Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:08

Vind het ook verstandig van je Lisette, eerst goed nadenken over de voor -en nadelen. Het idee is geweldig en de verleiding is groot, maar er zijn nog veel andere leuke dingen/ planningen in het leven :).
Ben ook rood als een kreeft, heb mezelf niet ingesmeerd vanochtend voor ik naar stal ging |o . Had ook niet verwacht dat het zo onbewolkt en warm zou blijven de hele dag. Net nog even op het strand gegeten, en daar was in de passage een hele leuke O'neill winkel. Kon het niet laten wat te kopen en voor ik het wist had ik er 150 euries doorheen geshopt. Ehhh.. ik ook graag een stekje geldboom indien mogelijk!

PowerHorseW

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:14

hahhhaa doe je goed zeg 150 euro :P

hoe ging het trailer laden bij iedereen ??

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:48

Lief ging goed joh, lekker dier, ben er een paar keer op en af geweest :j

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:51

hoorde lief lopen ja :P klonk goed ahaha, daarna nog helemaal belonen en je was helemaal blij :D zo hoort het !!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:02

ben nu sbs6 aan het kijken over die paardenhandelaar.

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:10

Noah, gelukkig komt het vakantiegeld deze maand! (althans, bij mij wel :D )

Fijn dat het trailerladen goed ging, Lindsey! Hoe ging het bij de rest?

Ben ook net even overzapt naar de paardenhandelaar. eens even kijken...

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:22

Dankzij de hulp van Linds kregen we Noah er ook in. Heb spierpijn in mijn handen van het touw vasthouden. Volgende keer weer proberen.
Echt walgelijk die paardenhandelaar, zo ga je gewoon niet met dieren, om ik kan daar slecht tegen :n

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:50

En Amaye ging ook goed. Hadden wel even een longeerlijntje nodig, maar vervolgens zonder druk erop gestapt.
Was helemaal trots op haar *D
Lisette heeft Freya nog even gereden...wat liep ze lekker te sjouwen <3 . Vond het ook wel stoer dat Lisette zo lang bleef doorzitten op haar. Moet er niet aan denken...Ik wordt gelanceerd op haar na twee stappen hahahaha
Het was zeker heel gezellig vanmiddag...zon, gezellige mensen, paarden...wat wil een mens nog meer?!?

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:51

maar gelukkig ging noah er ook in :D nog een paar keer oefenen en het is compleet,

jammer, ik kan nergens online tv (voor de computer) vinden dus kan niet kijken...... maar ja dan kijk ik morgen wel uitzending gemist :P

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:51

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:59

Jij bent snel bij! Heb even geprobeerd de website van die stel te bekijken, maar die doet het (even?) niet.

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:59

die reageert soms wel heel streng hier op bokt ?!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:03

Die website is uit de lucht gehaald gelukkig. Ben benieuwd wat er met die paarden gaat gebeuren, vind het echt sneu die merrie met dat veulen.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:15

Wat een heerlijke dag vandaag op stal zeg! Wat hebben wij toch heerlijke mensen op stal zeg, vond het echt gezellig :j

Nicam: ik ben inmiddels gewend om door te zitten, krijg de meesten dan ook pas fijner omdat ik ze dan beter aanvoel :P
Ik vind Freya een heerlijk dier om te rijden, wil graag werken en is fijngevoelig op de hulpen... erg leuk :)

Ook even met Tiff gereden met de barefoot van Nicolet en Herman, was even wennen, maar heb fijn gereden en Tiff droeg iig dr staart recht en was vrolijk en los toen ik afstapte... dat vind ik het belangrijkste :)
En we gaan zaterdag even lekker naar het strand, het is hoog tijd om weer even lekker flink samen uit te waaien, hebben we wel verdient vindt ik :j

Ja die paardenhandelaar hebben wij net ook zitten kijken, moest direct idd aan die bokker denken na het lezen van die stukken, weet niet precies waarom :?
Ik heb ook met verbazing zitten kijken! Wat ik wel jammer vond, waar van mij meer aandacht aan besteed had mogen worden is op de verantwoording van de koper. Ik vind die acties van dat mens afschuwelijk, dat zeker, maar het verbaast me nog steeds hoe lang die die mensen hun gang kunnen gaan door het aantal ondeskundige mensen die maar klakkeloos een paard gaan kopen, zonder een deskundig oog en een onafhankelijke dierenarts :)

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:25

Ja het is echt gezellig bij ons op stal :D, rustige ongedwongen sfeer en iedereen is lekker met zijn eigen ding bezig.

