Ik kan je helaas niet helpen, ben dan al weg
Ja Aniet, Ko'tje doet t echt goed, denk dat je hem niet meer herkend als je hem ziet lopen in de bak
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fammiie_x schreef:Jemig ik heb echt weer last van me rug
Morgen maar denk ik rustig aan met stallen mesten
Moest vandaag in me eentje 9 stallen mesten die vies waren.
Ze hebben daar grote kruiwagens en heb bij alle 9 de boxen 1 kruiwagen met een grote kop erop eruitgehaald..
en nu wil me rug niet meer

Ik begin nu toch al aardig wat spiertjes te voelen.. Ben benieuwd hoe het morgen is haha..... Zoo ik had net trek... Lekker boullionnetje op en een appeltje...
GHoe bezig....Lay schreef:Goede avond....Ik begin nu toch al aardig wat spiertjes te voelen.. Ben benieuwd hoe het morgen is haha..... Zoo ik had net trek... Lekker boullionnetje op en een appeltje...
GHoe bezig....
Ik hoop dat de ruiterpaden morgen te doen zijn... Ga ik weer is naar buiten, gaat het vriezen....
Jeetje lange film hoor..... en wil zo ook nog douchen... Weltrusten alvast...
haha
Zie je morgen dan wel... Veel succes met Nien uitlaten.. Dan ga ik de poesjes eten geven.... en ook maar is naar bed.... Pak je gewoon je diertjes krijg je vanzelf wel liefde terug...
Lay schreef:Nee jij mest en ik haal binnen hahahZie je morgen dan wel... Veel succes met Nien uitlaten.. Dan ga ik de poesjes eten geven.... en ook maar is naar bed.... Pak je gewoon je diertjes krijg je vanzelf wel liefde terug...