hoiii! fee heeft het heel leuk! ze reed gister op sax vandaag op hannie en ze vond hannie heel leuk, de kinderen vonden der ook leuk en ze heeft zelf ook genoten! tis een groep met veel jongere kinderen maar dat is ook wel leuk
Ik werd gister verast. Ik had wel al het een en ander door maar dit had ik niet verwacht. Ik moest om 1300.naar nine vriendin. Die aan de overkant woont. Om 1400 kreeg ik een berichtje kom je even naar huis. Toen.gingen we samen en stonden er allemaal vriendinnen en de ouders van nine en mijn vader:o later voor dat ik kon beseffen hoe leuk het was stond mijn halve familie alllemaal 1 voor 1 voor de duer en kwamen er nog meer vriendinnen echt zo leuk! En gezellig. Het hele huis en vooral de tuin waren versierd! Een afscheids feestje! Echt lief nine had het samen met mijn moeder en haar moeder georganiseeerd! De hele middag heerlijk buiten gezeten:) ze hadden ook allemaal hapjes etc. Gemaakt. Zo leuk! Ben super verast en kan niet wachten om over 5 dagen weg te vliegen. Wauw!
Pfffff laatste weekje school!! Ga morgen langs bij de zorgboerderij waar ik wss me evenement ga doen, dan woensdag me proeve op de fugelhelling, donderdag wiskunde (waar ik niet op hoef te letten want we hebben toch geen toets meer) en nederlands debat en dan volgende week maandag heen en weer naar leeuwarden alleen voor een toets van bedrijfsadministratie.... en dan ook eindelijk vakantie!!!
Ik heb het ineens druk vandaag. Werd gebelt of ik voor iemand wilde werken die ziek is. Wietse ging vanmorgen om 7uur weg maar we sliepen pas om 2 uur omdat we kampvuurtje hadden gemaakt dus ik dacht ga nog even uurtje slapen. Werd ik om 2uur pas wakker... Oeps... En toen meteen door naar Fay, zo naar de tandarts dan snel eten en werken
Lekker Lucy!! Ik heb toch nog maar een x aan die man van bedrijfsadministratie gevraagd of ik op een of andere manier die toets donderdag kan maken, heb dr egt geen zin in dat ik daarvoor totaal 6 uur aan het reizen ben die dag...