manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 20:11

nou *rood hoofd* soms heb ik even geen tijd om adem te halen *pffffft* haha, had gwoon veel te vertellen Maar niemand vind het leuk dat ik zo veel vertel... Iedereen zegt alleen maar dat t veel is *weg zelfvertrouwen* haha, Neehoor of jullie willen of niet, ik blijf boekwerken schrijven!
Zeg, maar wat vinden jullie van de versier ideeen? (van de indoor paarden!?) Hadden jullie nog andere ideeen? Ach, jullie zijn vast slimmer en wachten eerst af of we de show wel mogen rijden voordat jullie dingen gaan plannen. Opsich ook een methode )

gelukkig is je collega een beetje bijgedraait, misschien meende ze het smsje tog nog. Ach ga der maar van uit dat ieder mens graag aardig gevonden wordt, dus dat ze der leven gebeterd heeft

hoezo luxe stallen, tjeetje! daarmee vergeleken zijn de stallen van bartels wel heel erg niets! Wel lekkr voor de paarden
*vin t wel een beetje oude mensen hoor, die klanten van jullie... Dan is een JT wel een stuk vrolijker, tog?

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 20:17

Ik vind alle ideeen toppie, al wacht ik nog wel even af, anders hebben we t al ongeer gemaakt geloof ik ! Maar ik heb er al wel zin in!

Tja, persoonlijk kies ik ook liever voor een JT, dan kun je nog leuke liedjes zingen en lekker gek doen, deze waren er echt 'iets' te oud voor!

Heb ook weer iets nieuws : sudoku, het is erg verslavend en leuk om te spelen, kennen jullie t?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 20:19

ja ik ken t (staat blijkbaar altijd in de spits en bijna heel mijn klas maak t ikke nie )
ja is miss maar beter, anders valt t strax zo tegen als de show nie mag.. *wrom zou t nie mogen?*

kan ik mn bericht ook weer aanpassen.. tja dat heb je met die oudjes! Maar ze wilden nie zingen? Jullia Julia Julia ... En julia is zo mooi, ze heeft... jammer hoor, is wel erug leuk. Ze weten niet wat ze gemist hebben

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:32

oh thirz sudoku....zooo verslavend
mijn moeder heeft zo'n boekje voor me gekocht en nu ben ik serieus verslaafd...Ik heb eventueel ook nog allerlei roze artikelen dus ik hoor het wel als jullie nog iets nodig hebben (als het plan doorgaat).
Balen Mariek dat ze toch zo moeilijk doen, nu zit je wel een beetje in een rotsituatie denk ik. nou ik zal voor je duimen dat het toch nog goed komt
Bar je moet toch eens met shaar gaan praten dat ze er niet zo'n zootje van moet maken hoor!
Nog even over de foto's superleuk thirz, ik krijg helmaal zin om daar weer heerlijk door de bossen te scheuren!
nou dat was het wel weer, succes voor degenen die een poging gaan doen om bepaalde mensen over te halen een show te mogen rijden!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 10:05

oh thirz sudoku....zooo verslavend >>>>>
haha, vandaar dat ineens iedereen t doet *heb t nog nooit egt goed bekeken. Ik weet alleen dat t iets met getallentjes en vierkantjes is, maar verder snap ik egt helemaal niets van dat spel.... zitten ze over t papier gebogen: hè nee dat kan nie, en dat kan ook nie, ow wacht dit moet een 4 zijn ja tuurlijk moet dat een vier zjn, logisch tog
Zeg jullie moeten t me maar een keer uitlegen ok? kan ik ook eens met de trend meegaan als ik een spits vind

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:36

Ik zal mn sudoku-boekje zaterdag meenemen!

Ik ben net terug van werk met goed nieuws: er zijn 2 kinderen die ergens als crisis geplaatst moeten worden en er is nergens ruimte (tuurlijk geen goed nieuws voor die kids, maar wel voor ons team) het logeerhuis van AZZ wordt namelijk geopend en daar worden die kids geplaatst en wij moeten daar diensten gaan draaien. Het is dus weliswaar niet onze groep, maar we kunnen iig geval lekker aan t werk. En wie weet stromen die kids wel mee naar de Kubus straks!

