Hopelijk zonder nachtmerries (van een gillende sanniiy dan).
Morgen nog een hoop te doen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Meiden ik ga

Sanniiy16 schreef:ATE schreef:
ach is wel lekker dat je haar goed hoort maar sanne jij heb toch ook wel geluid in je zitten ???
mwah ze zeggen altijd dat ik vis moet gaan verkopen op de markt haha zegt dat genoeg??
kan staan dan heb je genoeg
xan schreef:Meiden ik ga
Sanniiy16 schreef:heeey petra
ATE schreef:ik moet ook zo gaan om 6 uur gaat de wekkker 7 uur de winkel open volgens mij komt er geen
LIQUITA schreef:ATE schreef:ik moet ook zo gaan om 6 uur gaat de wekkker 7 uur de winkel open volgens mij komt er geen
Dan staan we morgenochtend gelijk op!!!

LIQUITA schreef:Hallo...hoe staat het met de zenuwen?
heb ik niet
. ATE schreef:LIQUITA schreef:Hallo...hoe staat het met de zenuwen?
welke zenuwen ??? voor morgen voor deheb ik niet
![]()
Sanniiy16 schreef:ik heb er ook nog nooit kippen zien rond lopen
*hahahahaha*
ATE schreef:LIQUITA schreef:Hallo...hoe staat het met de zenuwen?
![]()
. LIQUITA schreef:Doet me wel goed te horen dat er meer vroeg op moeten, meestal ben ik de enige in het weekend.
LIQUITA schreef:Doet me wel goed te horen dat er meer vroeg op moeten, meestal ben ik de enige in het weekend.
heeft bedacht dat we van 7 tot 9 uur smorgens 15 procent korting geven op alles in de winkel ATE schreef:Sanniiy16 schreef:ik heb er ook nog nooit kippen zien rond lopen
*hahahahaha*
nou ik wel grote![]()
Sanniiy16 schreef:LIQUITA schreef:ik moet elke zaterdag vroeg op om kranten te lopenDoet me wel goed te horen dat er meer vroeg op moeten, meestal ben ik de enige in het weekend.
haha maar daarna kan ik vaak me bed weer in
LIQUITA schreef:ATE schreef:
![]()
Dan moet je mij maar eens vertellen hoe je dat doet![]()
.
doet wonderen
ATE schreef:LIQUITA schreef:Doet me wel goed te horen dat er meer vroeg op moeten, meestal ben ik de enige in het weekend.
een of anderheeft bedacht dat we van 7 tot 9 uur smorgens 15 procent korting geven op alles in de winkel
Sanniiy16 schreef:haha maar ik heb weer een baan gevonden ( hannie is me bazin haha ) dus dan kan ik niet meer elke keer naar bed na me kranten das el jammer
maar ik heb wel weer centjes voor nado
in leuk