hestejente schreef:hoe bedoel je?Shetjjee__x schreef:geef mij maar liever tekenen, wiskunde enzo
Is jouw linkerhersenhelft dan zo goed ontwikkeld? Of ben je linkshandig?

en ik ben rechtshandig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hestejente schreef:hoe bedoel je?Shetjjee__x schreef:geef mij maar liever tekenen, wiskunde enzo

Shetjjee__x schreef:hestejente schreef:hoe bedoel je?
en ik ben rechtshandig
Tekenen is trouwens voor rechtshandigen weer rechts (in je hoofd), tenzij je technisch tekenen bedoelt. Shetjjee__x schreef:hestejente schreef:ik ben nu bij hoofdstuk van ontdekkingen, ook met de renaissanceGeschiedenis is leuk! Leve de renaissance!
had ik maar een aardige leraares voor gs, die van mij komt zelf echt uit de prehistorie
*niet overdreven!*
SuusKiiss schreef:Weetje ik ga nu naar zo'n ademhalingstherapie omdat ik soms 3 uur lang een steek heb. Nu is zij erachter gekomen dat ik een hele vaste rug heb. Echt niet normaal! Dat komt dus allemaal doordat ik me heel moeilijk ontspan en door stress..
Shetjjee__x schreef:'t zal wel
hestejente schreef:Ja idd! Er moet gewoon wat meer ontspanning in mijn lijf.SuusKiiss schreef:Weetje ik ga nu naar zo'n ademhalingstherapie omdat ik soms 3 uur lang een steek heb. Nu is zij erachter gekomen dat ik een hele vaste rug heb. Echt niet normaal! Dat komt dus allemaal doordat ik me heel moeilijk ontspan en door stress..
Goed zeg dat ze erachter is gekomen! Nou kun je straks denk ik ook makkelijker rijden als je rug losser is?

josewoos schreef:die heb ik ook wel eens op der hyves gezien, echt hoog!ben benieuwd.
Ik kwam nog een foto van irene op jolinde tegen toen we gingen springen! Erg wazig maar wel hoog! Ik zal 'm even uploaden