Heb voor deze zaterdag nog vrij gevraagd (wil namelijk zo graag naar de intocht van sinterklaas ), maar zal dus ook vaker een zaterdag moeten werken. maar dat zien we dan wel weer! Moeten we de show maar een andere keer oefenen!

Owja, vanavond Idols kijken, had t zaterdag gemist!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 23:36

Ik weet niet of ik mee kan rijden met de show, want de rug pijn is weer erger geworden, ik denk dat dat komt door het rijden, dus dat doe ik dan maar even niet meer....

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 23:39

Ciska de sleutels konden niet bijgemaakt worden, dus vraag ik aan marjan (van anne-moon) de sleutel want zij heeft er ook 1.
zaterdag ga ik een hele dag met wilco naar ikea, dus ga ik savonds pas naar voice, als ik dan al een sleutel voor je heb, kan je gaan rijden en anders moet je nog even een keertje overslaan, tenzij je zondag of zaterdag avond wil gaan....

Je zegt het maar.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 14:27

Heb je niet toevallig nog iets anders gedaan wat ook rug pijn kan geven Nel? Zou wel heel jammer zijn als je weer niet meer kan rijden (en natuurlijk ook zeer jammer dat je nou de show nie kan rijden...) Misschien ligt t wel heel ergens anders aan? En als t wel door t paardrijden komt, vind ik dat je er de komende dagen ineens *plots* geen last meer van hebt!

Whieie gefeliciteerd Thirz! Hoef je nie meer in je kantoortje te werken. Ben benieuwd naar de kids Hopen dat ze wel een beetje lief en handelbaar zijn. *lijkt me wel handig dat ze strax mee stromen naar de Kubus tog?*
Alleen.... Als jij zaterdag moe werken, kan je dus nie naar pdoes... En hoe moet ik de zaterdag doorkomen dan? Helemaal zonder jou... Dat kan dus nie hè!
*tss.....*

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 14:44

Nou, ik kom dus zaterdag om 11 uur op Paardoes, kan die arme kindjes toch niet laten zitten?! Ben wel erg benieuwd naar ze!
Wel jammer dat ik mn ruiters dan weer moet missen.

Nel: je moet echt beter worden, we kunnen de show niet zonder jouw coaching doen!!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 14:55

hey ik ben er ook nog zaterdag.....
maarre in principe mogen we de show rijden geloof ik, Hannah had me gebeld dat we even moesten overleggen met Joyce wat de plannen waren........en Nel had ook al een mail van Joyce hoe of wat, was niet al te vriendelijk geloof ik?
Maarre Nel balen zeg van je rug, als je niet mee kan doen doe ik ook wel niet mee en moeten ze maar met zn 4en rijden, ben toch al niet zo'n show type, help ik wel mee met de versieringen enzo, vind ik ook leuk...
Dus hirz en ik gaan zoiezo zaterdag aan de slag om op te schrijven wat we precies willen met de show en dan gaan we smiddags naar Joyce om het haar voor te leggen.......

Heb nog met de KOW gebeld en ik moet op 15 januari maar gewoon bellen of ze nog werk voor me hebben....dat ik naar iemand van juridische zaken heb gebeld over het contract maakt dus ook geen piep uit!!!!!!!
En Thirz, super dat je lekker aan het werk kan, beter dan maar hele dagen op zo'n duf kantoor zitten lijkt me....
gaan we zaterdag nog naar de stad????????

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 15:16

En toch blijf ik erbij dat een 6-tal leuker is dan een 4-tal! Maar het is nog niet zover, dus we wachten met goede hoop af!

Ik vind het prima om zaterdag naar de stad te gaan, maar eerst idols kijken natuurlijk!! Misschien doe ik ook nog ff een dutje, want moet zaterdag 6.30 uur op, ben nooit zo'n vroege vogel Wie gaan er nog meer mee??

