Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:Oh.. Okee
Maar hun laatst gereden proef (op de manege) 13 april.. was ze met Aglona L1 en Sabina M1.. Hebben ze alweer zoveel winstpunten dan?
Citaat:I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone
These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me...
You used to captivate me
By your resonating light
But now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me
These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase
But you still have
All of me...
I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along
But you still have
All of me...
Kirsten_S schreef:Zou me wel schamen als je door een manegepaard word verslagen waarmee je maar een paar keer in de week mee rijd, terwijl eigenaarspaarden alleen maar door 'goede' ervaren ruiters word gereden
Kirsten_S schreef:Zou me wel schamen als je door een manegepaard word verslagen waarmee je maar een paar keer in de week mee rijd, terwijl eigenaarspaarden alleen maar door 'goede' ervaren ruiters word gereden

met jullie SM praat
mwhaha..
Melanieetjuh schreef:Ja? Deed ze goed d'r best?
Jane_ schreef:En ik had op een gegeven moment het zadel eraf en toen ging ik voltige doen

?
Jane_ schreef:Goedenavond btw!
Kheb net heerlijk gereden op Phillie
Melanieetjuh schreef:Jane_ schreef:En ik had op een gegeven moment het zadel eraf en toen ging ik voltige doen
Bleef je wel zitten?
En was ze braaf?

Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Goedenavond btw!
Kheb net heerlijk gereden op Phillie
Waarom rij jij toch altijd heerlijk.. Ik rij de laatste tijd echt nog maar vaak echt lekker..
Misschien ben ik wel niet zo snel tevreden ofzo..
Maar jij bent ook best ijverig enzo, bij jou moet het ook altijd wel écht lekker gaan als het lekker gaat zeg maar

Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:Zou me wel schamen als je door een manegepaard word verslagen waarmee je maar een paar keer in de week mee rijd, terwijl eigenaarspaarden alleen maar door 'goede' ervaren ruiters word gereden
Nou, dat hoeft niet hoor.
Het is altijd een moment opname.. Ongeacht eigen paard, of geen.
! Citaat:Nouu, er zit echt duidelijk verschil in manege en eigenaarspaard . Vind het knap dat je iemand verslaat die heel goed rijd en een goed paard onder ze reet heeft!

Maar alsnog is het een moment opnamen!
!
Melanieetjuh schreef:Citaat:Nouu, er zit echt duidelijk verschil in manege en eigenaarspaard . Vind het knap dat je iemand verslaat die heel goed rijd en een goed paard onder ze reet heeft!
Wat maakt dat verschil uit?
Het ligt aan de ruiter hoor.
Dus of het nou een manege paard is of niet.
Zo een als Don, hij kan het echt wel hoor! Maar ik zit gewoon nog niet op zijn niveau!
En een manegeruiter kan daar sowiezo profeit van hebben,Maar alsnog is het een moment opnamen!
Maar ik vind niet dat je daar onderschijt aan mag hebben zeg maar..!
En waarom schamen als een manegepaard hoger eindigd? Ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik bedoel die personen hebben gewoon op dat moment beter gereden.
Citaat:Noujah de ruiter kan nog zoo goed zijn , maar probeer jij maar is een L proefje te rijden met Jozele of berlingo.
Melanieetjuh schreef:Citaat:Noujah de ruiter kan nog zoo goed zijn , maar probeer jij maar is een L proefje te rijden met Jozele of berlingo.
Ze kunnen het! En dan misschien niet met mij, omdat mijn niveau daar nog niet ligt.. Maar denk dat ze echt wel een L proefje kunnen lopen, zeker Jozele.
Citaat:Jaa ze kunnen het vast lopen maar of ze het halen