VELDTSCHATJES voor en na, onder het genot van CHOCOLA. Prt 5

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 08:16

_sandra schreef:
ja, alles geregeld, heb huur trailer afgezegd, vergeet je helemaal in te lichten. maar we willen graag erik van je huren hihi!!!!
Als het goed is dan is vandaag onze auto klaar. Erik wil dan gewoon met onze auto rijden, dan kunnen jullie eigen of met onze andere auto (rijdt gratis ;) ) rijden.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 08:21

Ik moet zo naar de tandarts........BLEEEEE er moet een vulling vervangen worden. Het is alweer zo lang geleden dat er iets moest gebeuren aan mijn gebit, ik heb er nu toch een beetje rare maag van Afbeelding

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 08:36

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:
zo, broodje op, nu ff mijn haar en make-up doen, en dan weer ff dagje hard werken. fijne dag allemaal!!!!! en niet te bruin worden in het zonnetje hoor peet, anders steek ik zo af vlgde week!!!!!
Welk zonnetje????

Die al zo lekker aan het schijnen is natuurlijk.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 08:37

LIQUITA schreef:
Ik moet zo naar de tandarts........BLEEEEE er moet een vulling vervangen worden. Het is alweer zo lang geleden dat er iets moest gebeuren aan mijn gebit, ik heb er nu toch een beetje rare maag van Afbeelding

Aah joh, klussie van nix. :+
Suc6. En geen verdoving hé, je bent geen WATJE. :P

meelen

Re: VELDTSCHATJES voor en na, onder het genot van CHOCOLA. Prt 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:19

Ondertussen is het zonnetje hier ook verdwenen. Maar het gaat goedkomen hoor........ hier de verwachting voor vandaag.

Wolkenvelden, in het zuidwesten geregeld zon. Vanmiddag overal zon

Er zijn wolkenvelden, die in de loop van de dag op steeds meer plaatsen verdwijnen. Vanmiddag schijnt de zon overal weer volop en het wordt met 14 tot 17 graden. De zwakke wind wordt noordoost, maar langs de kust is een wind van zee mogelijk.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:23

Fijn dat weerbericht.
Vanmiddag ben ik vrij. :D

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 10:08

Heerlijk weertje om de post te lopen, dit is wel mijn favoriete weer hoor. Ik ga dan ook nu vertrekken.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 10:26

Hoi Xan, wil jij de foto's van Drenthe naar mij mailen? Thanks!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 11:13

door: Wok op 18-Jan-2005, 23:18u. Bron: autotelegraaf.nl/vanonzer....
--------------------------------------------------------------------------------
Als het aan het CDA ligt, mogen rijbewijsbezitters ook zwaardere aanhangers als boot- en paardentrailers mogen trekken zonder daarvoor een speciaal rijbewijs te hebben. Nu moet een rijbewijshouder nog een apart rijexamen afleggen voor het E-rijbewijs om zwaardere aanhangers te trekken.

Automobilisten met alleen een B-rijbewijs mogen nu alleen aanhangers trekken met een maximumgewicht van 750 kg. In sommige gevallen, zoals met grote auto's, mag de combinatie van auto en aanhanger 3500 kg wegen. Voor zwaardere aanhangers is de zogenaamde B+E-rijbewijsvcombinatie verplicht. CDA-europarlementariër Corien Wortmann wil deze grens van 3500 kg nu vastleggen voor alle niet-commerciële auto's in Europa.

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------

Het CDA-voorstel krijgt felle kritiek van 3VO, de organisatie voor verkeersveiligheid. "Dit komt de verkeersveiligheid niet ten goede" , zegt een woordvoerster. "Wij willen graag een apart rijbewijs voor zware caravans en trailers houden. Nu al maakt het bedrijfsleven misbruik van de uitzonderingen voor zware aanhangers, met meer ongelukken tot gevolg. Een gewone caravan komt heus niet boven de 750 kilo uit."

Het CDA-idee gaat verder dan voorstellen van andere europarlementariërs en de Europese Commissie. Die willen alleen een uitzondering voor kleinere aanhangers met minder dan duizend kilo laadvermogen. "Maar dan zouden de eigenaren van boot- en paardentrailers worden gedupeerd", aldus Wortmann dinsdag. "Het is nooit statistisch bewezen dat met de aanhangers meer ongelukken gebeuren. En als Nederlanders zijn we gewend om van alles door Europa te trekken".

