Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Re: Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 23:56

Mireille1970 schreef:
Hé Smuidra,

Was leuk je eens te zien, ik was druk met het inpakken van 1170 zakjes van 22 paaseieren waardoor ik wat contactgestoord overkwam bij de schoenenwinkel van de buren hahahahaha maar ik was blij verrast dat je mij herkende Lachen

Gr, Mireille

Je moet dat ook meenemen naar de kantine en ons uitnodigen met een flesje wijn. is de klus zo geklaard

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 23:58

Mireille1970 schreef:
Hé Smuidra,

Was leuk je eens te zien, ik was druk met het inpakken van 1170 zakjes van 22 paaseieren waardoor ik wat contactgestoord overkwam bij de schoenenwinkel van de buren hahahahaha maar ik was blij verrast dat je mij herkende Lachen

Gr, Mireille

Ja ik vond het leuk je een keer te zien. Af en stond er een trailer en dan had ik idee dat die van jou was.....
Maar dat contactgestoord heb ik niets van gemerkt hoor.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 23:59

Welterusten Smuidra, denk je an je eigen rust.
Misschien tot morgen!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 23:59

ik duik mijn bed nu in Welterusten!!!!1

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 10:02

Wat zijn de starttijden vanavond ?????????

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 10:36

smuidra schreef:
Wat zijn de starttijden vanavond ?????????

Startlijst 15 maart 2008
Z2-dressuur
Proef 31 Proef 32
18.00 A.K. Kuiper Roy de la Touche 18.08

Bak ombouwen

M1-dressuur
Proef 15 Proef 16
18.25 E. van Klaveren Ramona 18.39
18.32 M. van Tol Speed 18.46

L2-dressuur
Proef 11 Proef 12
18.53 L.S. de Vries Neraldo 19.14
19.00 R. Mulder Flits 19.21 (pony)

M2-dressuur
Proef 19 Proef 20
19.07 M. Obdam Ulrieke 19.28

L1-dressuur
Proef 7 Proef 8
19.35 E. Sandel Paljas 19.56
19.42 M. Albers Whinney 20.03
19.49 C. Melief Valero 20.10

B-dressuur
Proef 3 Proef 4
20.35 S. Jonker Jilke M 21.03
20.42 S. Kerkman Melle 21.10
20.49 M. Lutgens Zebrina 21.17
20.56 S.S. Baboeram W 21.24

21.31 A. van Galen Shadow 21.59
21.38 I. Albers Nicole 22.06
21.45 J.J. van de Snoek Xandra 22.13
21.52 L. Oud Izaak 22.20

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 12:13

Ja inderdaad lieve mensen, dat had ik inderdaad moeten doen hihi, flesjes wijn houden we van en het was ook nog erg gezellig geworden met ruim 25000 paaseieren op de kantinetafels en maar inpakken hihi...

Volgende keer!

PS Iedereen HEEL VEEL SUCCES en/of Plezier vanavond!!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 13:35

Ik kan vanavond niet komen kijken, maar wens iedereen die meedoet

Afbeelding

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 15:45

Hey leuk, weer een wedstrijd. Als de tijd het toelaat kom ik wel even langs geschuifeld vanavond. Maar ik ben niet zo'n barzitter, dus daar meestal merkt niemand daar iets van Nagelbijten / Gniffelen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 19:29

Yinari schreef:
Hey leuk, weer een wedstrijd. Als de tijd het toelaat kom ik wel even langs geschuifeld vanavond. Maar ik ben niet zo'n barzitter, dus daar meestal merkt niemand daar iets van Nagelbijten / Gniffelen

Er zijn ook tafels en stoelen in de kantine

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 20:43

xan sucses en natuurlijk ook de andere

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 20:44

morgen is het dan zover dan ga ik echt over heb dan ff geen internet dus niet te veel banketstaaf hahahahhahahahhahaha p.s kijk af en toe ff bij mijn ouders hoor

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 23:56

ATE schreef:
morgen is het dan zover dan ga ik echt over heb dan ff geen internet dus niet te veel banketstaaf hahahahhahahahhahaha p.s kijk af en toe ff bij mijn ouders hoor

Nou suc6 met de verhuizing ATE, het schijnt een zootje pokkeweer te worden. Huilen

