Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb nu een wit truitje aan naja boeie
. en moet morge om 9 uur met stage in son zijn, dus frans wile me kome halen om half 1 vancht. wel vroeg
maja beter dan nniet
!
Maar 't wordt volges mij idd echt asociaal druk! Achjaaa, hopelijk is 't geen poedersuiker, dan is 't tenminste niet erg om buiten te staan 
!
haha

. Ik zit nu in een oranje voetbal shirt, en mss straks dat oranje leeuwepak van bavaria. Denkdat de halve stad oranje is, dus jullie zijn wel lekker makkelijk te herkenne
mja nog ff inhouden en dan kan ik mn bril weer op haha
ga ff lekker slapen haha! morgenvroeg na stal paardjes voeren en ff longeren en rijden en dan buitenritje!
hopen dat het droog blijft... 

Nja komt guuud,
! Wat een klote dag zeg! Druk druk druk. 

ik denk dat ik de enige ben van de stappers gisteravond die er al zo vroeg uit was! ik moet zegge.. ik was echt blìj dat ik om 1 uur weg was. jezus echt niet normaal druk. ik heb er serieus meer als een half uur over gedaan om vn de stunt naar demathc te komen om de jassen op te halen, echt vreselijk. Maar was wel echt kei gezellig! ik zie trouwens echt nooit mensen van cahama, waar hangen jullie altijd uit
?
? twas nog erger als met carnaval zeg. Opn gegeven moment liep der zo'n grote dikke man voor mijn neus, begon tegen me aan te banketstaaf, wel handig, die maakte mooi de hele weg vrij haha!