hoooo ik kook echt nog van woede... Ben zo boos op der dat ze dit flikte..
Kirsten_S
Geplaatst: 05-05-10 20:21
DenK4ever schreef:
watdan??
Nou ik weet niet wat ze had, maar nu was ze alleen maar steigeren en steigeren. 'normaal' deed ze dit alleen voor de hindernis als ze niet wou. Maar nu ik kon gewoon niks, ze deed wat ze zelf wou, en als ik eraan kwam was het steigeren.. Ze liep nu ook de hele tijd met der kop omhoog , terwijl ze super kan lopen, van nou als je nu wat doet wat ik niet wil dan kom ik omhoog... En dan niet een klein beetje ook....
Snap het echt niet hoor.. Beest kan voor de rest super springen, maar nu ineens dit.. Vooral op links, die pakte ze keihard vast, en dan kan je gewoon niet meer sturen, want op been reageert ze ook vrij heftig, tenzij het speldenprikjes zijn,
jaaa links vooral, daar was ze al wat sterk in maar nu accepteerde ze gewoon geen hand meer... Zou best kunnen, frans zei het in ieder geval niks van..
ze waren allemaal ook wat fris... Victor heeft er ook drie x iemand afgegooid... 1 x zusje van iris echt sneu en daarna ging ik er iemand anders op waarnaar die ook haar 2x eraf gooide.. jammer maar begrijpelijk zijn ze niet doorgegaan, maar daar moet ik dus zondag op...
Als ze zo heftig reageerd op je hand zou je bijna verwachten dat ze pijn in haar mond heeft...
Het moet in een week gebeurd zijn , want de week daarvoor was ze niet zo opstandig.. Wel een beetje dreigen maar het was te rijden..
Kirsten_S
Geplaatst: 05-05-10 20:54
maar ik denk dat het ook aan iets anders ligt, iets dat gebeurd is ofzo... Want ik was aan het stappen in het midde van de rijbaan en frans zit wat te doen aan de zijkant van de bak met het apperatuur ofzo, en ze ziet hem en ik ga de andere kant op en nog geen sec daarna en ze komt zoo ontzettend omhoog... Het scheelt niet veel of je klapt achterover!!
Aah kirsten echt vervelend ! Toen ik vorige week dinsdag ging springen kwam jas ook paar keer flink om hoog had ze en tijd niet gedaan . De pijn kwam toen ook weer om hoog van het verlies van steiger zweepje Maar ik weet dat het echt vervelend is want je kan er op het moment zelf niet echt super veel aan doen.
Kirsten_S
Geplaatst: 05-05-10 23:04
Broccoli schreef:
Toch zaten er ook goede stukjes tussen Kirs
Jaa hmm.. Voelde in ieder geval niet fijn.. De laatste sprong deed ze wel heel netjes.. Maar ze kan beter en dat weet ik gewoon..