RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Yasmine_

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:14

naja fotty had nu niets in haar hoofd en liep precies zoals ik het wou zonder moeite te doen..
en ze is niet vreselijk,. maar juist omdat ik geen moeite moest doen vodn ik het niet heel leuk.. moeite doen is precies wat ik leuk vind aan het rijden :j

RW gedroeg zich gelukkig bij de trampoline :j
dat was een meevaller want ik zag de groep al aan de kletter gaan :oo

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:15

Geen moeite doen bij fotty?! Woow, in wat voor bui was die dan. :P Vind Fotty echt 1 van de moeilijkste paarden. Maar ze lag jou waarschijnlijk gewoon, ook leuk. :)

En had er nou nog iemand van jullie op Bluemaid gereden? ^^

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:20

fotty was dan volgens mij alleen maar in een goede bui :+
bij laura geen gekke dingen, bij meerle niet, marije niet, mij niet..

eehm laura heeft bluemaid gereden, annick en verder weet ik niet :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:22

Hahaha, oké. :P Goeie buien voor fotty dus. Naja, warm weer helpt ook, met de winter heb ik der inderdaad vooral gekke dingen zien doen. :P

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:22

ik moet toegeven in het begin liep fotty onwijs te klooien, ik kreeg die spanning neit weg. het was echt hoofd omhoog en racen. na de 1e galop liep ze als een engeltje, echt, toen liep ze echt geweldig :j

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:23

heb ik eigenlijk niet echt opvallend gezien bij jou :j

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:23

Hahaha, ja galop als 'loswerkmiddel' werkt vaak ja. En Fotty is echt geweldig inderdaad, moet ook wel met zulke dochters en zonen. ^^

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:29

wie zijn eigenlijk de nakomelingen van fotty?

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:32

Kanjer, Partyman, Nini, oh en remind me. :')

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:32

Uhm, Partyman, Kanjer, Nini, On Time, Rhapsody, Vigilant, Cheerfull en nog Actress; overleden/ingeslapen, Dashing, 2jarig veulen verkocht en Umpire, ook verkocht naar het buitenland.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:33

jeetje zijn er best wat :j
cheerfull is die bruine die zo lekker loopje heeft :oo

die captain kan ook lekker lopen ! we hadden hem met cynthia even in de les :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:35

Jep, de bruine :+ Zoals ze bijna allemaal zijn. :P En Captain is gaaf he! Veulen van Wuzelma, die van dit jaar van Wu is ook een schatje! Heeft gister wel 5 minuten me handen staan aflikken. :P

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:35

jeetje, fotty heeft zeker veel veulens gehad :oo

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:36

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:45

Wow, Kanjer Z1 dressuur? Dat wist ik niet! :')

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:03

ik ook niet .. vind het altijd jammer dat de paarden van daar zo moeilijk te vinden zijn op internet,,

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 21:28

Jaja, Kanjer kan het allemaal wel! :P En idd, jammer dat de paarden moeilijk te vinden zijn. Umpire slottie stond paar jaar geleden te koop in Noorwegen ofzo (ergens in Scandinavië) maar die kon je alleen vinden met foto's met 'speciale' zoekwoorden. Net zoals Celina, veulen van Zelina, die is ook wel online te vinden (staat nu in Amerika) maar niet door Celina in te vullen. Beetje jammer idd, daarom roep ik ook op om foto's te plaatsen op de hyves van de paardjes en alles, tis gewoon leuk om allerlei foto's te zien. Alleen jammer dat je in een hyves voor een bedrijf/ ander ding dan een persoon geen aparte mappen kan maken...

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 07:49

trouwens.. over Celina gesproken
die was weer drachtig hoorde ik! *D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 10:44

Celina, veulen van Zelina? Cool! :D

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 15:58

Ik rij morgenochtend om 9 uur; nog meer mensen? :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:55

Nope, ik had niet gerekend op een extra week vakantie en verwachtte eigenlijk dat de lessen zaterdag wel vol zouden zitten. Moet maar wachten tot het weekend van 12 september.. jeetje wat duurt dat nog lang! Veel plezier morgen!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 11:19

*leest bij*

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 17:23

Op wie heb je gereden trouwens Wieteke? ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 07:33

_Mara_ schreef:
Jaja, Kanjer kan het allemaal wel! :P En idd, jammer dat de paarden moeilijk te vinden zijn. Umpire slottie stond paar jaar geleden te koop in Noorwegen ofzo (ergens in Scandinavië) maar die kon je alleen vinden met foto's met 'speciale' zoekwoorden. Net zoals Celina, veulen van Zelina, die is ook wel online te vinden (staat nu in Amerika) maar niet door Celina in te vullen. Beetje jammer idd, daarom roep ik ook op om foto's te plaatsen op de hyves van de paardjes en alles, tis gewoon leuk om allerlei foto's te zien. Alleen jammer dat je in een hyves voor een bedrijf/ ander ding dan een persoon geen aparte mappen kan maken...

