voorzichtig aan het Z denken. Misschien van de winter, eerst maar eens zien hoe hij na het crossen weer oppakt...Uitstel van executie *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 22:13

Mooi dat het zo goed gaat Gomir!
En joh, het Z komt ook heus wel goed is, maar 10 cm. hoger en ach, het technische vergeet je gewoon

En, ben nieuwsgierig, DeedeJee meenemen naar Middenmeer? Vertel vertel
Trouwens, Santos springt ook helemaal niet zo verkeerd zag ik, had em nog nooit zien springen, maar viel me niks tegen. En wat is het toch een super braaf beestje, leuk om te zien.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 23:42

Dat technische is het probleem niet zo, maar vanaf het 1.20 krijg ik bij vlagen last van hoogtevrees
En het M en Z is hier toch meestal hetzelfde parcours dus dan maakt het behalve voor de hoogte niet uit wat je rijdt

Daar kwamen we zo op tijdens de bonte avond, volgens mij vond ze dat wel leuk. En deze maand wil ik op zich toch wel heen(als het lukt met mijn rooster), kan ik otje nog eens wat springen tussen het crossen door. Als ik met de merrie ga is het me teveel gestress, maar als ik Otje meeheb kan het prima (dan zit je ook niet te emmeren dat je er tegelijk op zit enzo)

Santos vind ik vooral heel braaf, verder is hij me eigenlijk nooit zo opgevallen

Weet iemand of het wat geworden is met die mensen die voor Robin kwamen vrijdag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 07:46

Oh, ja DeedeJee, hup meegaan!
Dan kom ik kijken en neem ik een spandoek mee

En robbin geen idee, ze deed gisteren nog mee, dus hij is er iig nog steeds.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 13:00

Jaaa was ik weer even. Ondanks de weigeringen (die helemaal mijn eigen schuld waren!!) was ik echt hartstikke super blij met deze prestatie. Gewoon uitgereden, joepppiieieieieie!
En Gomir, nu wil helemaaaaal met je mee want ik heb toch wel een beetje de smaak te pakken gekregen. En ook Nikki vond het geloof ik wel leuk; itt de dressuur want dan ziet ze veel te veel en met springen is het alleen maar oortjes naar voren en geen gelul, springen!

Ikke is dus blij!
Dressuur was trouwens weer 155, bah, derde keer op rij al. Schiet lekker op zo.