De verkeerscommissie stemt woensdag over veel meer veranderingen van rijbewijzen. Bedoeling is dat er een Europees model rijbewijs komt. Het creditcard-achtige model met chip moet fraude beperken: nu zijn er namelijk 110 verschillende modellen in omloop in de Europese Unie (EU). Het moet ook een einde maken aan het rijbewijstoerisme. "Elk jaar komen er zo'n 800 Duitsers naar Nederland om hier examen te doen. Dat kan echt niet", vindt Wortmann.

Enkele EU-landen, aangevoerd door Engeland en Duitsland, willen de nieuwe modellen uitgeven voor onbeperkte tijd. Het Europees Parlement wil dat de rijbewijzen na tien jaar worden verlengd. Bij rijbewijzen voor vrachtwagens en bussen (C en D) zou dat na vijf jaar zijn.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 12:37

Hmmm...zou mooi zijn, afwachten maar :D .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 12:44

Nou, ik heb het overleefd hoor en zonder verdoving natuurlijk *D . De tandarts vond me een kanjer (ik hem niet hoor) met een lekkere tong := _O- . Volgens hem kon ik mijn tong keurig weg en stil houden van de kant (links onder) waar hij aan mijn vulling ging vernieuwen. De meeste mensen schijnen daar moeite mee te hebben (is dat waar MiltonB?). Het was soms wel een beetje pijnlijk, maar mijn tandarts waarschuwde me daar op tijd voor. Nu gaan we over een half jaar de volgende Zilverkleurige vulling vernieuwen :):) .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 12:45

Nou, ik zie nog steeds geen zon hoor :n .

Ik ga nu even naar m'n Liquita'tje toe.

LATERSSSSSS :wave:

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 12:51

Ik ben ook weer klaar, het zonnetje is hier al hoor Liquita.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 12:52

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:21

zo lekker bij san geweest die heeft haren weer mooi gemaakt en wengbrouwtjes geepileerd
en ik was toch al in assendelft dus ben ff bij broertje op de koffie geweest die heeft al 3 maanden een nieuwe hond maar was er nog steeds niet geweest schandaalig he ? ze vonden het leuk dat ik zomaar op de stoep stond

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:23

morgen moet ik me pa om 8 uur smorgens ophalen als goed is krijgt hij dan zijn bloedtransfusi hij is er ook hard aan toe voeld zich nu echt niet lekker

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:24

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:25

nou ik ga maar aan me eten beginnen doei doei tot laterss

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 16:09

ATE schreef:
morgen moet ik me pa om 8 uur smorgens ophalen als goed is krijgt hij dan zijn bloedtransfusi hij is er ook hard aan toe voeld zich nu echt niet lekker

Laten we maar hopen dat hij er van opknapt.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 16:11

ATE schreef:
meelen schreef:

beetje verweg om chocolade te bekijken :D ;)

Is toch niet zo ver. Je bent toch ook wel eens naar de vogeltjesmarkt in Antwerpen geweest? Doe je ook in één dag. Bovendien zei ik alleen maar dat het "ook leuk" is. Niet dat je erheen moet.

MiltonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 16:21

ATE schreef:

nou sterkte maar weer met je pa he. ;)

MiltonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 16:24

LIQUITA schreef:
Nou, ik heb het overleefd hoor en zonder verdoving natuurlijk *D . De tandarts vond me een kanjer (ik hem niet hoor) met een lekkere tong := _O- . Volgens hem kon ik mijn tong keurig weg en stil houden van de kant (links onder) waar hij aan mijn vulling ging vernieuwen. De meeste mensen schijnen daar moeite mee te hebben (is dat waar MiltonB?). Het was soms wel een beetje pijnlijk, maar mijn tandarts waarschuwde me daar op tijd voor. Nu gaan we over een half jaar de volgende Zilverkleurige vulling vernieuwen :):) .

het is inderdaad vaak een heel gevecht, proberen ze hem netjes opzij te houden gaan ze juist liggen duwen.
meestal zeggen we probeer er maar gewoon niets mee te doen dan halen we hem zelf wel opzij.

en Peet jij weet toch niets over de tong van de tandarts toch?? :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 17:03

NEEEEEE!!!!!!!!! en ik wil het niet weten ook :r

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 17:11

Zo! Ik heb vanmiddag weer een klein wandelingetje met Liguita op de dijk gemaakt. Daarna heb ik haar nog heerlijk laten grazen. Ik stond lekker te kletsen met MiltonB en jawel....het zonnetje scheen heerlijk 8-) . Ook heb ik Liquita lekker ontdaan van haar wintervacht met het blokje wat ik van Ate heb gekregen +:)+ . Vanavond ga ik nog een keer naar de menege en dan mag Liquita een kwartiertje in de molen en dan moet ik nog mesten.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 17:13

Buut Xan!