echt schattig (ze keken niet naar elkaar om, maar dat geeft niet
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
echt schattig (ze keken niet naar elkaar om, maar dat geeft niet
) Hackie schreef:@ Liquita: Liquita haar vliegen netje hangt aan 1 kant los aan d'r halster, maar wou de wei niet inlopen ivb met toestemming en zobijdeze
. LIQUITA schreef:Hackie schreef:@ Liquita: Liquita haar vliegen netje hangt aan 1 kant los aan d'r halster, maar wou de wei niet inlopen ivb met toestemming en zobijdeze
Dank je!!! Tuurlijk mag je de wei inlopen, je eet haar toch niet op.
Hackie schreef:Weet iemand toevallig of de manege zaterdag avond open is ??

LIQUITA schreef:Hackie schreef:Weet iemand toevallig of de manege zaterdag avond open is ??
De kantine sluit om ongeveer 14:00 uur. Het vakantie rooster is ingegaan.
Manege Veldt vakantie-lesrooster

LIQUITA schreef:Hmm....ik denk dat ik dan iets anders moet gaan bedenken. Ze heeft een beetje last van viese/ontstoken ogen door de rot vliegen. Maar als het vliegennetje steeds los laat heeft het ook geen zin.
THANKS, ik ga wat bedenken!!!
Als je wat gevonden heb wil ik het ook graag hore
LIQUITA schreef:

LIQUITA schreef:Haha..ik was gisteren Nancy aan het uitleggen hoe ik die collage heb gemaakt. Ik vertelde dat ik het binnen 10 minuten klaar was en het echt heel makkelijk is, een kwestie van foto's aan klikken enz. enz. Grardus zat daar bij en moest lachen, en zei " dat heb ik nou met paardrijden, die M1 oefeningen moet je zo doen en zo doen, echt heel gemakkelijk". Dat jij (tegen mij) dat nou niet snapt!!!
Blijkbaar is het dan toch niet voor iedereen zo simpel.
Sanniiy16 schreef:en knoflook geven?