Onze nieuwe badkamer is trouwens ook bijna klaar, er moet alleen nog een wc in, hij is wel mooooi geworden!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 15:52

dames goed nieuws!
Ik heb 2 uitnodigingen ontvangen voor het arduinfeest heeft mijn moeder me vandaag meegedeeld, dus bar en ik kunnen ook allebei mee.
ik kom gauw de badkamer checken hoor thirz haha en gaan jullie zaterag iets doen? zo ja dan ga ik misschien ook wel mee, is wel gezellig. Nou nel ik hoor het wel van die sleutel, je smst maar en dan zie ik wel.
ik moet nu mn bed gaan verschonen en stofzuigen dus ik spreek jullie weer!
xxx cis

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 15:59

kan iemand mij nog een keer leren hoe ik foto's op bokt kan zetten, want daar ben ik nog steeds niet achter gekomen.heb ook nog niet echt gezocht moet ik eerlijk zeggen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:46

Nou Cis, fijn dat je ook nog naar t feest komt! En zoals Marieke en ik al beschreven: we gaan ws wel naar de stad, dus we waren al plannen aan t maken En de badkamer mag je altijd komen bewonderen hoor!

Hier een stappenplan van het plaatsen van foto's:
1) zoek een upload-site (www.mijnalbum.nl vind ik het makkelijkst werken, moet je je even aanmelden en dan krijg je een eigen site waar je je foto's kunt opslaan)
2) zet je foto's dan op die site, dan ga je op het grote formaat staan en klik je op de foto met je rechtermuisknop en kies je voor eigenschappen
3) dan kopieer je het adres wat er staat, je gaat naar je antwoord en plaats dit adres van de foto tussen dit ---> [img] en [/img] (wel zonder spaties)
4) klaar , als t goed is staan ze er nu op!

Ik heb een fotobewerkingsprogramma en aangezien ik me toch verveelde, heb ik een Nanda-collage gemaakt, al snap ik nog niet zoveel van dat bewerkignsprogramma Wat vinden jullie ervan?

Afbeelding

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 20:24

Leuk thirz! *whieie allemaal nannie's!*
Heel Goed
Moooooooii!
*Oh wat is ie mooi! *

tja ik wil eigenlijk ook wel naar de stad zaterdag alleen... ik heb wel toetsweek daarna *nouja, ik heb op dinsdag 2 toetsen* moet dus ff bij mn ouders checken *ff checken* Nou waarschijnlijk zullen ze wel iets zeggen van: "Je moet t zelf weten" maar aan de toon waarop ze t zeggen kan ik meestal wel op maken of t miss beter is dat ik thuis blijf maar dat wachten we dus even af...

en mariek deze kere doe je maar gwoon mee met de show, heb nog nooit een show met jou en thirz gereden en dat MOET ik tog egt een keer meemaken hoor En Nel der rug stopt gwoon even met vervelend doen en volgende week zaterdag weer helemaal tiptop in orde! *dus Rug, dan weet je dat alvast! *

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 20:37

Citaat:
Dus Thirz en ik gaan zoiezo zaterdag aan de slag om op te schrijven wat we precies willen met de show en dan gaan we smiddags naar Joyce om het haar voor te leggen.......
>>>>
uhm stel dat ik ook nog ineens per ongeluk een ongeveer leuk ideetje heb? mag ik die dan ff bij jullie melden?
*druk bezig met werken aan der onzekerheid (hè mariek, haha!)