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 11:21

Ate, moest vanmorgen meteen aan je denken. Wat jammer dat het nu zo'n regenachtig weer is. Maar evengoed heel veel succes vandaag en natuurlijk heel veel geluk in je nieuwe huis gewenst.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 11:37

Gisteravond weer wedstrijd gehad.
Grappig hoor, was helemaal niet zenuwachtig meer Haha!
Had er ook niet echt voor geoefend (wat dan ook wel weer jammer is).
Dus vol goede moed begonnen. Gelukkig was het droog weer om buiten in te rijden.
Eigenlijk is het harstikke lekker buiten. Xandra heeft de oortjes er dan wel op, maar voor de rest doet ze het super buiten.
Ik had wel al gehoord dat we een strenge jury hadden. Iemand die ook intermediair jureert Nors opkijken en het was (geloof ik) diegene die toen ook die soort clinic gaf. Dus met dat gegeven in mijn achterhoofd hoop ik dat ik weer gewoon in de 170 rijdt.
De eerste proef ging voor mijn gevoel heel lekker. Alles behoorlijk onder controle, de hoeken netjes doorgereden, zowaar ook een middendrafje eruit gekregen. Dus dat gaf een goed gevoel.
De tweed proef ging ik lekker in, omdat in de tussentijd het inrijden achterin zo lekker ging. Xandra ging lekker naar beneden en rond, dus ik zag het helemaal zitten.
Maar helaas, ik vond dat de 2e proef stukken slechter ging. Niet de hoeken door, veel met het koppie omhoog, en voor mijn gevoel rommelig.
En wat blijkt: voor alle twee de proeven 174 punten !!!!
Snappen jullie het nog ???? Het is en blijft een jurysport, dat is duidelijk.
Ik had voor halsstrekken een 4 !!!!! Nog nooit gehad, altijd een 6, 7 en ook wel eens een 8. En ik deed nu niets anders hoor. Alleen deze jury vond dat de hals naar voren gestrekt moet worden met het "neusje" eruit, zodat het lichaam langer wordt Blond Ja ik heb het nog even nagevraagd, omdat die 4 mij opviel, er stond n.b. bij "niet getoond"!!!!! Nou Xandra stofzuigert altijd over de grond, dus ze zal toch wel wat gezien hebben ???? Cool
Maar ik had er eigenlijk wel een heel goed gevoel over. Als ik bij de eerste proef een andere jury had gehad, had ik wel dicht bij de 180 gezeten (of er zelfs boven) want ik vond dat deze proef tot nu toe mijn beste was.
Volgens mij zijn er niet veel winstpunten vergeven. Erna kwam er net 2 of 3 punten tekort en volgens mij Marleen of Linde ook. Van de rest weet ik het niet.
Agnes had 1 winstpunt gereden, Ilse geen, Lisa geen en ik dus ook niet. Sam geloof ik 2.
Van de rest weet ik het niet.

Maar zoals Anke al zei: "op naar de friezenwedstrijd". Hoop dat ik daar nog een puntje rijdt.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 12:04

Ja klopt. Sam had 2x 184 punten en was 1x tweede en 1x niet geplaatst. Hij smste... wij waren op verjaardag dus konden niet gezellig komen kijken, maar volgende keer zijn we er weer bij!!

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 12:53

Afbeelding
Rockoo ik heb even een foto gamaakt van de schatjes in hun nieuwe vervoermiddel. Gelukkig voor jou worden het er maar twee van de vier. Ziet er wel gezellig uit.

