Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
San1978 schreef:Wat knap zeg zo voor de eerste keer! Ik zou er een winkelpui uitrijden.
Ik wil zowel zaterdag als zondag een rondje rondom met hem lopen dus roep maar hoe laat, ik pas mij aan! Anders zien we elkaar op stal nog wel even. Thanks in ieder geval!
B_a_b_e schreef:HA HA [***].....het was trouwens geen donkergroene opel maar iets anders met een donkerkleurige aanhanger.....samen 11 METER!!!!! en iedereen kan gewoon over straat hoor met mij achter het stuur het ging echt super goed en mijn examen wordt al aangevraagd!!!!
San ik wil ook best mee hoor met mijn bomproef superbabe!!

Was je ook over de Westzijde geweest? Dat stuk Peperstraat Westzijde is erg grappig met de aanhanger
Eddy is ook gek van westernrijden, hij begon er altijd over als hij mijn auto (met de sliding stop bandhoes) zag staan. Hij snapt ook maar niet dat mensen voor dat tuttige gehuppel (
) kiezen als je zoiets als westernrijden hebt. Daar kon hij echt maar niet over uit als we het erover hadden
marjolijn81 schreef:zo als iemand noord holland wil leren kennen, graag bij mij aanmelden! Ik heb echt gister de hele zaanstreek gezien...jeetje zeg!