Astor schreef:[naam] zou jij trouwens een keertje met mij samen naar de manege willen en dan een foto van mij en Aglona maken buiten?
Ja hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:[naam] zou jij trouwens een keertje met mij samen naar de manege willen en dan een foto van mij en Aglona maken buiten?
Pebbs schreef:Beter dat Aglona en Inca weer terug zijn !!
Ben benieuwd hoe ze eruit zien !
Nou hebben we tenminste weer meer paardjes !
Broccoli schreef:Ik heb vandaag echt weer lekker gereden!
't Gaat echt heel leuk met Dunja en mij.

?
Maaikeee schreef:Volgens mij is alleen Aglona teruggekomen, misschien was Inca nog niet goed genoeg
Mooie foto's Melanie, je zit er ook mooi op!
Vanochtned op Victor gereden, maar ging niet zo goed..Hij was erg gevoelig in zen mond, sabrina dacht aan een wondje die ze misschien zag..Uiteindelijk maar rustig gereden, met een wat langere teugel veel voltes om hem wat lager naar beneden te rijden, wat niet écht lukte
Ben je der klaar voor lisette?

)
Ik voel, zie het niet.. Zo irritant!!
Moet er al voor tienen op zitten!
.
Emmaa_ schreef:Lisette, als het been aan de kant van de muur naar voren gaat, moet jij zitten.
Gewoon in je hoofd prenten, uiteindelijk onthoud je het wel
Maaikeee schreef:Volgens mij is alleen Aglona teruggekomen, misschien was Inca nog niet goed genoeg
Mooie foto's Melanie, je zit er ook mooi op!
Vanochtned op Victor gereden, maar ging niet zo goed..Hij was erg gevoelig in zen mond, sabrina dacht aan een wondje die ze misschien zag..Uiteindelijk maar rustig gereden, met een wat langere teugel veel voltes om hem wat lager naar beneden te rijden, wat niet écht lukte
Ben je der klaar voor lisette?
Emmaa_ schreef:Lisette, als het been aan de kant van de muur naar voren gaat, moet jij zitten.

Emmaa_ schreef:Er was idd wel sprake van dat Inca ergens anders heen zou gaan........
XxNimezxX schreef:ben echt nieuwsgierig hoe het met ze gaat.
Btw Melissa nu heb je 3 A's in je onderschrift haha!
Melanie_B schreef:Emmaa_ schreef:Lisette, als het been aan de kant van de muur naar voren gaat, moet jij zitten.
Als het buitenbeen naar voren gaat, moet jij staan.
Emmaa_ schreef:Hé.
Dan zit ik altijd verkeerd terwijl Sandra zegt dat ik goed zit