Gisteravond weer wedstrijd gehad.
Grappig hoor, was helemaal niet zenuwachtig meer
Had er ook niet echt voor geoefend (wat dan ook wel weer jammer is).
Dus vol goede moed begonnen. Gelukkig was het droog weer om buiten in te rijden.
Eigenlijk is het harstikke lekker buiten. Xandra heeft de oortjes er dan wel op, maar voor de rest doet ze het super buiten.
Ik had wel al gehoord dat we een strenge jury hadden. Iemand die ook intermediair jureert

en het was (geloof ik) diegene die toen ook die soort clinic gaf. Dus met dat gegeven in mijn achterhoofd hoop ik dat ik weer gewoon in de 170 rijdt.
De eerste proef ging voor mijn gevoel heel lekker. Alles behoorlijk onder controle, de hoeken netjes doorgereden, zowaar ook een middendrafje eruit gekregen. Dus dat gaf een goed gevoel.
De tweed proef ging ik lekker in, omdat in de tussentijd het inrijden achterin zo lekker ging. Xandra ging lekker naar beneden en rond, dus ik zag het helemaal zitten.
Maar helaas, ik vond dat de 2e proef stukken slechter ging. Niet de hoeken door, veel met het koppie omhoog, en voor mijn gevoel rommelig.
En wat blijkt: voor alle twee de proeven 174 punten !!!!
Snappen jullie het nog ???? Het is en blijft een jurysport, dat is duidelijk.
Ik had voor halsstrekken een 4 !!!!! Nog nooit gehad, altijd een 6, 7 en ook wel eens een 8. En ik deed nu niets anders hoor. Alleen deze jury vond dat de hals naar voren gestrekt moet worden met het "neusje" eruit, zodat het lichaam langer wordt

Ja ik heb het nog even nagevraagd, omdat die 4 mij opviel, er stond n.b. bij "niet getoond"!!!!! Nou Xandra stofzuigert altijd over de grond, dus ze zal toch wel wat gezien hebben ????
Maar ik had er eigenlijk wel een heel goed gevoel over. Als ik bij de eerste proef een andere jury had gehad, had ik wel dicht bij de 180 gezeten (of er zelfs boven) want ik vond dat deze proef tot nu toe mijn beste was.
Volgens mij zijn er niet veel winstpunten vergeven. Erna kwam er net 2 of 3 punten tekort en volgens mij Marleen of Linde ook. Van de rest weet ik het niet.
Agnes had 1 winstpunt gereden, Ilse geen, Lisa geen en ik dus ook niet. Sam geloof ik 2.
Van de rest weet ik het niet.
Maar zoals Anke al zei: "op naar de friezenwedstrijd". Hoop dat ik daar nog een puntje rijdt.