Vind ook dat ze daar meer aandacht aan konden besteden. Zo weten mensen ook die op het punt staan een paard te kopen, eerst keuren heel belangrijk is. En niet zomaar een "goede bekende" vertrouwen.

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 00:12

[quote="jarrah"]
Nicam: ik ben inmiddels gewend om door te zitten, krijg de meesten dan ook pas fijner omdat ik ze dan beter aanvoel :P
Ik vind Freya een heerlijk dier om te rijden, wil graag werken en is fijngevoelig op de hulpen... erg leuk :)
quote]
En toch vind ik het knap :D

Ik heb dat mens een tijdje gevolgd,omdat 1 van haar paarden misschien een tweeling zou krijgen (stond ook in Utrecht en zo). Toen was die Kamilla ook drachtig in dezelfde periode. Dat veulen is overigens drie weken over tijd geboren en zeker niet te vroeg zoals zij zelf stond te vertellen. Tis idd een raar mens. Elke keer als het wat moeilijk werd en zij kritiek kreeg verdween ze weer. Raar mens!
Maar ook de rol van de koper mag wel wat alerter zijn. Keur een paard en wel door je eigen dierenarts. Niet iedereen geloven op zijn "eerlijke"blauwen ogen. Helaas maar waar.. In de handel kan je niemand vertrouwen.

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 08:49

goedemorgen :D
word helemaal gelukkig van dit weer !!!
dalijk weer naar stal toe,
en indd het is heel erg gezellig op stal, iedereen is met zijn ding bezig maar wel in voor een praatje :D

vanavond maar zender gemist kijken...... maar vind ook dat voor je een paard koopt hem eerst moet keuren.... hebben wij tenslotte zelf ook gedaan :D

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 09:16

Goh.. ik heb duidelijk wat gemist gister avond op tv, kan ik het nog ergens terug zien? Ben wel benieuwd.

@ nicam: leuk dat dat lisette even op Freia heeft gereden.

Heerlijk wakker geworden maar niet heus. Kat is eigenlijk een beetje zielig en omdat vriend een nachtje weg was, dacht ik laat ik de kat dan gezellig op bed laten slapen. Kat was me blijkbaar zo dankbaar dat er net ineens een dode vogel naast mijn bed lag. Erg leuk >;)

Gister naar het strand geweest, maar we hadden alleen maar factor 4 bij ons. dat was duidelijk niet genoeg. Ben echt verschrikkelijk verbrand op mijn rug. }:0

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 09:21

Gadver! Stoute kat :D

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 09:36

Splinter schreef:
Gadver! Stoute kat :D

hij keek er wel heel trots en lief bij. :D Hij lag twee dagen voor pampus en heeft een dikke kaak, maar blijkbaar herstellen ze toch sneller dan dat je denkt.

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 10:54

Noah2006 schreef:
ben nu sbs6 aan het kijken over die paardenhandelaar.

Ja die had ik ook gezien!!
Vreselijk he hoe ze haar paarden behandelt?? :( |(

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 10:57

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk zo vrolijk was ik nooit! :D :D
Wat is het weer héérlijk weer :D
We hebben alleen geen zonnebrand in huis, dus ik word lekker verbrand.... |o

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 10:59

T word tijd voor een nieuwe avatar, even rondkijken.. :P

_Jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 11:52

Fijn dat tif lekker los was :) En ik zag je nog even rijden op freya moest goed kijken wie er nou opzat :P

Wat goed dat de paardjes braaf waren met trailer laden altijd een goede oefening :)

Ik en Veraan zijn heerlijk met Annette en King naar de Vlietlanden geweest, voor mij was dat wel weer ruim een jaar geleden dat we buiten zijn geweest...Maar ze was heel erg braaf. Ze blijft me elke dag weer verbazen :)

Vandaag weer heerlijk weer! Gisteravond is er alleen iets helemaal verkeerd geschoten in me bovenrug elke adem doet pijn zak echt door de grond bah! Dus geen paardje voor vandaag ben ik bang :(

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 11:54

Wat balen zeg :(:)
Het is inderdaad heerlijk weer...

Heb helemaal zin in de fotoshoot :))