Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anike schreef:Hee wat leuk!
Ik wist helemaal niet dat er van jullie zoveel op bokt zitten!!
Voor degene die mij niet kennen.. ik heb bijna 4 jaar geleden Mellenie gekocht bij jullie op stal!!

was dan de reactie vaak.

Noesie schreef:haha gezellie Veer!
Ben benieuwd wie we nog mee enthousiast krijgen!
Tot nu toe: Ik, Syl, Kel (Eben), Yvon, Elisa, Vera
Probeer zoveel mogelijk mensen te verzamelen, er vallen er uiteindelijk toch altijd weer wat af..
Zoi2003 schreef:Dan is het maar goed dat ik om half 11 niet aangebeld heb haha![]()
Ik ging samen met Zoï boodschappen doen en toen zei (riep)ze: HIER WOONT KELLY BANAAN TOCH MAM![]()
Dat je er niet wakker van bent geworden haha
Noesie schreef:Anike schreef:Hee wat leuk!
Ik wist helemaal niet dat er van jullie zoveel op bokt zitten!!
Voor degene die mij niet kennen.. ik heb bijna 4 jaar geleden Mellenie gekocht bij jullie op stal!!
FOTO'S FOTO's!
Edit: Denk trouwens niet dat veel mensen hier Mel kennen, hier zijn meer nieuwere mensen..
loveseben schreef:Zoi2003 schreef:Dan is het maar goed dat ik om half 11 niet aangebeld heb haha![]()
Ik ging samen met Zoï boodschappen doen en toen zei (riep)ze: HIER WOONT KELLY BANAAN TOCH MAM![]()
Dat je er niet wakker van bent geworden haha
nope, heb niks gehoord
Gelukkig maar
Noesie schreef:Tot nu toe: Ik, Syl, Kel (Eben), Yvon, Elisa (fergilah), Vera, Gaby (angelo), Kel (Zoï)

Zoi2003 schreef:@ Noes:
Hoe staat het met het fotoidee voor Dais?
loveseben schreef:Noesie schreef:haha gezellie Veer!
Ben benieuwd wie we nog mee enthousiast krijgen!
Tot nu toe: Ik, Syl, Kel (Eben), Yvon, Elisa, Vera
Probeer zoveel mogelijk mensen te verzamelen, er vallen er uiteindelijk toch altijd weer wat af..
yep, ik ga kijken of ze iets nieuws voor mij hebben![]()
![]()

Word nog spannend met die 3 meiden want ze zijn echt goed 

Noesie schreef:en heb je er ook al veel ingekocht Car ?
teminste kapper in opleding;)0Whisper0 schreef:Hee Car..wij hebben elkaar vanavond precies afgelost op stal!!