Stef_Winston schreef:ahh Joyce jouw schoenen zijn zo vet hé Pff wordt hier echt jaloers, moet ik er ook nog is de hele tijd langsscrollen
Stef_Winston schreef:Stef_Winston schreef:ahh Joyce jouw schoenen zijn zo vet hé Pff wordt hier echt jaloers, moet ik er ook nog is de hele tijd langsscrollen hahahahahaha awwwww steefje
DJoysDesignz schreef:Ik vond ze ook vet ga nog even witte spijkerbroek ook kopen Ik heb zo'n witte scinny (hoe schrijf je scinny?) Maar volgens mij zijn m'n billen daar nu te dik voor haha ga ook maar is afvallen
Even dingen uit de proef :- Tussen poortje halthouden en groeten- E verlichte zit, balkjes lopen- Rechtergalop- 4 galopsprongen verlichte zit- Tussen balken doorstappen- C verlichte zit balkjes lopen- Linkergalop- 4 galopsprongen verlichte zit- tussen balken doorstappen- verlichte zit- Kruisje springen- 4 passen voeten uit de beugels- verlichte zit- kruisje springen- balkjes lopen- kruisje springen- door poortje- halthouden groeten
Stef_Winston schreef:DJoysDesignz schreef:Ik vond ze ook vet ga nog even witte spijkerbroek ook kopen Ik heb zo'n witte scinny (hoe schrijf je scinny?) Maar volgens mij zijn m'n billen daar nu te dik voor haha ga ook maar is afvallen Skinny
JAAAA, zaterdag wil ik wel gewoon op Gup of Manno haha anders Macho. Maar heb niet zo'n zin in Paraat Weet wel hoe die ong is en rij ook kwartier in dus