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 23:51

Ow... ik loop zoooo ontzettend achter... jullie typen allemaal veel te snel! Heb nog niet alles gelezen, maar wel ff een snelle reactie: 1. enorm oliebol van KOW Mariekje, schiet lekker op! maar ik heb nog wel een kerstcadeautje voor je hoor als ik je daar de dagen mee door kan helpen... 2. Ik kom de badkamer ook testen hahaha! Je moeder was er zo vol van Thirz, dus ik ben benieuwd! 3. Nel, t komt echt allemaal goed je rug hoor; zeker weten! Het heeft alleen ff nodig... 4. Cis, kom je ook weer gewoon zondag rijden? 5. Annemijn, als je nou zaterdag wel mee uit gaat, mag ik dan alsjeblieft mee rijden?? Want ik wil ook heeeeel erg graag uit, maar mn zus heeft de auto mee, dus kan niet komen anders... Snik... Maar ja, als je moet leren is ook wel logisch natuurlijk...
Nou, dit was een heeeel korte reactie; lees de rest van t weekend nog eens goed door, maar moet nu echt gaan slapen!!
Knuffel van Bianz!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 23:55

Oke ik heb even een beetje geïnformeerd, we mogen lucky, mistral en myra niet gebruiken voor de show, die worden te oud.
Dus we hebben zoieo: nanda, nicole, stud, Balou, Hannes, Gijs, Indi, Emma, Lars....uhhh dat was het zowel een beetje.
Dus jullie kunnen ook een show rijden, met nanda, nicole, stud, balou en hannes en gijs, dan zet je twee ukkies op de ukkies...

Maar anders moet je gewoon even naar joyce...

Nog een zielig nieuws vandaag, vooral voor thirzzzz....:
Nanda had ik twee 3 kwartiers lessen ingedeeld.
Bij de 1ste les ging alles goed, ze liep goed, etc.
Toen ik bezig was de ruiters voor de 2de les op hun paard te zetten wilde nanda niet naast het opstapparron, ze deed geen stap meer vooruit.
Uiteindelijk ging ze er toch naast staan, maar toen zakte ze ineens door haar linkerachterbeen.
Toen gingen we een stukje lopen en toen liep ze nog maar op 3 benen, ze tilde dat achterbeen op.
Toen hebben we haar maar naar stal gebracht.

Na de les ging ik met haar lopen en ze deed nog steeds hinken.
Haar been was warm, en er zat een gek hard bobbeltje op.
Toen heb ik haar voor de zekerheid getempt. ze had 38 graden, iets aan de hoge kant dus.
Heb joyce gebeld, die zou vanavond gaan kijken en als het morgen slechter is belt ze de dierenarts, omdat het niet normaal is dat dit ineens gebeurde...
Hopelijk is het maar een spiertje die ze verrekt heeft....

Nou lang verhaal maar hoop dat jullie allemaal medelijden met nannie hebben....

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 00:04

Oja, als jullie uitgaan dan moeten jullie mij niet achterlaten he, want ik wil dan ook mee!!!!

Ciska, zaterdag zijn conny en ik niet bij de paarden, want ik ga een hele dag naar breda, en conny heeft een begravenis.
Ik doe ze savonds voeren.
De sleutels gaan niet lukken want je kan die sleutels alleen bij maken als je het slotje meeneemt, maar dat moet ik dan een keer overdag doen, wanneer ik veel tijd heb...........
Marjan had haar sleutel ook niet bij dr vandaag, dus die heb ik ook niet.
Dus je kan zondag rijden als ik er ben of een weekje wachten.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 10:29

Hannah had volgens mij ook aan Leonie gevraagd of ze show wilde rijden... dus ik weet niet, misschien hebben jullie dan toch een 6-tal? Tsja ik ga er van uit dat ik toch niet mee mag rijden omdat ik altijd alleen maar in de winter help... of ik zou met shaar mee moeten doen !
Volgende week vrijdag wordt ze geschoren, hebben jullie nog een leuk idee om op dr kont te laten staan? TP = think pink! Whaha

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 20:36

tjonge, wat is t ineens druk hier in t topic, iedereen heeft zo veel te vertellen *vind t wel leuk hoor, heb je wat te lezen*
maarre bianz, k gloof wel dat ik uit kan... (vind dat ik dat wel verdiend heb na vandaag heen en trug in de trein heel hard studeren en thuis ook nog heel lang Alleen nog even 1 keer aan mn ouders vragen morgen middag (mn pa moet me immers gaan brengen en halen). Ach die zeggen tog, tja je moet t zelf weten (heel gemeen is dat, de verantwoordelijkheid bij mij leggen.... maakt t allemaal een stuk moeilijker, red ik t of red ik t nie, maar gloof wel dat t moet lukken )
ik zal t je nog wel ven laten weten ok? En uh Nel, wil je ook mee rijden als ik uit ga? *gloof dat mn pa het daar al over had "tot volgende week tenzij je dochter nog uit wil zaterdag" *