Afbeelding

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 12:55

xan schreef:
Gisteravond weer wedstrijd gehad.
Grappig hoor, was helemaal niet zenuwachtig meer Haha!
Had er ook niet echt voor geoefend (wat dan ook wel weer jammer is).
Dus vol goede moed begonnen. Gelukkig was het droog weer om buiten in te rijden.
Eigenlijk is het harstikke lekker buiten. Xandra heeft de oortjes er dan wel op, maar voor de rest doet ze het super buiten.
Ik had wel al gehoord dat we een strenge jury hadden. Iemand die ook intermediair jureert Nors opkijken en het was (geloof ik) diegene die toen ook die soort clinic gaf. Dus met dat gegeven in mijn achterhoofd hoop ik dat ik weer gewoon in de 170 rijdt.
De eerste proef ging voor mijn gevoel heel lekker. Alles behoorlijk onder controle, de hoeken netjes doorgereden, zowaar ook een middendrafje eruit gekregen. Dus dat gaf een goed gevoel.
De tweed proef ging ik lekker in, omdat in de tussentijd het inrijden achterin zo lekker ging. Xandra ging lekker naar beneden en rond, dus ik zag het helemaal zitten.
Maar helaas, ik vond dat de 2e proef stukken slechter ging. Niet de hoeken door, veel met het koppie omhoog, en voor mijn gevoel rommelig.
En wat blijkt: voor alle twee de proeven 174 punten !!!!
Snappen jullie het nog ???? Het is en blijft een jurysport, dat is duidelijk.
Ik had voor halsstrekken een 4 !!!!! Nog nooit gehad, altijd een 6, 7 en ook wel eens een 8. En ik deed nu niets anders hoor. Alleen deze jury vond dat de hals naar voren gestrekt moet worden met het "neusje" eruit, zodat het lichaam langer wordt Blond Ja ik heb het nog even nagevraagd, omdat die 4 mij opviel, er stond n.b. bij "niet getoond"!!!!! Nou Xandra stofzuigert altijd over de grond, dus ze zal toch wel wat gezien hebben ???? Cool
Maar ik had er eigenlijk wel een heel goed gevoel over. Als ik bij de eerste proef een andere jury had gehad, had ik wel dicht bij de 180 gezeten (of er zelfs boven) want ik vond dat deze proef tot nu toe mijn beste was.
Volgens mij zijn er niet veel winstpunten vergeven. Erna kwam er net 2 of 3 punten tekort en volgens mij Marleen of Linde ook. Van de rest weet ik het niet.
Agnes had 1 winstpunt gereden, Ilse geen, Lisa geen en ik dus ook niet. Sam geloof ik 2.
Van de rest weet ik het niet.

Maar zoals Anke al zei: "op naar de friezenwedstrijd". Hoop dat ik daar nog een puntje rijdt.

Jullie zijn wel lekker bezig hoor. Ik hoop toch nog eens aanwezig te zijn.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 16:27

He wat jammer Xan. Je zei al dat je helemaal niet zenuwachtig was, en je ging de laatste tijd zo lekker.
Het blijft inderdaad een jurysport (al vinden de juryleden zelf meestal van niet). Bij het NK werd er door 2 juryleden gejureerd. Er waren combinaties die een puntenverschil kregen van 33 punten voor 1 en de zelfde proef. Het gaat er om dat je een lekker gevoel had en dat je er lol in hebt én blijft houden, toch?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 16:30

smuidra schreef:
Afbeelding
Rockoo ik heb even een foto gamaakt van de schatjes in hun nieuwe vervoermiddel. Gelukkig voor jou worden het er maar twee van de vier. Ziet er wel gezellig uit.

Afbeelding

Whahaha, GEWELDIG Haha! .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 16:32

Xan, van de vorige wedstrijd stonden de uitslagen toch op startlijsten? Ben wel nieuwsgierig naar de andere punten.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 17:53

LIQUITA schreef:
Xan, van de vorige wedstrijd stonden de uitslagen toch op startlijsten? Ben wel nieuwsgierig naar de andere punten.

Ik hoorde vanmorgen op de manege meer gemopper hoor Haha! Haha!
Maar ik heb voor mezelf toppie gereden (althans die eerste proef Bloos ) en vond dat echt 180 + waard.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 18:00

xan schreef:
LIQUITA schreef:

Ik hoorde vanmorgen op de manege meer gemopper hoor Haha! Haha!
Maar ik heb voor mezelf toppie gereden (althans die eerste proef Bloos ) en vond dat echt 180 + waard.

Die jury hoeft dus niet meer te komen Lips are sealed Knipoog .

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:01

Hoe zal de verhuizing van Johanna zijn gegaan ?????

Heb vanmiddag 3 meisjes geholpen met het verplaatsen van Ate, het opzadelen van Ate, en het hoofdstel indoen van Ate Haha! Haha!
Leuk en lief hoor die kleine meisjes op zo'n fries, maar het is ook een beetje onhandig zo af en toe. Vooral als het zo druk is als op een zondag.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 18:05

xan schreef:
Hoe zal de verhuizing van Johanna zijn gegaan ?????
Goed hoor, Erik heeft geholpen (ik moest helaas werken).