Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En dat penny gemiemel met snoepje / koekje, kom maar, duurt vaak way too long 

i know...geeft ook niet smaken verschillen gelukkig he...maar niet gelijk: snap niet waar je je mee bemoeit..iedereen geeft zijn mening hier over van alles en nog wat..ik ook..klaar!!
maargoed ik heb nu een erg lieve fanatieke bijrijdster die hem graag heen brengt en haalt.! 
(en me daarna ging vertellen dat die nu bij Simon stond. Jeetje zeg
)

whaha.

...ik bedoelde niet om ongezellie te doen hoor..ik geef alleen af en toe een mening dat mag he...vrijheid van bla bla blaa die blaa hahaha..en nee is niet ideaal op slippertjes nee...eneh jij mag natuurlijk wel sterallures hebben...met je Z stratgerechtigd..geintje!!!

) 

Zou ik het een stuk rustiger hebben
Ze waren alletwee beetje gestoord toen mijn zusje moest dressuren, Otje stond de trailer zo te verbouwen dat ik nog naar Oot was gelopen voor kluisters, maar die kon hij niet vinden
Was met alletwee tweede. Waardebon van 11 en 14 euro voor Oot, maar omdat Oot al weg was mocht ik die tweede bon ook inleveren voor een foto van de fotograaf die er was. Heb nu echt een hele ruige foto van Cheeka
(van Ot waren ook leuk, maar moest toch kiezen
) Als ze online staan link ik hem wel even door 
Heeft er al iemand naar gekeken of niet?
Zou er nu helemaal niet meer aan kunnen wennen ben ik bang...ben veel te verwend geraakt op ons eigen stukje

)
)

*

(dan zit je ook niet te emmeren dat je er tegelijk op zit enzo)