Pebbs schreef:Maarree sjaa ik stond een beetje stil op de snelweg...
Maar ik heb me headset uitgeprobeerdDus ik heb een aantal mensen aan de telefoon gehad
Heel goed en verstandig van uww! Veel veiliger zo!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Broccoli schreef:'t Moet ook steeds gekker hè..

Marjolein29 schreef:Ik kom toch even terug op mijn ervaringen met Pronk. Een tractor starten naast de bak is opzich geen probleem MAAR binnenkomen zonder iets te zeggen en dan, zonder dat degene die rijdt het door heeft, het ding starten is LEVENSGEVAARLIJK! Ik reed op een jong paard dat niets gewend was! Het is precies die attitude waar ik een probleem mee had. Verder werd er met een open stal deur uitgemest met een kruiwagen in het gang pad, dat is een ongeluk waiting to happen. Paarden moeten ook wat mij betreft aan allerlei dingen wennen maar enigzins rekening houden met je betalende klanten hoort er wel bij. Ook waren er mensen in dienst destijds die paarden met emmers op het hoofd sloegen en niet eens een halster om konden doen als een paard de box uitmoest. Of er inmiddels iets is veranderd weet ik niet aangezien ik er niet meer kom maar Ada haar reputatie is heel negatief bekend tot in muiden zelfs. Voor de mensen die er met veel plezier staan, hartstikke mooi het is iedereen gegund om happy te wezen met hun paarden waar ze ook staan. Dit is mijn ervaring en van meerdere andere mensen.
Voor de mensen die er nu staan een vraagje, werkt Diana er nog?