Oh ze hebben trouwens geantwoord op m'n mail van die word documentjes dus dan hebben ze een zonder handtekening maar wel met gewoon de naam erop getypt Maar weet nu wel zeker dan dat ze mijn exta bijlage hebben
Nou ik ga maar eens naar school, les begint al over 7 minuten hahaha dik te laat dus. Maarja, kom bijna altijd te laat, alleen nu nog een tikkeltje harder x')
ik wilde hem best voor iedereen inscannen maar het lukte gewoon niet ik voel me nu zo k:( het spijt me echt sirieus maar het lukte mij gewoon niet echt 1000 maal sorry
ik wilde hem best voor iedereen inscannen maar het lukte gewoon niet ik voel me nu zo k:( het spijt me echt sirieus maar het lukte mij gewoon niet echt 1000 maal sorry
Is niet erg, het is ons nu toch gelukt als het goed is
oke dan is het goed ik had echt zin om dat ding te ver vloeken het lukte echt nietXD dus uiteindelijk heeft mijn moeder mij maar op haar werk ingeschreven
Zeker rot als je scanner het niet doet. Ik dacht dat de mijne het ook niet deed dus ik moeilijk via word doen en allemaal dat gedoe met die handtekeningen blabla maar hij bleek het gewoon supergoed te doen
hee heee ik heb me dit jaar voor week 10 B ingeschreven, alleen normaal deed ik het heeel vroeg maar nu was ik het een beetje vergeten... dus mn moeder heeft het nu een uurtje geleden denk ik gedaan. echt stom van me.... hoop dat ik er nog wel bij zit! Ik ben btw Emily hahah ik ben 1x naar allround pony's geweest en 2x naar MZ dit jaar wil ik dus graag naar 10 B met mn paard en pony samen.