Denemarken :j . Leuk paard was dat ook trouwens, leek qua uiterlijk echt sprekend op Kanjer :j

Oeeh en ik lees leuke kampavonturen! :D Klinkt weer als een geslaagd kamp :j . Heeft iemand een foto van die tuiger? Ben heel benieuwd! En arme Mara, zo lang wachten :(:)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 10:57

Omg, ik ging gister mee met me zusje. Die helpt op Hoeve 't Wed in Wapse, een vakantieboerderij waar je ook paarden kan huren of je eigen paard kan meenemen. Me zusje rijdt daar de paarden en helpt mee met de verzorging en alles en ik mocht een dagje mee. Had er super veel zin in! We mochten ook naar buiten als de zus goed kon rijden. Naja, rij ondertussen denk bijna zo'n 10 jaar en heb wat buitenritten meegemaakt (Ellert o.a. :+ ) dus dat zat wel goed. Nou, ik mocht op Napoleon, kwpn-ertje, bruin met zwarte benen en een schat van een paard. Hij was braaf in het bos, kon af en toe misschien wat zeuren bij grote bulten hout maar ach, geef ze ongelijk. Me zusje ging op Bailey, een irish cob ofzo, echt super schattig! Zwart met een brede witte bles en lekker veel behang. Me zusje had er in het begin niet heel veel zin in, ze had er die dag ervoor nog in de bak op gereden en de bak vind ze dus echt niks! Dan is het alleen maar bokken en staken, maar gister ging het heel goed. Eerst ging k even in de bak alle gangen doornemen, even kijken hoe die zat. Omg, wat gooide die hoog op! Stuiterde af en toe echt even mee, moest hem even doorkrijgen. Nouja, alles gedaan en toen naar buiten! Was echt zo lekker! Zonnetje, windje erbij en gezellig samen met me zusje. Voor het eerst samen zonder begeleiding naar buiten. Maandag had ze een route door het bos van anderhalf uur gedaan en die gingen we nu weer doen. In het begin gingen we een beetje langzaam maar de 1e galop, omg! We gingen knoerthard! En ik kreeg allemaal takken in me gezicht en toen lagen er plassen en boomstammetjes en toen gingen we er ook nog springend overheen. Toen lag er een berg takken in de berm en toen sprong die nog opzij, was wel heel blij met de gedachte dat ik stevig zat want ik bleef er gewoon opzitten. :Y) Gilde me zusje opeens dat we voor de berg me thout rechtsaf hadden gemoeten. Dus in de rem en omdraaien. }:0 Maar toen had Napoleon het te pakken hoor! Eerst even gestapt en toen wilde we nog een drafje doen, maar de paarden hadden zin in een sprintje, en sprinten deden we! We hadden echt geluk dat er niemand was, want we gingen zoooooooooooo hard! In het begin dacht ik wel; o jeeh, maar toen keek ik naar zijn oortjes en die stonden echt helemaal naar voren geprikt. Toen zag ik echt een grote plas voor me en dacht weer; o jeeh. Maar Nap is niet bang voor plassen en hij sprong er zo overheen. Daarna weer vaart maken en ik hoorde Marije gillen, hier rechts! Hier links! Maar gelukkig wist Nap de route en ik heb alleen maar bomen langs me heen zien vliegen, we gingen echt heel heel héél hard! Liet hem maar gaan want zo'n sprint houden ze nooit lang vol. Al gauw ging die langzamer en kon ik hem wel terug nemen en kon ik even op adem komen. Omg, het leek wel cross country. :P De rest van de rit maar gestapt, mede omdat ze natuurlijk al wat sprintjes achter de rug hadden en mede omdat meneer nogal enthousiast was geworden en echt super gevoelig was op me hulpen en hij ieder moment weer een sprintje wilde trekken, waar ik dus geen zin in had. Had wel even genoeg sprintjes voor vandaag. :P De rest van de rit lekker aan een lang teugeltje terug gestapt en het was echt super leuk! Al ga ik volgende keer wel op een wat 'langzamer' paard, even wat rustiger en dat ik het bos ook wat leer kennen. Want Bailey wilde niet voorop dus ik moest voorop, maja ik heb daar nog nooit gereden, ken het paard niet en dan zo hard gaan. :P En ja, er komt wss een andere keer want ik kan gewoon meekomen wanneer ik wil!

Dus lekker dressuren bij ini en lekkere buitenritten maken met me zusje, geweldig! Bijna even geweldig als een eigen paard hebben. :P

En ja sorry, ik moest dit hele verhaal kwijt. Kon niet wachten totdat ik Eef weer in het echie zie. :P