tjonge, wat is t ineens druk hier in t topic, iedereen heeft zo veel te vertellen
*vind t wel leuk hoor, heb je wat te lezen*
maarre bianz, k gloof wel dat ik uit kan... (vind dat ik dat wel verdiend heb na vandaag heen en trug in de trein heel hard studeren en thuis ook nog heel lang
Alleen nog even 1 keer aan mn ouders vragen morgen middag (mn pa moet me immers gaan brengen en halen). Ach die zeggen tog, tja je moet t zelf weten (heel gemeen is dat, de verantwoordelijkheid bij mij leggen.... maakt t allemaal een stuk moeilijker, red ik t of red ik t nie, maar gloof wel dat t moet lukken
)
ik zal t je nog wel ven laten weten ok? En uh Nel, wil je ook mee rijden als ik uit ga? *gloof dat mn pa het daar al over had "tot volgende week tenzij je dochter nog uit wil zaterdag"
*
NANNIE!
wat een trieste bende allemaal... Hopen dat t idd alleen maar een spiertje verrekt is. Gwoon net der voetje verkeerd gezet en daarna niet meer der voet neer willen zetten omdat t zeer doet om der been te strekken.. is er al nieuws verder? is de DA gebeld? of zette Nanda der voetje al weer neer?
Arm paardje... *beterschap Nannie!*
wel jammer dat we nie met lucky en myra de show mogen rijden (maar zo inspannend is zo'n show tog nie? en zo heel vaak kunnen we waarschijnlijk ook nie oefenen.. ) *tja luck en mier moeten natuurlijk ook al heel veel lopen op indoor, miss dat dat een beetje veel wordt.. tja en missie moet ook altijd wel veel lopen op indoor. Jammer...
Citaat:
nanda, nicole, stud, Balou, Hannes, Gijs, Indi, Emma, Lars....uhhh dat was het zowel een beetje.
Dus jullie kunnen ook een show rijden, met nanda, nicole, stud, balou en hannes en gijs, dan zet je twee ukkies op de ukkies...
tja maar kunnen die kleintjes de figuren dan wel bij houden? volgens mij is dat nl nie egt handig (maar zoveel verstand heb ik er ook nie van hoor, nog maar 1 showtje gereden
) Maar emma is ook nie egt een combi in die show en lars... Tja wat moeten we daar over zeggen