Die foto is in mijn voortuin Gingen we helemaal vanaf stal door het bos. Naar het huis van dat meisje op die zwarte die woont 1 straat verder. En daarna nog ff naar mijn huis !
En ja die 21 is idd niet voor mij emma, maar dan ben ik er wel (half) trouwens, je hebt een probleem. maandagavond is het pas 11 uur afgelopen, en wrs loopt het wel uit... Ö
haha Jammer dat maandag dressuuur is! Anders had ik me mama kunnen overhalen te komen. Naja dressuur is ook leuk. Maar springen is wel leuker om te kijken
haha ik vind ze allebij leuk xD Maar om te rijden leek Amber me leuker Maar Onyx was gewoon een toppertje
haha, maar ik moet op maandag ook wel laat xD en woensdag heel vroeg maar wrs is het bij springen echt heel erg om naar te kijken, het gaat niet echt soepel waarschijnlijk xD maar ik ga gewoon mijn best doen, met de tofste pony van stal
Amber was echt leeeeeuk! Jade was heel relaxed. Toen we zeg maar echt op jt waren. Toen we steeds dichterbij holterweg kwamen ging ik achter madelyn En iets voor de holterweg wisselden we weer om. en zat ik weer achter boris. Want amber had er zin in!
Iedereen die op onyx reed vond hem hélémaal te gek!
Haha Hoelaat moet je maandag dan?
xSannee
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-10 19:32
haha, achja, Onyx was ook relaxt. Maar toen wist hij nog helemaal niks van speciale crosspaden ofzo
haha Onyx was gewoon een topper op en top
ehm, weet niet precies, uur of 10? zal morgen even kijken