die heeft te lange kiezen en moet aansterken voor de narcose.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EllaBellaah schreef:Jup dat vind ik ook, zij heeft zelf 3 paarden, is dat niet genoeg ofzo? Ja tuurlijk iedereen deeld wel eens een wortel uit, of een broodje. Maar elke dag élk paard een schep muesli geven...? Meerdere mensen hebben het 100x tegen haar gezegt maar ze doet het toch, nu weliswaar alleen als je er zelf niet bij bent (achter je rug om dus) maar elke keer als ik op stal kom kan ik duidelijk aan zijn voerbak zien dat hij er nog niet heel lang geleden uit heeft gegeten.
Het probleem begint steeds groter te worden, vorige week sprak ik een stalgenootje die ook regelmatig voedsel resten in de bak van haar paard vindt en het ook al meerdere keren tegen M heeft gezegt. Dat weekend had dus een ander stalgenootje ruzie met haar, nu heb ik weer problemen met dr. Ze denkt echt dat ik nu een groot probleem heb dat zij hem niet meer binnen/buiten zet, terwijl de staleigenaar hem 's middags buitenzet.
De staleigenaar zou haar wel weg willen hebben, maar dan zijn er ineens weer 5 stallen leeg en dat is natuurlijk absoluut niet goed voor zijn inkomen...