NANNIE! wat een trieste bende allemaal... Hopen dat t idd alleen maar een spiertje verrekt is. Gwoon net der voetje verkeerd gezet en daarna niet meer der voet neer willen zetten omdat t zeer doet om der been te strekken.. is er al nieuws verder? is de DA gebeld? of zette Nanda der voetje al weer neer? Arm paardje... *beterschap Nannie!*

wel jammer dat we nie met lucky en myra de show mogen rijden (maar zo inspannend is zo'n show tog nie? en zo heel vaak kunnen we waarschijnlijk ook nie oefenen.. ) *tja luck en mier moeten natuurlijk ook al heel veel lopen op indoor, miss dat dat een beetje veel wordt.. tja en missie moet ook altijd wel veel lopen op indoor. Jammer...

Citaat:
nanda, nicole, stud, Balou, Hannes, Gijs, Indi, Emma, Lars....uhhh dat was het zowel een beetje.
Dus jullie kunnen ook een show rijden, met nanda, nicole, stud, balou en hannes en gijs, dan zet je twee ukkies op de ukkies...

tja maar kunnen die kleintjes de figuren dan wel bij houden? volgens mij is dat nl nie egt handig (maar zoveel verstand heb ik er ook nie van hoor, nog maar 1 showtje gereden ) Maar emma is ook nie egt een combi in die show en lars... Tja wat moeten we daar over zeggen

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 20:41

Stel dat neline der rug beter is (waar ik wel even van uit ga ) heb ik geen idee op welk paard Leonie dan zou moeten, zker niet na de paarden beperking van joyce.....
ook als Neline der rug niet beter is, zou ik nie weten op welk paard ze zou moeten... weet niet hoe dat gepland zou moeten worden dan! (misschien nog maar een keer aan joyce uitleggen dat we tog nie zo heel veel gaan oefenen en of we asseblief tog mier en luck ff voor de show mogen lenen ach dat moeten we morgen maar ff zien dan...

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 21:44

eh....mag ik ook meerijden morgen? In mijn eentje op de fiets is ook niet zo gezellig he dus ik zou het fijn vinden als dat kan.
Ik zal even met mn ouders overleggen of ik zondag meekom, maar dat hoor je dan wel ok?
Balen van Nanda zeg, hopelijk is het niets ernstigs en heeft ze inderdaad alleen maar een spiertje verrekt. Misschien dat ik morgen nog even langskom op de manege, jullie zien me dan wel verschijnen (of niet)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 09:38

Snik jullie gaan allemaal gezellig uit en ik kan niet mee :S! Ik heb namelijk eerst om half 2 een bruiloft van mn baas en bazin van de ijssalon. Dan moet ik daarna meteen door naar een feest van een vriendin van mn moeder... even kort uitleggen, die man is een vriend van mn vader en die vrouw is een vriendin van mn moeder. Mn moeder heeft een hele club met allemaal vriendinnen en dan gaan ze samen sporten en wandelen en leuke dingen doen enzo. Maar die vrouw waar het feest voor is heeft kanker en ze is heel erg ziek. We weten niet of ze de volgende maand nog haalt. Ze wilde heel erg graag nog een feest geven en daarom doen ze dat nu nog... maar of het erg vrolijk gaat worden betwijfel ik!
En na dat feest moet ik naar huijs ter schelde want dan gaat t feest van die bruiloft beginnen en dat duurt tot heel laat...
Maar misschien als mn broertje (die werkte dit jaar ook bij de ijssalon) en ik wat eerder naar huis gaan dat ik nog even naar de stad kom...

Ik hoop dat nannie weer beter is vandaag!