Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
alles goed met de dames??? 
peeps let goed op maar geeft kyra ook veel vrijheid.

dan gaan ze beide met staart in de lucht rennen haha. 
Marjo_Wystan schreef:het is in rdam centrum... Kay: bedoel je dat je ook nr marlies dekkers wil? Helaas is er mr 1 iemand uitgevallen... Moest denken aan aman omdat die altijd met pres over marlies bh's had. Ik ben nog nooit geweestop zo'n sale, dus ik vraag even hoe het zit met mensen meenemen. Je moest je opgeven en aangeven of je met iemand komt namelijk.

En Kyra ook zeg.....
Lay schreef:Marjo_Wystan schreef:het is in rdam centrum... Kay: bedoel je dat je ook nr marlies dekkers wil? Helaas is er mr 1 iemand uitgevallen... Moest denken aan aman omdat die altijd met pres over marlies bh's had. Ik ben nog nooit geweestop zo'n sale, dus ik vraag even hoe het zit met mensen meenemen. Je moest je opgeven en aangeven of je met iemand komt namelijk.
Bedoelde eigenlijk mee stappen
Peeps ziet er idd goed uit..En Kyra ook zeg.....
marjo,
amandaaa schreef:Hey soof super dat je over bentalles goed met de dames???
Ze deden het gister erg goed. Ze staan nu apart van elkaar en ze stonden gister bij binnen halen erg naar elkaar te gillen maar ze staan wel goed in de stallen. Ik heb een "ponystal" voor Sybje en ik was bang dat het niet paste... haha ze verzoop er zowat in! Ik heb ineens een heel klein paardje op deze stal! Jetta schreef:Ha, Wilma, moet je weg waar je nu staat met de paarden? Ik zag dat je caravan ook te koop staat!
Anietje, als je iets groens tegenkomt, langwerpig, recht of krom, gem. lengte 32 cm, kijk dan uit! Probeer je zo snel mogelijk te verstoppen, schiet het groene ding desnoods neer met je jachtgeweer. Raak het niet aan, eet het niet op!!!
Het groene ding wordt ook wel komkommer genoemd! Nogmaals, levensgevaarlijk!

? sybje schreef:amandaaa schreef:Hey soof super dat je over bentalles goed met de dames???
Jaa!!!Ze deden het gister erg goed. Ze staan nu apart van elkaar en ze stonden gister bij binnen halen erg naar elkaar te gillen maar ze staan wel goed in de stallen. Ik heb een "ponystal" voor Sybje en ik was bang dat het niet paste... haha ze verzoop er zowat in! Ik heb ineens een heel klein paardje op deze stal!
Ik ben wel heel erg blij dat we over zijn! Ik ga ze zo lekker buiten gooien en dan mogen ze vanavond lekker dag&nacht.
daaardoor lijkt alles kleiner 
dikzakjes! lirote schreef:ik ben voor pup naar een stalletje gaan kijken bij peeps en kyra
maar die stalletjes waren zo klein en het dak vond ik ook niet alles maar die gaan ze vernieuwen
dus gaat de pup voor de zomer naar haar oude landje kan ze nog ff groeien
en misschien kan ze van de winter op de zelfde stal als romeo
romeo heeft nu ook ff vakantie en kan er weer na de verhuizing weer tegen aan
over een maandje kom ik dus weer middedelfland onveilig maken
( ach altijd beter dan hondenschijt met 30 graden toch
)