Misschien vond hij de hindernis te hoog 
Toen ik gisteren aankwam op de manege werd al gelijk geroepen dat ik op Foxekind mocht
(Dat kwam wel overeen met mijn droom van die dag ervoor
) Maar ik vond het dus best. Ga ik op het lijsje kijken en wat zie ik, een kras achter mijn naam. Ik het briefje bij het raam houden en jawel, daarvoor stond er Koos! Kom ik later in de bak aan, roept Aad ook nog even: "Ja je zat op Koos, maar ik vind dat je wel weer genoeg op Koos hebt gereden de afgelopen weken dus ik heb het even veranderd." Ik: "Nou ik vind van niet hoor, maar bedankt...
"
Toen kwam Fenna met het fantastische idee om te vragen of we de hele les zonder zadel mochten, en dat mocht ook nog, tja en dan zit je dus op Fox. Hij zit echt heel erg lekker, maar het is jammer dat zijn draf gewoon beroerd zit
Na 2 rondjes vroeg ik me af waarom ik dit ook alweer gedaan had... Later ging het wel iets beter, maar lekker zit hij echt niet! Tot overmaat van ramp vond Aad ook nog dat we de linkergalop konden doen (Fox zijn favoriete kant) Hij sprong aan, zowaar goed, maar viel al snel terug naar draf, ik zat toen dus helemaal niet meer stevig en wilde even stappen aan de binnenkant voor ik opnieuw aansprong. Daar nam Fox het gelijk van, dus die stond direct stil, daarna nog wat eigenwijze pogingen, dus ik had geen tijd om op adem te komen. Lopen moest ie!
Dus toen maar weer in volle (
) galop naar de hoefslag!
Fox was trouwens erg voorwaarts gisteren, ik haalde iedereen in, en dat als je zonder zadel zit, erg fijn! 
Naja heb wel weer gelachen